Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Kū? 2020-11-16 13:16
"Mokslininkas sau skyrė 0,25 g LSD, manydamas, kad tai - mažiausia dozė, kurios poveikį galima pajusti."
Nuo tokio kiekio rugsteles, visas festivalis uzsitripintu ))
Hofmannas suvartojo 0.00025g - 250µg.
Monochamus 2020-11-16 17:18
Jei ne LSD neturėtumėme ir triptanų grupės vaistų (nuo migrenos). Taip pat vykdomi tyrimai dėl LSD naudojimo gydyti depresijai - tai būtų daug švelnesnį šalutinį poveikį turintys vaistai nei dabar naudojami visokie zoloftai.
Jau prasideda renesansas, manau, kad tai bus sekanti medžiaga po kanapių kuriai panaikins draudimus ir legalizuos. Labiausiai prie renesanso prisideda tai, kad žmonės lengviau gali susirasti objektyvesnės informacijos apie LSD, o reali informacija labai kertasi su ta, kurią seniau visi gavo iš lankstinukų "narkotikams ne" kur pripaistyta išgalvoto bulshito neva tai proto pametimą ir urban legendas kaip kažkas išskrido pro langą. Savo laiku labai jau reikėjo valdžiai uždrausti šią medžiagą, bet sunkiai rado prie ko "prisikabinti" - nes nepastebėta nei jokių kenkimų sveikatai, nei priklausomybės, tai teko susigalvoti savo istorijų.
Niemand 2020-11-16 18:02
Buvo tų iškritusių per langus ir pakliuvusių į analogiškus nelaimingus atsitikimus. Tik nėra statistikos, kiek šis reiškinys dažnesnis arba ne palyginus su alkoholiu. Iš kitos pusės, haliucinogenus reikia vartoti išskirtinai saugioje aplinkoje, pageidautina, pirmame aukšte ir kai šalia yra kažkas nevartojęs Jei nesilaikai saugumo priemonių, ko gero, pats ir kaltas. Prekiaujant legaliai būtų galima detalią instrukciją pridėdinėti, bent kažkiek pagelbėtų.
Mane asmeniškai labiau gasdina šizofrenijos inicijavimo galimybė, jei turi įgimtą polinkį (o ar turi, niekaip nesužinosi). Nors vėlgi sunku pasakyti, kokia ta tikimybė, aš esu nepaprastai prisirišęs prie savo (sveiko) proto
P.S. aš už visų narkotikų legalizavimą, išskyrus sukeliančių itin stiprią fizinę priklausomybę; man asmeniškai pilnai pakanka kofeino, nikotino ir alkoholio, bet ne man spręsti už kitus;
P.P.S. ne per seniausiai sužinojau, kad grybukai ir Lietuvoje sėkmingai miške auga (https://lt.wikipedia.org/wiki/Smailiake ... galv%C4%97).
mindaugas.vaitiekūnas 2020-11-16 19:00
mmm, gana įdomu...
Šiek tiek apie LSD (24 faktai):
https://www.youtube.com/watch?v=IlDoPOM2KDo
Monochamus 2020-11-16 19:18
Aš labiau formuočiau klausimą ne "kiek dažnesnis palyginus su alkoholiu", o "kiek dažnesnis palyginus su tuo, kiek iškrenta per langus nieko nepavartoję" Su ta šizofrenija ir LSD manau irgi eilinis mitas, šizofrenija įgimta būna, ją sukelia ne narkotikai, o tas "iniciavimas" daug klausimų kelia, nerandu jokių patikimų šaltinių.
Man nepatinka pati sąvoka "narkotikai", todėl stengiuosi šio žodžio apskritai nevartoti, o tuo labiau nepozicijonuoti savęs kaip už/prieš "narkotikų" legalizavimą, nes nepritariu generalizavimui. Dėl kiekvienos medžiagos turi būti atskiros diskusijos. Tai ką vadiname narkotikais yra tarpusavyje niekaip nesusijusios medžiagos: nei chemiškai, nei poveikis. Net vartojimo kultūra skirtingų narkotikų yra skirtinga: tiek socialiniai sluoksniai, tiek aplinkybės, tiek priežastys. Vienintelis bendras dalykas tas, kad visos tos medžiagos pakliuvo į valstybės sudarytą narkotikų sąrašą. Paskui ir kylą visuomenėje visokie svaičiojimai, kad kanapės pirmas žingsnis link heroino. O jei valstiečiai būtų sugalvoję į tą sąrašą įtraukti alkoholį, kas tada? staiga visi taptumėm narkomanais...
immortallt 2020-11-16 20:04
Tai jei bent kartą esi tiek prigėręs, kad galva svaigo ar visko neprisimeni, tai jau alkoholikas esi, kuriam reikia gydymo. Verygos metodika.
Niemand 2020-11-17 01:25
Vadink (uždraustom?) psichoaktyviom medžiagom, jei taip labiau patinka. Bendras vardiklis - pageidaujamas povekis psichikai, koks jis bebūtų. Ne tai, kad man patiktų generalizavimai, tam tikra prasme tu teisus, ypač kai kažką reikia paaiškinti imbecilui (įskaitant didžiąją dalį seimųnų visose kadencijose), bet funkcinė vartojimo paskirtis gana aiškiai grupuojasi.
Aš nesigilinau į narkotikų teisines peripetijas iš baudžiako pusės, bet kaip civilistui, keistai visa ta sistema atrodo. Teoriškai lyg ir uždraustos konkrečios formulės. Bet, kaip žinia, organikoje tas lengvai sprendžiama padaranti nedidelius pakeitimus formulėje be (reikšmingo) funkcinio pokyčio. Iš pirmo žvilgsnio neturėtų būti sunku sukurti bent keliolika lsd versijų, kurios formaliai nebūtų lsd, ir absoliučiai teisėtai jomis prekiauti kaip, pvz, reagentais...
alvydasurza 2020-11-17 05:02
Sveiki,
susiduriau su problema besirenkant imanomas trumpiniu kombinacijas. Isbandziau:
LSDXXV
LSD025
LSD250
kaip dar?
punktyras 2020-11-17 07:40
LSDdvimpenki
LSD11001
mindaugas.vaitiekūnas 2020-11-17 14:06
LSD16#19
LSDh19
LSDdp
LSDtf
Monochamus 2020-11-17 19:00
Ne mano pasirinkimas vadinti, o toks ir yra apibrėžimas. Žinau, kad daug kas bando visaip pritempinėti pagal poveikį dažnai kiša apibrėžimus neva "poveikis CNS, priklausomybė". Tačiau kad ir kaip bandysi bendrinti tą "narkotikų" poveikį, galiu garantuoti: visada rasiu pavyzdžių iš neuždraustų medžiagų, kurios irgi turi tą poveikį, bet nevadinamos "narkotikais". Ir labai dažnais atvejais iš tokių apibrėžimų rasiu medžiagų, kurios vadinamos "narkotikais", bet neturi tų minėtų savybių. Tiesiog, kaip jau minėjau, tos medžiagos yra visiškai nesusijusios ir ne pagal poveikį jas vadina "narkotikais" o vien tam, kad generalizutų draudžiamas vartojimui skirtas medžiagas.
"Poveikis psichikai" pirmiausia yra labai abstraktus apibrėžimas, nes tada labai daug medžiagų galima prie to pritempti: net kasdienis cukrus daro poveikį psichikai. Bet, jei kalbant apie žymų poveikį kas būtų narkotikų vartojimo tikslas, tai ne visi narkotikai dėl to vartojami. Kai kurie dopingai skaitosi "narkotikai", bet, jei ir turi poveikį psichikai, tai ne dėl to poveikio juos vartoja... Taip pat yra medžiagų, kur daro tikrai žymų poveikį psichikai, bet nelaikomi narkotikais - tai įvairūs antidepresantai, alkoholis.
Taip ir yra kaip parašei: atsiranda nuolat naujų medžiagų, tiek naujų cheminių "formulių" ar apskritai naujų junginių, kartais ištraukia net ir naujų augalų, kurie seniau buvo nevartojami ar nepopuliarūs ir nebuvo įtraukti. Tas narkotikų sąrašas nuolat pildosi. O tas sąrašas čia: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct ... -1n2mj6ko8
Niemand 2020-11-17 20:44
Nereikia šaržuoti
Apie dopingus narkotikus girdėti neteko. Vargiai ar kokį metamfetaminą galima laikyti dopingu.
Daugmaž visi antidepresantai įtraukti į narkotiku sąrašą, bet tai nereiškia, kad medikai ju negali naudoti gydymui, kaip ir morfino.
Yra daug tokiu medžiagu, kur pagal požymius narkotikas, bet politiškai nedraudžiama, kad ir tos pačios raudonosios musmirės
Viskas priklauso nuo tradiciju ir populiarumo. Kaip ir rašiau, nelabai suprantu, kaip tas sąrašas veikia sintetiniu narkotiku atveju, nes galimu funkciniu analogu begalės (google legal lsd analogue).
Monochamus 2020-11-18 21:36
Kad liaudyje kai kas susigalvoja savus "požymius", tai nereiškia, kad ta medžiaga narkotikas. Žinau, kad būna žmonių, kur vadina "narkotikais" ir kavą, ir cukrų, kai kurie radikalai ir mėsą vadina narkotiku. Bet viena yra liaudies išsigalvojimai, o kas kita realybė. Niekas tavęs nevadins narkomanu ir neteis, jei kišenėje ras antidepresantų.
Alkoholis taip pat atitinka visus tavo išvardintus neva tai "narkotikų apibrėžimus", bet, nepaisant pavienių žmonių, alkoholis nevadinamas narkotiku, o geriantys alkoholį žmonės nevadinami narkomanais. Tuo tarpu, jei paėmus kitų panašaus ar silpnesnio nei alkoholis stiprumo medžiagų, pvz kanapių, tai jau būsi ne tik išvadintas narkomanu, bet ir teisiamas.
menten 2020-11-18 23:04
Čia žaidimas sąvokomis - kas narkotikas, kas ne. Lengvai galima pripažinti kažkokį antidepresantą narkotiku, bet tai būtų tiesiog nepatogu. Narkotiniams vaistams išduodamas specialiojo recepto blankas, kuriame visi skaičiai dar perrašomi ir žodžiais, privaloma nurodyti įstaigos pavadinimą ir recepto seriją bei numerį (perrašyti į ligos istoriją); aišku viskas turi būti tobulai įskaitoma, be jokių pataisymų. Be to, vaistinės gali turėti ribotą kiekį tokių vaistų, kaip ir ligoninės - receptų (ir individualus gydytojas taip pat), o vaistinės recepto blankus turi saugoti 3 metus, kol juos sunaikina speciali komisija žodžiu, biurokratiniai labirintai.
Aišku, elektroniniai receptai kaip ir išsprendžia daugelį problemų, bet vis tiek toks receptas galioja ne ilgiau 5 dienų ir gali būti išduotas vaistų kiekis max. 7 dienų gydymo kursui - tai čia, aišku, yra labai nepatogu ir pacientui. Todėl tuos "masinius" antidepresantus pripažinti narkotikais gal ir neracionalu. Nors kai kurie benzodiazepinai ir barbitūratai tokiais laikomi
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
82-asis LSD gimtadienis - populiarus narkotikas kadaise buvo matomas kaip panacėja