Antroji pagal dydį pasaulyje Kinijos hidroelektrinė ką tik pradėjo gaminti elektrą – milžiniška galia, kuriai neprilygsta jokia atominė jėgainė: ir ambicingas Kinijos tikslas iki 2060 m. (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bmk1245 2021-07-05 12:43
Phuck me straight... Beje, kolega, galiu parduot TKS nk lygio saulės elementus.Pirksit?
Benediktas 2021-07-05 12:50
Prie ko čia saulės baterijas pirkt. Mes lyginam EV su VDV.
Benediktas 2021-07-05 13:10
Kuo toliau, tuo labiau visa energija bus iš atsinaujinančiu. Nereiks jokių laukelių pildyt ir naftos degint prarandant didelę dalį energijos, kaip šilumą. Vokietijoj jau 60% iš atsinaujinančios.
AAA000 2021-07-05 13:44
tu kazkaip "idomiai" nukreivintai skaiciuoji... imt galima sakykim nuo pardavimo vietos - bet tada ir vertint sanaudas+mokescius reikia nuo pardavimo vietos. arba imt galima PILNA cikla, ir ziurtet VISAS sanaudas+mokescius ir zalas -------- dabar kurui tu imi gamintojo tiekejo sanaudas - nors produkta jis tau vos ne iki namu atveza ir tu moki fiksuota kaina(5-15% neto)+mokescius(likus liuto dalis). jam vistiek pakanka savo sanaudom padengt ir pelnui generuot. tos mazytes dalies. kai viska valdininkeliai realiai persiskirsto ir cia jau jie turetu paskirt lesu ekologijai - nes liuot dali paima. ir imam elektra, kuria perkam ties rozete fiksuota kaina+mokesciai(kolkas nedideli, bet jau isivaziuoja iki 50% net) arba gaminames patys (patiriam gamintojo sanaudas+bendradarbiavimo su monopoliu sanaudos, bet isvengi tiesioginiu mokesciu). nemokamai nieko nera - bet cia tik ekonominis aspektas. ir NK kur jau susije su ekologija faktiskai tiesiogiai - tada reikia nagrinet visa grandine - nieko neismetant. o tu suplaki belenka belenkaip... vdv ciklai trumpi. sabaudios fiksuotos. jos nesipucia savaime. su elektra nera taip paprasta - tinklas gali neveikt - tada sanaudu nebus - bet tu negalesi naudotis ir kai yra periferija - tinklo sabaudos auga iki nelogiskos zalos - ir virsija bet kokias vdv sanaudas ir zalas vien sita dedamoji... sakykim reikia nuvezt 100km atstumu (i miska partizanam kur nuo rusu puolimo gins ) 100MHW energijos nu atsirado toks vienkartinis poreikis... variantai: A nutiest linija - paskui isardyt, B nuvezt kelias furas kuro ir kelis generatorius. C veziot ikrautus akumus(tipo slovinga EV ateitis)... va ir skaiciuok variantus... C atveju kainuos nesamoningai, zala gamtai maksimali, plius rusai uzpuls ir vistiek savo atsilikusius VDV vel ives cia isvelgciau kad tu rusam dirbi gal netycia? ----------- transformacija (vien voltazo) pvz pas tave 0.97 - nekinta... nors cia tik idealus atvejis, kai imama zeminancioji elektros pastote arba impulsinis keitiklis nominaliam apkrovime... jei pastote neapkrauta - NK gali sest ir iki kokiu 0,6-0,7. o keitiklis gali ir 0,1 parodyt... kai pvz baiginejama ikraut akumas arba pereina i budejimo/miego rezimus... nieko nera idealaus...
Benediktas 2021-07-05 14:55
Vėl tu apie karo sąlygas. Ar mes dabar gyvenam karo sąlygomis? Karo technikoje dar ilgai manau bus VDV, nes autonomiškiau. EV yra ne karo sąlygomis. Bent jau kol kas. O dar geriau - apsieit be karų. Blyn jau galėtume išmintingesni būt. Jei rusam dirbčiau, tai propaguočiau VDV, sakyčiau CO2 tarša yra mitas - kaip tik gerai, augaliukai geriau auga, gamtos tarša - nesamonė- viskas susitvarko. EV pagamint n kartų daugiau kainuoja ir CO2 daugiau išskiria, kad baterijų niekas neperdirbs, kad autopilotai yra šūdas ir kitus mitus. Prisipažink, AAA000, kad dirbi rusam
immortallt 2021-07-05 17:20
Nes šitas rodiklis lempiškai Lietuvai apskaičiuotas. Paėmė Kruonio nuostolius ir uždėjo kaip tinklo efektyvumo nuostolius. Gali būti ir daugiau klaidų. Realūs 2013 m. nuostoliai buvo 7,5%- https://enmin.lrv.lt/uploads/enmin/docu ... a-2015.pdf Situacija gerėja, ir įdiegus išmanius skaitiklius ir atidarius sisteminių paslaugų rinką konkurencingai, vidutinius nuostolius gal net iki kokių 3% pavyks sumažinti, kai idealiai kiekvieno suvartojimą ir gamybą žinosi dažniau nei kas minutę. Patiko, kai AAA prisistato save, kaip išmanantį elektros tinklus, bet kartu tinklai jau perėjo jo "neįmanoma" barjerus, ir per ateinančius 5 metus dar daugiau tinklų taps "neįmanomi". Per 30 metų absoliuti didžioji dalis tinklų taps "neįmanomi", t.y. atsinaujinanti energija sudarys bent 80% bet kuriuo metu. Kogeneracinės efektyvumą 90% išlaužia labai retais atvejais. 80% ir tai stipriai max. Bet lygiai taip pat dyzelis 40% išlaužia tik važiuojant pastoviu optimaliu greičiu, tad realiai apie 30%. Bezininiai 20%, na gal 17% (čia jei realaus pasaulio duomenimis, ne stendo), dar aišku senesni automobiliai praranda efektyvumą, čia jau net nekalbant, kad šitas efektyvumas pasiekiamas, kai pvz. kuro filtrai pakeisti, tik ką pakeisti tepalai ir pan. Dar jei automobiliai dažnai stovi kamštyje, prie šviesaforų, ar tiesiog užkūrę šildosi žiemą, tai irgi neprisideda prie efektyvumo.
Xdmin 2021-07-05 17:36
Pumpuoji is kazkokio grezinio juroje ar vandenyje, pili i tanklaivi, tada plukdai i uosta, perpumpuoji tiesiogiai naftos apdirbimui arba i traukini kad iki ten nuveztu, tuomet is ten vel pumpuojama i traukinius arba furas ir vezamas produktas i degaline. Visa tai suvalgo daug kuro ir dar kiek zmoniu reikia pastoviai dirbanciu. Pakrauta fura ~40l/100km sudegina, vien cia gali gauti 5-10% nuostolius, priklausomai nuo atstumo
bmk1245 2021-07-05 19:29
O, kolega, siūlot pirkt tiltą, siūlau pirkt labai efektyvius saulės elementus.
Benediktas 2021-07-05 19:57
Kokį tiltą? Nesiūliau pirkt jokio tilto.
VirtualGadget 2021-07-05 20:10
Sakykim, kad būtų pasirinkimas namą šildyti elektra arba bet kokiu pasirinktu kuru. Tarkim kad tas bet koks kuras būtų žibalas. Elektra šildyti gaunasi brangiau. O štai žibalu kūrenti pigiau. Taigi galutiniame rezultate kol kas laimi žibalas. Kol nebuvo elektros visur buvo naudojamas vienoks ar kitoks kuras. Galiausiai Žibalines lempas ar žvakes pakeitė elektrinės. Tai ne visada lemiamą vaidmenį vaidina kaina. Namų šildymą galima būtų perdaryti ant elektros, bet elektrai gaminti reikia iškastinio kuro. Kažkurioj valstybėj kur yra daug geizerių elektrą gamina naudodami terminę energiją. Lietuvoj gal irgi būtų galima kažką tokio sugalvoti. Bet kadangi tai yra labai giliai po žeme tai vėl gi neapsimoka. Nors turint daug pinigų ir noro gal ir įmanoma.
bmk1245 2021-07-05 22:16
Nenorit pirkt efektyvių saulės elementų???
Benediktas 2021-07-05 22:22
Ačiū, nenoriu. Įdėk į skelbiu.lt, tikrai kažkas nupirks.
AAA000 2021-07-05 22:56
na dar as imciau elektros varikli labiau kokiu 0,7-0,85 - realesnis butu skaicius. efektyvus tik AC varikliai visam apsuku/galios diapazone. toks tik pas tesla ir tai ne visuose modeliuose. kiti pagrinde sinchroninius kisa del pigumo. tinklus mazink iki 0,9 bent jau. bateriju efektyvumas - nu cia irgi pas tave lakios fantazijos... imi is esmes nauju pirmus keliasdesimt ciklu. kai reiketu vidurki bent kazkoki isgeneruot... nenoriu net siulyt kai baterija stimpanti - ja krauni ir krauni, o ji tik syla ir syla. ja ausini ir ausini. ir nifiga ji nepasikrauna ir toli nebenuvaziuoji... vnz... bent jau krypoti supratai matau, ir tiek gerai... su vdv viskas daugmaz is esmes stabilu ir aisku. ten mazai kas kinta is esmes. o elektromobilizme dar daug neaiskiu vietu, kur sunku pasakyt tiksliai nera jokiu priezasciu is anksto imt lempiskai uzaukstintus parametrus ir kudakuot...
Benediktas 2021-07-05 23:06
AAA000 2021-07-05 23:13
cia pramoninis mazos galios AC. ev naudoja galingesnius ir kitokias valdymo sistemas. cia parametrai tiesioginio pajungimo. ta prasme kai bedzione 3 laidus pajungia. kai su dazniu valdikliu - jis efektyvesnis. o EV visada su valdymo sistema, bet varikliai sudinesni.
Benediktas 2021-07-05 23:25
Tipo privalau dabar iš tavęs pirkt, nes siūlai?
AAA000 2021-07-05 23:27
jei skaiciuot kilometrais. tai is 100 kilometru, kuriuo keliauja kuras neefektyviai - nett su 10% nuostoliu, ta tavo "fura" nuveza kazkur 0,3km sitam visam atstume. logistika senai isdirbta. tanklaiviai plaukia trumpiausiu marsrutu - neplaukioja ratais, kaip elektros tiekimas... statomos kuro bazes - ba,zdynai ir t.t. jei kaina gera - tu pats gali net i latvija nuvaziuot nusipirkt kuro. mokestines nesamones apsimazint. o tu nusipirk elektros INDIVIDUALIAI PATS is esme tau tik prikure kazkokiu papildomu tarpininku. o realiu kastu nesumazino. tik padidino. tau imituoja pasirinkima o tu bandai skaiciuot kastu efektyvuma su vdv... kontrabandine elektra - tokios savokos liaudis net nesuprastu... gerai, sakykim pasistato kazkoks ciuvakas 10kw saules elektrine(ar kiek ten leidzia tipinis ivadas) ir sugeneruos tuos maksimalius 10000kwh. apie 5000-6000 praranda iskart kaip mokesti tinklams. is likusiu kokie 2000 nueina ypac efektyvaus A++ namo sildymui(kuri dar turet reikia), dar kokie 3000kwh kad pagyvent kaimiecio lygio komforte. ir esmes jokiam EV net nelieka - nes viska is tinklo pirksi uz pilna kaina... o tu efektyvuma gaminimo skaiciuoji, lyg jis pats gaminsis... to tau Lietuvoje net neleidzia - net jei nama turi... o jei tu bute-laktinis pilietis?
Benediktas 2021-07-05 23:49
. VDV dyzelio naud.k. - 0.4 VDV benzo naud.k.- 0.2 Nu vistiek, lygiai su nauju, idealiai veikiančiu dyzeliu eina ir oro mieste neteršia. Ir nereik pamirš, kad elektrinė be elektros dar pagamina naudingą šilumą. Bet visai kitas reikalas, kai bus dauguma energijos iš atsinaujinančių ir žymiai mažiau CO2.
AAA000 2021-07-06 00:01
--------- tingiu gincytis del smulkmenu - nors pritempineji vistiek savo einu filmo ziuret. dar buhalterinius mokescius itrauk. elektrinius daugink is kokio 1,2-1,5 koeficiento. nes mokestine nasta nedidele. o kuro daugink is kokiu 8-20 . nes cia kaba labai daug, ir keliai, ir sildymas, ir pvm ir visokios socialines-politkorektines nesamones. nu ir gausi jau kazka panasaus i "rezultata" su 200-300% paklaidom apie kuri jau verta pradet diskutuot...
Benediktas 2021-07-06 00:24
Čia energijos konversijos į mechaninę efektyvumą skaičiuoju, o ne kainą. Kitas etapas būtų surasti dujų kiekį, prie to pačio kaloringumo, kaip ir dyzelis ir tada palygint konvertuotos elektros, dyzelio, benzo kainą, kas gaunasi.