Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Šaras 2021-06-03 07:18
Servisams patiks.
kestutisz 2021-06-03 09:54
Mhm, permetinėjama grandinė turinti atlaikyt visus kw tikrai yra tai ko reikia elekromobiliui kurių apologetai niekad nepamiršta pasidžiaugti kiek ten mažai dalių kurios gali sugesti :)
Pati grandinė įtariu ne ką paprastasnė už CVT diržą, sudaryta gal netoli tūkstančio detalyčių.
AAA000 2021-06-03 10:13
net nauja mechanine grandinine pavara duoda apie 7-8% energetiniu nuostoliu - VISA LAIKA!!! o sudetinga pavara gal net ir iki 10-12%... jai dylant - nuostoliai tik dideja... su papildomais nuostoliais gerins energetini suvartojima, kurgi ne
beveik efektyviausios pavaros - paprastos krumpliaratines - ten bent jau i 5% nuostoliu ribas isipaiso... bet ir 5% labai daug... pagerino...
Natter 2021-06-03 10:24
Kažkokia nesąmonė, čia gi milijonas detalių, tai tiek pat galimybių sulūžt kažkam, elektromobilis todėl ir geras, kad ten minimum judančių dalių, manau joks gamintojas jos nenaudos, nebent japonai kokiame nors ~150AG elektromobiliuke, jame gal dar ir laikytų kažkiek.
conjurer 2021-06-03 12:24
O čia kaip dviratyje. Bet vietoje grandinės permetimo, 5 dalys pajuda. 5 Dalys, kurios turi būti idealiai šalia viena kitos. Jei grandinė, mažinant bėgį, šiek tiek palenks pirmą dalį tai antra dalis gali nepakilti iki galo, ir taip liksi su vienu aukštu bėgiu, kurio krumpliaratis yra vienos dalies. Arba su tarpiniu bėgiu, ir vibracijom.
mindaugas.vaitiekūnas 2021-06-03 17:42
Jei taip nutiks, tai ta mėlyna dalis bus ištaškyta tų juodų "šliaužiklių".
Šiaip pats principas man tikrai patiko.
Na reikėtų dar paminėti, kad šioje vizualizacijoje nėra priekinio dangtelio. Į priekinį dangtelį turėtų dar įlįsti tos įvorės. Nes priešingu atveju manau būtų per didelė apkrova joms ir su laiku pradėtų linkti.
Taip pat nėra išorinio gaubto, per kurį tie juodi šliaužikliai turėtų šliaužti. Jame turėtų būti 2 kanalai - kiekvienai pavarai.
Turbūt įdomiausia dalis yra bėgio permetimas. Ta mėlyna dalis turi pakeisti savo poziciją per labai trumpą laiką, t.y. taip, kad juodas šliaužiklis nesitrenktų į mėlynos smaigalį. Tai bent jau man šita vieta atrodo problematiškiausia. Bet vėl gi - apie kokias apsukas kalbam.
Tik kaip jau sakė AAA000, kažin ar tos pavaros naudingumas elektros varikliui bus didesnis už grandinės sukeliamus nuostolius.
AAA000 2021-06-03 20:39
nu straipsny aiskina kad kazka islosia ant jegos dozavimo. cia yra teisybes - jei naudojama letinancios pavaros ir labai greitu apsuku varikliai.
elektros varikliai (dauguma paprastu) labai neefektyvus mazose apsukose. na gal isskyrus sinchroninius. bet siti neefektyvus didelese apsukose tobulo elektros variklio visam apsuku diapazone irgi deja nera...
taip kad kai yra pageidautinas reguliavimas mazu apsuku - kartais letinantis reduktorius yra neblogas dalykas. bet tikrai ne toks. yra planetiniai reduktoriai - tie gal net ir i 3% nuostolius didelio laipsnio LETINIME galima ikist (grubiai bent 10x+ letinimas). o cia visiska fignia, o ne konstrukcija. perdavimo laipsnis nedidelis, nuostoliai bus tragiski... kazkokia egzotika ir tiek.
as manau beveik naudingiau butu elektromobilyje tiesiog du variklius naudot. manevravimui mazos galios su reduktorium. o "kreiseriniam" vaziavimui - be jokiu perdavimu. su visisku atjungimu - kai nera poreikio. toks mazgas nepasiteisins niekaip.
aplamai elektros pavaros gali but labai kompaktiskos ir galima isskaidyt kiekvienam ratui po atskira. viska vadyt kompu. butu zenkliai pravazesni ir saugesni auto. net atsirastu naujo tipo vairavimo budu pvz judejimo krypties keitimas, o ne posukis. cia kazkokias senienas isradineja... matyt patentavo-patentavo ir nespejo su vdv tai dabar ir islenda, kol dar vdv visiskai nedingo is hozironto...
AJ 2021-06-03 21:38
Ta pati ir geresni efekta pasiekia 1 elektro variklis, maziau judanciu detaliu nei pavaros. Kam is naujo kisti pavaru deze? vietos reikia, servisas brangesnis, o begiu perjungima lauzo masina, masinos kaina didesne, o kazka sutaupo? Ogi nieko tik nuostoli dar pagamina...
gytis13 2021-06-04 11:39
Na, man idėja patinka. Aš važinėju elektriniu dviračiu su vidinėmis pavaromis, tai be pavarų būtų sh. Labai išplečia važiavimo galimybes, kai reikia gali žvėrišką trauką išvystyti, kai reikia didelį greitį. Atrodo kad ir automobilių gamintojai į protą ateina, visgi visai be pavarų elektrinis variklis turi labai draskytis kad visą sūkių diapazoną užpildytų. Bent elementari pavarų dėžė reikalinga
Evil Goku 2021-06-04 18:52
Labai įdomus techninis sprendimas. Sinchroninis diržo ir grandinių efektyvumas būna 98%, labai panašus į krumpliaratinių perdavų.
Kažin kokie nuostoliai būna el varikliuose, kai jie turi dirbti plačiuose sūkių diapazonuose. Vargu ar šitas dėžė išvys dienos šviesą, bet idėja tikrai labai graži.
eXpo 2021-06-04 20:39
komentatoriai fantastiski , kompanija dirba menesiu menesius , galbut net metu metus, dirba , modeliuoja, skaiciuoja nuostolius , patikimuma , naudinguma. Ta daro gana tiksliuose kompiuteriniuose modeliuose, o galbut ir fiziskai isbando kaskoki prototipa. Bet ateina musu ekspertai ir savo verdiktu pasmerkia projekta:))). blemba , jus siuskit savo CV pasaulio kompanijoms , zinot kiek lesu sutaupytumet neprileisdami tokiu "beviltisku" projektu vystymui?
gytis13 2021-06-04 22:20
Nereikia nuvertinti komentatorių visiškai. O kas gali garantuoti kad čia ne projektinių pinigų įsisavinimas? Negi būtinai čia yra rimtas gaminys?Tarp kitko, visi projektai turi tokią savybę kad labai garsiai giriamasi ir trimituojama žiniasklaidoje apie pasiekimus, nes projekto sąlygose tai numatoma. Klaidinga galvoti kad jeigu kažkas sukurta tai būtinai bus masiškai gaminama ir labai reikalinga. o gal tiesiog kompanija ieško savos nišos pasaulyje.
AAA000 2021-06-05 00:24
tas surudijes kanalizacijos vamzdis Vilniuje Neries pakranteje irgi puikus projektas - kolektyvu dirbta menesiu menesiais, galbut net metu metus, modeliuota dizainas, poveikis aplinkai, rengtos meno studijos bet va visuomenes ekspertai galetu patylet - aaneee
beja jis dar stovi?
Evil Goku 2021-06-05 14:53
Iš video nesitikėjau, kad gamintojas turi veikiantį prototipą, nes sukurti gražią vizualizaciją nėra sunku. Tačiau pasirodo, jei jau yra ją sumontavę į elektromobilį. Ir anot jų, ši dviejų pavarų perdava yra efektyvesnė už "tradicinę" single speed transmisiją.
Evil 2021-06-08 14:46
Ir kuo šitai yra geriau už klasikinę planetarkę?
kestutisz 2021-06-08 15:12
Nuostabus nesenas pavyzdys buvo "Teslos žudikas" Nikola - turim puikias vandenilio technologijas, įdirbį, berods GM net pasirašė tiražuot, žodžiu viskas aukštumoj. Akcijos kaip ant mielių. Kol neatsirado nepatiklių žmonių ir iškasė kad jų tdemonstracinis ruck'as ant paprasčiausių dujyčių, važiuoja tik pastumtas nuo kalno, jokių super technologijų veikiančiam pavidale - nėra. Taip. kad vizualizacija kol nerealizuota masiškai - nėra kažkaip rimčiau už komentarus :)
AAA000 2021-06-09 03:16
nu tai prasom i arena - rodom testavimus, ekspertus prileidziam paspoksot mas medija tik pacios info platintojai, bet jie nesupranta mela ar rimta info platina.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ši dviejų laipsnių transmisija turėtų pagerinti elektromobilių įveikiamą atstumą ir akceleraciją (Video)