Gyvybės kibirkštis įskelta laboratorijoje

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Pumper 2009-05-21 22:06
Labai abejoju ar šiuo metu Žemėj įmanoma rasti visai nepakitusias molekules, todėl tokie eksperimentai niekada neatitiks tų pačių parametrų, kurie buvo prasidedant tikrai gyvybei.
femto 2009-05-21 22:13
Gal ir tavo tiesa , Ricardai Marozai, taciau mokslininkai nedarytu eksperimentu , jei tai zinotu
blizzard 2009-05-21 22:52
dar vienas smugis religijai...
Darek 2009-05-21 22:57
nekokia savaitė religijai patvirtino evoliucija ir dar šita naujiena
kionig 2009-05-21 23:27
Ar dar kas kreipia i ja demesi ?
Belzebubas 2009-05-21 23:32
gal lenkai
Analog 2009-05-21 23:33
Kodel lenkai?
Anupras69 2009-05-21 23:34
Bet tai nuostabu, jei gyvybei susiformuoti reik tik tokiu primityviu salygu, tai sunku net isivaizduoti, kokia gyvybes ivairove, o gal ir visos civilizacijos siuo metu nepriklausomai nuo musu egzistuoja kazkur tarp milijardu galaktiku su milijardais zvaigzdiu ir planetu
ligonis 2009-05-21 23:36
o gal jie tiesiog pasakys kad siela turi kiekvienas atomas, ir mes kaip zmones esame daugumos sielu misinys ir todel tokie ivairus Anupras69: o tu manei, kad givybei susiformuoti reikalingi daleliu greitintuvai ar gigawatu eiles galingumo lazeriai naudojami profesionalu?!
Anupras69 2009-05-21 23:42
Ne, bet tikejaus minimum bent mazo stebuklo, nors gal tai irgi savotiskai zavu: kaista, garuoja, kondensuojas ir vel per nauja...
Separatistas 2009-05-22 00:30
nes jie fanatikai.. mane vieną dieną Vilniuj trys užpuolė.. Norėjo apie dievą pasišnekėt.
immortallt 2009-05-22 00:34
Religija nepaneigiama nei evoliucijos teorija nei zemes sukurimu. Tiesiog zmogus apie viska per daug pavirsutiniskai galvoja. Pvz.: kas sukure materija, visata, kas dave prielaida didziajam sprogimui ? Nesu religijos salinininkas ar baznycios gynejes, pats esu dalinai pries baznycia.
DJ_LFS 2009-05-22 01:47
religija yra igimta zmonese, jiem pastoviai reikia kazka garbint, nes kitaip neteks gyvenimo tikslo ir nusidegraduos ir sunyks, nors realiai jokio ten dievo nera, tiesiog yra nesuvokiamumas kaip kas is ko atsirado
Spiglis 2009-05-22 07:19
Ko čia visi užstūmė ant religijos ;D .
Justdoit 2009-05-22 10:43
Sakai labai paprasta ? Tokiomis sąlygomis kaip , kad yra Žemėje gali pasigirti toli gražu ne kiekvieną planeta. O jei prakalbom apie gyvybę tai aplamai reikėtų pradėti kalbėti .. kas aplamai ji yra. Nes gyvybės sąvoką sukūrė žmogus suteikdamas jai gyvybės apibrėžimą. Kiek pamenu čia buvo rašoma daug straipsnių .. kurių komentatoriai šimtus kartų persvarstė gyvybės sąvokas.
Mitas 2009-05-22 10:48
Pritariu.
Anupras69 2009-05-22 13:20
Net ir paprasčiausias vienaląstis gyvis, nebūtinai mąstantis, bet gyvenantis kitame visatos pakrašty sugriautų mūsų Žemės unikalumą. Bet nereik bijot ir minties apie protingus organizmus kaip mes, gal jie tikrai egzistuoja kažkur be mūsų žinios, kaip kad tam pačiam mūsų pasauly gyvena daugybė žmonių, kurių aš nesu matęs ir net nežinau, kad jie tokie yra ir man nei šilta, nei šalta nuo to. Žmonijai prireikė 12k metų susikurti, o visata tokia sena, kad joje galėjo jau ne tik atsirasti galybė civilizacijų bet ir žlugti.
Baaaik 2009-05-22 14:52
Pritariu Anupras, bet zmonijai prireike "truputi" daugiau metu nei tu parasei..
Anupras69 2009-05-22 15:04
Turėjau omeny mūsų civilizaciją, kaži ar prieš 20k metų labai skyrėmės nuo gyvūnų, nors nėra tiksliai aišku, kada gi intelektas užtemdė mumyse instinktus
Staska 2009-05-22 23:17
Ar tik nereiks cia hipotezes - ,,pirmiausia genai" (RNA pasaulis hipotezes) pries ,,metabolizmas pirmiausia" hipoteze pergales? O i religijos tema jei jau cia is to uzejo visiem sneka Geral Joyce:,,Joyce, quoted in commentary in Science (1992): Obviously, Harry Noller's finding doesn't speak to how life started, and it doesn't explain what came before RNA. But as part of the continually growing body of circumstantial evidence that there was a life form before us on this planet, from which we emerged - boy, it's very strong!'"