Nedylantis reaktyvinis variklis: stiklas ne tik ardo, bet ir saugo

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Robis 2008-03-29 13:09
Karinei pramonei tai būtų didelis laimėjimas. Manau didžiųjų valstybių kariuomenės jau nemažai patyrė kas yra smėlis. Ne išimtis ir aviacija. Pačiam teko būti "karštame" taške, kur lėktuvų ir sraigtasparnių varikliai kiekvieną kartą tūpdami ir kildami gauna nemažą "porciją" šio "gėrio". O esant tokiam (tikrai daug skraido) skrydžių intensyvumui, labai sutrumpėja variklių resursas, ir be abejo didėja avarinių įvykių rizika. Tai ir yra pagrindiniai veiksniai, skatinantys tokios technologijos taikymą. Tuo labiau, kad karinių veiksmų pabaigos dar nenusimato.