Elektromobilių baterijų poreikis šią šalį verčia tikru pragaru: įdarbinami vaikai, patruliuoja kulkosvaidžiais ir raketomis ginkluoti kareiviai, o elektromobilių gamintojai neturi jokio plano (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-06-15 14:32
Tai kobaltą ir naftos perdirbimui naudoja. Jau Tesloje berods paleisti akumuliatoriai be kobalto. Kas trukdo Kongui sutvarkyt, tą reikalą, kad vaikai nedirbtų, reiškia jiems patiems nerūpi.
conjurer 2021-06-15 16:19
Straipsnis sako kitaip nei tu.
immortallt 2021-06-15 17:33
Šiaip visi, bent jau vakarų elektromobilių gamintojai, akumuliatoriams naudoja tik sertifikuotą kobaltą, kurio išgavime nenaudota darbo jėga, o darbuotojams užtikrinama tinkama darbo aplinka. O vat naftos perdirbime, konkrečiai sieros šalinime iš dyzelino, kobaltą naudoja pigiausią. Vat tada visi kritikai elektromobilių, aiškinančių, kad vaikus elektromobiliai žudo, neria į krūmus, nes patys važinėjasi dyzeliais ir remia būtent vaikų žudymą. Tesla yra pristačiusi naujas baterijas, kurias pradeda gaminti. Taip pat esamose baterijose kelis kartus sumažino kobalto poreikį 1kWh talpos, ką daro ir kiti gamintojai.
conjurer 2021-06-15 18:19
Taigi kompanija kuri išgauna daugiausiai kobalto pasaulyje konge, priklauso "Fair Cobalt Alliance" apie kurį tu minėjai. Taigi panašu kad "sertifikuotas" kobaltas pagrinde yra išgaunamas vergų. P.S. galiu tik pridurti, nustokit pirkti šūdą kurio jums nereikia. Tai geriau gamtai nei jūsų perdėtas optimizmas, kad va yra sertifikatas, reiškias viskas gerai. Bet vis tiek daugumai viskas px, dėl to situacija nesikeis.
Benediktas 2021-06-15 18:59
Straipsnis kalba apie šiandieną ir apie praeitį. Kai kurios žinios senos, kaip Tesla nežino, kaip atsisakyti kobalto ir pan. Ateitis kitokia ir greitai viskas keisis.
conjurer 2021-06-15 19:20
Visi efektyviausi katodai yra su kobaltu. LCO, NCM, NCA. Nemanau kad visi džiaugsis šituo pasikeitmu. Gal populiaresnės firmos sugebės pereiti prie mažiau talpių akumuliatorių, bet dauguma šlamšto bus gaminami taip kaip buvo, kiniški tapšnokliai, bevielės ausinės, ir visa kita.
Benediktas 2021-06-15 19:25
Taip, talpa mažesnė, bet ir kaina bus žymiai mažesnė - reiktų ir tokią kreivę pamatyti. O jei dar vertinti kad perdirbant bus papraščiau, nes nereikės kobalto atskyrinėti. Ir nikelio berods nebus. Ir daugiau ciklų bus Wikipedijoj rašo. "LFP chemistry offers a longer cycle life than other lithium-ion approaches."
immortallt 2021-06-15 22:16
Šeimoje tik vienas mažalitražis benzininis, tad kobaltas apsiriboja elektronikos įrenginiais, kurių nekeičiame, kol jie veikia. Namo CO2 pėdakas mažesnis 50% nei daugumos kitų. Efektyvus netoli A++, pritrūko 5cm vatos, tad tik formalumas.
Xdmin 2021-06-15 22:38
Yra budas kaip dar tureti mazesni CO2 pedsaka - nestatyti namo, o gyventi jau pastatyme. Taip pat nesikelti uz miesto, ir vazineti kasdien i darba po 20km, o gyventi mieste
kestutisz 2021-06-16 10:14
Ekologiškiausiai mąstė naciai, sovietai ir pan su koncentracijos stovyklomis, lageriais etc. Barakų eilės ir išvis jokių ten asmeninių poreikių...
gytis13 2021-06-16 20:21
Aš aplamai laikausi nuomonės, kad man norint važinėti į darbą dviračiu ir gyventi kaip gyvenu dabar reikia tapti milijonieriumi...O dyzelis gelbsti nuo tapimo milijonierium