Nauja termoelektrinė medžiaga galėtų padidinti automobilių ekonomiškumą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Skeptikas 2008-08-19 22:16
Kokia greita pažanga. Neseniai rašė ir vėl yra naujienų! Taip ir toliau greit bus 80 % nk
Tas_pac 2008-08-19 23:12
Tie 2% Labai jau nepraktiška daug reikės tobulinimo kad kasnors už šitai mokėtų.
Anonymous 2008-08-20 08:02
Taip, čia idėja nebloga, tačiau automobiliams praktiškai nepritaikoma. Kur logika? Benziną į šilumą, šilumą į elektrą... Žmogau! Pirk elektromobilį - efektyvumas 1000% geresnis! ;] (p.s., kam neaišku - 1000% nurodo 10 kartų pigesnį važiavimą)
Anonymous 2008-08-20 08:07
Nieko cia ipatingo, paprastas peltier elementas, na tik gal dirbantis prie aukstesniu temperaturu. O su peltier elementu betkurioje maximoje galima nusipirkti nesiojma saldytuva. Va jums ir nauja technologija
Anonymous 2008-08-20 15:21
Amerikonui po uzpakaliu toki ir masina isvis be be degalu vaziuot gali )
Zarkell 2008-08-20 15:29
Kazkokius vejus cia daryt bando... jau yra normalus elektromobiliai, isvystantys pakankama greiti ir galintys nuvaziuot ~400-500km su vienu ikrovimu (kas yra tikrai uztektinai, nes pvz paprastas vidutinis automobilis su 1.8L-2.0L darb. turio varikliu su pilnu baku, tarkim 50L, gali nuvaziuot irgi ne ka daugiau, tik kaina 10x didesne, nekalbant jau apie visokius 3-4L variklius;D)... tik yra viena beda kad kraut akumuliatorius reikia pora valandu.. nors ir sitos "bedos" nebutu, jei butu irengta daug automobiliu pakrovimo vietu, tarkim kad ir visuose parkingo vietose, tuomet paliktum automobili prie ofiso ar prie prekybos centro ir kol grizti automobilis jau butu pakrautas... issprendus ilgo krovimosi laiko problema, vidaus degimo varikliai paprastuose automobiliuse taptu nebereikalingi, ju reiketu tik furoms ir kt sunkiam transportui, kur reikia ypac didelio galingumo:) (kiek zinau furose eina 8-12L darb. turio varikliai berods:) )
Anonymous 2008-08-20 17:20
sutinku su Zarkell padarytu dar valstybe kokiu nuolaidu pvz sumazintu pvm ar kazka panasaus. 2 proc yra per mazai, manau daugiau tersalu bus ismetama i aplinka juos gaminant negu jie sutaupys
Anonymous 2008-08-20 18:08
Speju, kad tie 2% nublanktu pries atsiradusi papildoma svori masinoje prikisus siu termoelektriniu medžiagu, tad... reik laukt kol atsiras pakankamai nebrangiu visiskai elektriniu masinu Lietuvoj (kad ir Smart'a elektrini pajamciau mielai), o del krovimo tai nemanau, kad pora valandu yra beda. Grizti is darbo ir krauni per nakti, argi beda
Anonymous 2008-08-20 21:28
Čia yra BMW , jau pora metų senumo. www youtube com/ watch?v=bkP7v8yYivQ
algisle 2008-08-22 01:12
Svečiui "Tadas". Benziną į šilumą, šilumą į elektrą... - o va čia brolau labai klysti, dabar į duslintuvą automobilis išmeta du kart daugiau energijos nei naudoja sukti ratams, t.y. , jei ratus duotu momentu suka 20 kW, tai "per kaminą išlekia 40 kW.
Otto 2008-09-03 09:57
Gerai ir 2 procentai sutaupytos energijos, juk nedvejodami pasukame į prekybos skyrių, kur nuolaida 2 procentai. Be to, pritaikyčiau tokį daiktą ir savo name; į kaminą išeina 125 laipsnių dūmai, taigi, dalis tos energijos galėtu sukti cirkuliacinį siurblį, ventiliatorių. Dėl elektromobilių, tai reikalai nestovi vietoje, laukiu- nesulaukiu, kada jie atkeliaus pas mus. Juk protingai sugalvojo norvegai, kėbulus gamina iš plastmasės atliekų, paprastai tariant, iš bambalių, aišku, tai mažina ir savikainą ir gamtos teršimą. http://www.technologijos.lt/archyvas/au ... _news_view