SES Holdings sukūrė 417 Wh/kg energijos tankio akumuliatorių  (3)

Ir kalba ne apie koncepciją, o veikiantį prototipą ir po poros metų pradėsimą serijinę gamybą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

General Motors palaikomas Singapūro startuolis SES Holdings, anonsavo Apollo — rekordinės talpos ličio metalo bateriją. Kaip rašo SlashGear, naujasis akumuliatorius keliariopai pranoksta ličio jonų maitinimo elementus — tiek talpa, tiek ir energijos tankiu. Įmonė Apollo bandymus drauge su GM ir Hyundai pradės dar šiais metais, o Šanchajuje statys gamyklą, kur šios baterijos bus gaminamos serijiniu būdu. Įmonės veiklos pradžia numatyta 2023 metų antroje pusėje.

Paskutinio pristatymo metu SES įkūrėjas ir generalinis direktorius Qichao Hu pareiškė, kad jo kompanija Apollo panaudotas medžiagas ir konstrukcijas tyrinėjo apie maždaug dešimt metų. Inžinieriai stengėsi rasti balansą tarp akumuliatoriaus galios, svorio ir stabilumo. SES atsisakė idėjos naudoti kieto kūno konstrukcijas ir pasirinko hibridinę sistemą — naudojamas skystis katode ir sausa ličio metalo anodo danga.

„Akumuliatoriai privalo plačiame temperatūrų diapazone užtikrinti didelį energijos tankį ir gerą santykinę galią. Elektromobilis privalo veikti ir karštyje ir šaltyje, ir nepriekaištingai veikti tiek važiuojant greitai, tiek lėtai. Kietojo kūno akumuliatoriai, kitaip nei mūsų metalinės baterijos, tokio našumo niekada negalės suteikti.“

Qichao Hu

.

Apollo prototipo specifikacijos tokios: 107 Ah talpa, ~0,98 kg svoris, o energijos tankis – 417 Wh/kg ir 935 Wh/l, o tai beveik trigubai daugiau, nei vidutinio ličio jonų akumuliatorius. Tipinės elektromobiliuose naudojamos ličio jonų baterijos talpa yra 50 – 120 Ah. Dar SES pažymėjo, kad savo technologiją vertina kaip „tiltą tarp dabartinių ličio jonų baterijų ir naujomis technologijomis paremtų būsimų kieto kūno baterijų.

 
 

 

SES savo technologijomis neabejoja, todėl Šanchajaus teritorijoje jau rengiasi statyti didelę gamyklą. Lig tol startuolis nori išbandyti baterijas su savo pagrindiniu investuotoju General Motors ir Pietų Korėjos kompanija Hyundai Motor Company. Bandymai keliuose vyks Kinijoje iki šių metų galo. Jei bandymai bus sėkmingi, SES tikisi pasirašyti pažangių baterijų integravimo į elektrinį Hummer, kuris turėtų būti išleistas 2023 m., kontraktą su GM.


hightech.plus

(24)
(4)
(20)

Komentarai (3)