Mokslininkai tirs pomirtinių įspūdžių fenomeną

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2008-09-23 23:11
Kokia dar retesne energija, tiesiog zmogus yra labiau issivystes.Kaip gali toks pat sudetingas protas issilaikyti visatoje dvasios pavidalu? Ir nenuvertink to mesos gabalo, gal skamba kvailai bet greiciausiai taip yra.jis susiformavo kad galetu priimti energija, o be kuno nera kaip vien tai energijai isbut.. isvis be mokslo chaosas butu, paziesim kaip tyrimai eisis, tada ir suzinosim, bet taip isitikinus teigtikad dvasia yra nera labai gerai...
Anonymous 2008-09-24 00:09
Sudėtingas protas? Protas tai tik ir yra įrankis "mėsos gabalui valdyti" viską jis daro dėl jo išlaikymo, kas yra laikina. Visatos mastu tik akimirka. Kam susireikšminti ties laikinumu? Beabejo jei tai duota tai yra žud būt reikalinga, bet nereikia sureikšminti visiškai pilnos aplinkos vien tik ribotu proto suvokimu. Ir nei kiek kūno nenuvertinu. Kūnas yra žemės kuris bus gražintas, mes tik jį pasiskoliname, kaip tu, kad ir minėjai priimti energijas. Ir vėl tyrimai žmonės laukia ir tiki kas jiem bus pasakyti. Bet gi tai tik bus pasakyta ir parašyta, kuo atrodo visi privalo tikėti. Aš bandžiau ir patyriau - tuo tikiu.
Anonymous 2008-09-24 18:55
zmogus yra issivystes kaip jus sakot "mesos gabalas" beje sudetingas labai.. o energija niekur nedingsta is nieko neatsiranda, jei kazkas kuna palieka tai tikrai ne kazkokia protinga dvasia apie ka cia kalbam.. e kuno viena energija negali islikti kaip kazkas konkretaus ir mastancio.. ji tiesiog paplinta po visata, bent taip as suprantu.. o kad ten skraido kaip gyvas zmogus ta dvasia tai as netikiu, tai priestarauja fizikai, neirodyta, abejotina, mokslininkai tai dazniausiai neigia, jei jau mokslu nepasitikim tai nebezinau kuo daugiau galima.. o tikejimas isvis yra toks dalykas kai tiki be yrodymu, todel manau gana kvailas
Anonymous 2008-09-24 18:55
ta prasme tikejimas kaip religija
Anonymous 2008-09-24 21:06
Dvasia neturi proto ir vėl viską sureikšmini iki proto ribų. Aš sakau ir žinau vineą, kad egzistuoja aukštesnė samonė už protą, ir pasikartosiu, kad protas tik žmogaus kūno įrankis. Mąstymas būdingas tik fiziniam kūnui. Kas aukščiau yra viskas kitaip. Kaip fizikoje mechanika jau nebeegzistuoja švieos greityje. Taip čia nebeegzistuoja protas ir mąstymas. Tai tikėjimą mokslu taip pat galima vadinti religija. Tikima tuo kas parašyta. Nei vienas pats to nepatyrė, tik elementariausius dalykus mes patys suvokiame logika. Pabandykite sustabdyti mastymą tą minčių nenustojamą srautą. Pavyko? Tikrai ne (galvojimas kad nieko negalvoji, tai jau mąstymas) - gal dabar ateina suvokimas, kaip mes nemokame valdyti loginio mastymo - savęs, o jis valdo mus. Susireikšminama viskas ties juo ir atsiranda įvairūs fizikininiai dėsniai kur atrodo viskas su lyg jais ir baigiasi. Savaime aišku, kad visada egzistuoja dėsniai, pagal ką vyksta ir visa tankios bei retos materijos 'gyvenimas' jei taip galima pasakyti. Ir tikrai nesistengiu nieko įtikinti. Poagalais juk tai tik diskusija. Bei yra senas posakys. Nesakyk ką žinai, bet žinok ką sakai. O šito iš savo kalbos negarantuoju 100 % bet kai ką tikrai aš sau esu įrodęs.
Otto 2008-09-24 22:45
To . Svečias Niekada netikėk, kad esi 100% teisus, juk visi kasdien klystame ir ne po vieną kartą. Kas kažkada pasirodė tikra, gali būti tik psichologinis poveikis, hipnozė. Mokslas yra tam, kad padėtu neklysti, o įsitikinimai niekada nepadėjo mokslui. Gerai, kad tiki pomirtiniu pasauliu, jei tau to reikia, tada viskas gerai, bet daugelis žmonių yra realistai ir jų pačių teisė, ar tikėti tuo, kas įrodyta, ar tuo, kas įteigta.
Anonymous 2008-09-27 00:45
Nu tu nemalk sh... Visur ir viskas yra pagal fizikos desnius, tik aisku ne visi jie zinomi, ir daug kur galioja nestandartiniai desniai.. bet apie tas dvasias tu negali zinot, nes nera irodymu jokiu ir priestarauja zinomiems desniams.. o apie dvasias issigalvojai be jokiu parrindimu..
Anonymous 2008-09-27 00:52
*pagrindimu
Anonymous 2008-11-10 09:48
kada bus to eksperimento rezultatai.
Anonymous 2008-11-10 12:22
man regis mokslas dar nepribrendo iki Dievo. Kadaise gyde zyniuoniai zolelemis. Veliau buvo TIK chemija. Dabar vel zoleles grizta. Mokslas vis labiau sueina su Dievu. Manau, kad per tam tikra prizme ziurint visos religijos ir moslas susieis i viena taska, kuriame visa visuma bus vientisa ir nepriestaraus savo sudetinems dalims
Girinis 2008-11-22 18:26
Sutinku su HardAxe. Religija ir mokslas visgi linkę suartėti. Fizkinio vakuumo teorija, Stygų teorija kvantinėje fizikoje visai neprieštarauja sielos buvimui. radau, kad šis Southampton universiteto tyrimas truks 3 metus. Įdomu tai, kad esant arti mirties aktyvuojamos tos pačios smegenų sritys, kaip ir miegant ir sieja tai su REM (greitų akių judesių) miegu. Gal kas žino daugiau detalių apie šį tyrimą?
Girinis 2008-11-22 18:47
Grįšiu prie paliestos nuomonės apie religingumo naudą, nors ir ne į straipsnio temą. David G. Mayers. Psichologija (8 leidimas, „Poligrafija ir informatika“ 2008 ). 703-706 puslapiuose kalbama apie patvirtintą koreliaciją tarp religingumo ir ilgaamžiškumo. 726psl. santrauka: „Reguliarus bažnyčios lankymas tapo patikimu ilgesnio gyvenimo prognozės rodikliu. Mokslininkai, mėginantys nustatyti priežasties ir pasekmės ryšį, išskyrė tris papildomus kintamuosius: 1) religingi žmonės gyvena sveikai (pavyzdžiui, mažiau rūko ir vartoja alkoholio); 2) religinės bendruomenės dažnai veikia kaip socialinės paramos paramos tinklai ir skatina santuoką (kuri, jei būna laiminga, yra susijusi su geresne sveikata ir ilgesniu gyvenimu); 3) bažnyčios lankymas – tai ir nuosekli pasaulėžiūra, ateities vilties, pripažinimo pojūčiai bei atpalaiduota meditacinė būsena – gali sustiprinti teigiamų emocijų (pavyzdžiui, vilties ir optimizmo) pojūtį bei sumažinti streso ir nerimo pojūtį.“
Anonymous 2008-12-19 14:12
garantuoju kad pasitvirtins, gal ne dabar, bet veliau tai tikrai.
Anonymous 2008-12-19 14:15
jeigu numirsi ir pradingsi tai pasakyk prasau kokia yra gyvenimo prasme.
Anonymous 2008-12-19 14:20
cia matau snekat daug, kazkaip norisi pridurt kad visada tiesa yra tada, kai ja galima logiskai paaiskinti, visais kitais atvejais tai netiesa.
WelniuRumai 2008-12-19 18:25
Na sitas dalykas ir taip aiskus... Visokie poltergeistai ir "sviesa tunelio gale" seniai yra zinomi, taciau visgi tai reikalingas tyrimas. Galu gale issiaiskins kaip yra is tikruju (nors atsakymas daugeliuj jau zinomas)...
Azuolas 2008-12-19 19:05
tuoj pariš tuos out of body patyrimus bet aišku vistiek religiniai durniai toliau tvirtins, kad yra pomirtinis pasaulis...
Atejas 2008-12-19 20:12
"religiniai durniai" nu ir riebiai issireiksta. Nenuvertinkit tikejimo galios. Tikejimas kazkuo/itaiga - galingas daiktas. Juo galima pasiekt neitiketinu, protu sunkiai suvokiamu rezultatu. Pateiksiu viena itaigos pavyzdi: Buvo daromas eksperimentas. Bandomajam buvo pasakyta, kad ant nuogo kuno bus trumpam pridetas karstas lygintuvas. Jam pranese pries pat prilieciant, kad tuoj jis pajaus karsti ir prie odos prieliete salta lygintuva. Paliesta vieta igavo nudegimo pozymiu. Po to dare analogiska bandyma, tik sake, kad prides ledo saltumo daikta, o pridejo karsta. Oda toj vietoj buvo kaip po nusalimo. Atrodytu nelogiska, ane? Arba visokie prakeiksmai. Sakysit bullshit, bet zmogui kuris tuo tiki - jie veikia ir dar kaip. Zmones mirshta del tikejimo, o kai kurie is jusu siulot kitiems jo atsisakyt. Kvaila mintis. Jei ir sugebetumet itikinti zmogu atsisakyt religijos (nemanau, kad jums tai pavyktu), manot padarytumet ta zmogu laimingesniu?
Mitas 2009-09-24 22:42
Pranešimas padarytas prieš metus, tai jau gal turėjo atlikti tuos tyrimus. Įdomu, kokie rezultatai.