Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2009-02-06 17:34
„Nemanau, kad tikėjimas pomirtiniu gyvenimu, yra naudingas išgyvenant ar perduodant genus"
galiu pasakyt jis idiotas. jai nesupranta, kad zmonem malda ir tikejimas padeda nugalet sunkumus, o tai reiskia kad isgyvent ir perduot genus
Anonymous 2009-02-06 17:54
"Negali paaiškinti, kaip religija atsirado, tik kaip ji plito"
Anonymous 2009-02-06 18:03
Bet galima ir tave pavadint idiotu. Nes mano nuomone "tikejimas pomirtiniu gyvenimu" zmogu ant mirties slenkscio gali priversti pasiduoti mirciai. Dar vienas faktas, kad daug karu buve del religijos, o per tuos karus zudavo tukstanciai, tai religija jiem tikrai nepadejo isgyventi. Todel nevadink kitu idiotais, nes tai tik tavo nuomone ir jis nesake, kad kiti yra idiotai...
Anonymous 2009-02-06 18:13
Karai vyko ne del religijos, ja tik prisidengta.
Anonymous 2009-02-06 18:16
"Karai vyko ne del religijos, ja tik prisidengta." - ta pati galima pasakyti ir apie dabar paplitusi terorizma.
Anonymous 2009-02-06 18:18
tu nori atmest tokisu faktus pvz kad zmones neaukodavo gyvuliu ar zmoniu dievams, kad derlius budu geresnis? kad meilei geriau sektusi? nori pasakyt cia as viska susigalvojau? kad tik iki maes dievai atsirado ir as sugalvojau kad dievai padeda zmonem?
Anonymous 2009-02-06 18:20
pasidomek istorija, pries sakydamas tokius argumentus. gi viskas del "tiesos" kad zmogus pasijustu geriau, kazka yrodydamas sau ir kietiems
Anonymous 2009-02-06 18:22
Tu kalbi apie pagonybe, as kalbu apie krikscionybe.Krikscionybeje zmoniu neaukodavo .
Anonymous 2009-02-06 18:23
Beje, tu kalbejai apie karus, tai ir atsakiau apie karus, ne aukojimus.
Anonymous 2009-02-06 18:42
tai tu mastyk, gal zmoniu psichika pardejo ne nuo viduramziu vystytis?
KeepGoing 2009-02-06 18:52
Religija nužudė milijonus - faktas. Religija yra valdymo forma - faktas. Į religiją atsigręžiama kai yra sunku, kai žmonės silpni ir negali blaiviai mąstyti - faktas. Atsirado kai žmonės buvo primityvūs ir nesugebėjo gamtos reiškinių paaiškinti moksliškai - mano teorija. Plito nes kitiem kvailiams tingintiems galvoti prilipo...
femto 2009-02-06 18:59
Nustokit rasyti komentarus sia tema, nes labai kvailai atrodote
Agorks 2009-02-06 18:59
Labai tiksliai pasakyta Pritariu 8)
meslinukas 2009-02-06 19:07
viskas, ką reikia žinoti apie dievą: www.god.lt .
Manga 2009-02-06 19:45
jaunimas megsantis ryti tabletes turi dieva - Packmana
Pakmano, kaip ir kito veikejo prasme - nera prasmes tik reklaminis veidas + persoonazas.
kazkam tai ir mikimauzas
Mindė 2009-02-06 20:06
Jo... šiaip ievas yra š gabalas. Bet iš dalies pavydžiu tiems, kurie juo tiki. Na gal jie kiek ir akli, bet užtat nereikia jiems tiek daug viskuo rūpintis: juk dievas viską sutvarkys Ir šiaip turi gyvenime kažkokią didesnę prasmę.
Pats asmeniškai tai kažkuo gal ir tikiu, o gal tik noriu tikėti. Net pats nežinau. Bet šitas! dievas jau senai iškeliavo iš mano gyvenimo
Anonymous 2009-02-06 21:17
Ot nesveiki.
Anonymous 2009-02-06 21:54
Nepritariu moksliniku nuomonei. Religija daugiau yra zmoniu ismone, nes daugelis tam tikros religijos atsakos apeigu yra skirtingos, bet tikejimas Dievu is sirdies yra labai didelis dalykas ir pats svarbiausias. Dievo su niekuo negalima lyginti, jis pats auksciausias, daug zmoniu nepastebi, kokie stebuklai vyksta musu gyvenime. O del religiju skirtumu zmones pykstasi gan daznai ir uzmirsta, kad reikia tiketi sirdimi ir protu, o ne per apeigas, juk visi zmines skirtingi ir ju neapims viena religija, vienos apeigos, todel geriau tiketi kaip patiem patogiau, o ne kaip sako religiju atstovai. Manau tie mokslininkai net biblijos neperskaite.
Nightbringer 2009-02-06 22:21
Biblija ir testamentai yra visai kas kita... Pvz: kaip suprasti sakinį ,, Kas ne su manimi, tas prieš mane"? (per tikybos pamoka radau ). Va, priežastis kryžaus žygiams.
Anonymous 2009-02-07 09:18
Viskas yra žymiai paprasčiau,kada atsiranda sunkumai,žmonės atsigręžia į esminį savo egzistencijos prasmės klausimą.Nes ,mąstančiam žmogui,visi kiti klausimai yra antriniai.Visi mes anksčiau ar vėliau iškeliausime iš čia.Taigi,galima apsimetinėti kad niekas nevyksta ,arba kaip stručiui kišti galvą į "smėlį" - pasaulio malonumai,pinigai,grąžios moterys,mašinos...etc. na patys gerai žinot apie ką aš ,tačiau atėjus išbandymams arba pasiekus tam tikrą amžių (panašiai kaip daro dauguma studentų-mokosi tik atėjus egzaminų laikui) klausimas vėl iškyla į pirmą planą.Kaip kiekvienas tai supranta,čia jau kitas klausimas.Istorijos,religijos,karai...ir t.t.Ta pati Biblija parašyta skirtingų žmonių,skirtingu metu.todėl vieni tekstai gali prieštarauti kitiems.Kaip ir įvairūs to meto metraščiai nušvietė vienus ar kitus įvykius skirtingai (žiūrint kas rašė).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip sukuriamas Dievas?