Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2009-06-21 16:10
Nors ir po 10000 i sekunde iseitu man ... Melz bapkes dabar jie, kaip vienas dede vardu alas goras susikrove sau tarkim 5 metam i prieki kapitalo. Nenumirsim, dar nebuvo tokiu salygu prie kuriu zmogus negaletu prisitaikyti
MarkizasBarabasas 2009-06-21 16:21
Jei prisitaikė, tai gla pats laikas pradėti taikytis ir pačiam?
Pagalvok, jeigu tau visada reiktų prisitaikyti prie stipresnių, turėtum nesakyt savo nuomonės, gyvent 1kam. bute, neturėt, panos, negalėtum vaikščiot lauke po 7val vakaro ir t.t. Visais atvėjais tau reikėtų taikytis prie kažko. Aišku - išgyvensi, bet ar tau taip gyventi patiks?
Kvailas palyginimas, atrodytų. Bet esmė, kad jei tas prie kurio tu taikaisi nepersigalvos taip, kad būtų geriau jums abiems - pralaimės abu.
Laikas tapti atsakingesniais.
ligonis 2009-06-21 16:55
kionig: tarkim dabar toliau visi sako "man px, nebus to globalaus atsilimo" ir toliau tesia savo veikla kurios deka atmosferoi stiporiai daugeja siltnamio duju. ir stai, po keliasdesimties metu visa civilizacija sugriuna, nes nesugeba pateikti pakankamai svaraus vandens jiem. prasideda ligos ir kitas meslas. ir is ~6,5kkk zmoniu esanciu dabar liktu tik keli milijonai - prisitaikem
...pamastyk kokia prisitaikymo kaina...
kionig 2009-06-21 17:09
O as sakau, kad man px, jei ir bus tas atsilimas, ir, jei nebus jo, neikiek nebijau, nes dabar kitose temose isryskejo tendencija, kad tas atsilimas yra naturalus gamtos padarinys, kuri turetu sutvarkyti pati gamta. Ir dabar kuriais tiket ? Po keliasdesimt civilazija tikrai nesugrius, o tik apsivalys, jei nepadides, nors prognozuojama, kad dides
Dabar, kiekviena diena skaitydamas si portala, kiek maciau isradimu, kurie galetu tikrai sumazinti CO2 emisijas, bet kodel jie nepradedami taikyti dabar ? velgi viskas atsiremia i valdzia ir jos kapitalistini poziuri. Laikyciau didziausia siu zaliuju technologiju tobulejimui ir diegimui barjera - valdzia ir jos korupcija. Mano, manymu turetu pirma keistis pramone, kuri duotu tu technologiju pigima ir butu galima pritaikyti ir paprostoje zmoniu buityje. Pakolkas visos zalios energijos niuansai nera iki galo istirti ir atrasti, taigi reikia laiko, kol viska galesime kardinaliai keisti.
Beje, tai skaiciukai rasomi tam, kad zmones ibaugint ir jie pradetu pirkt reklamuoja slamsta. Kol rinkai nebus pasiulyta prieinama kaina, tol jin ir nesikeis. Beje, tas zaliuju energiju investavimas galetu buti geras budas islipt is krizes, bet pakolkas ir ten vyrauja baime del atsipirkimo.
Man_In_A_Cage 2009-06-21 17:20
Vis tiek man čia - propaganda. Tiesos yra, teršt gamtos negalima, bet kai pradeda taip svaičiot ... Ne tokių kataklizmų buvo žemėj, kai gyvybė egzistavo. O kad kažkas nori pelno ir populiarumo tai ir taip aišku ..
Nightbringer 2009-06-21 18:43
Tuoj koks didesnis ugnikalnis "pagadins ora" ir galėsit didinti tuos skaičius 2x
Augis 2009-06-22 00:35
iš dulkės atsiradom, dulkėm ir pavirsim.. kol gyvas pinigų kultas, tol nieks nesikeis.
immortallt 2009-06-22 00:44
Buvo mokslininku tyrimai atlikti, jei ir toliau tokiais tempais dides CO2, tai po 20metu coca-cola bus nuodinga tiek pat kiek sieros rugstis (gryna). Suvalgius viena hamburgeri - mirtis.
O technoogija negali atpigti, kol jos niekas neperka. Jei jus sakote, kodel jie neparduoda pigiau, tai kodel jus nepradedat ten verslo ir nedalinate pradzioj uz dyka ? Galvojate kaip vartotojai cia kai kurie, paziurekit placiau ir kaip patys elgtumetes. O tada parasykit, kaip JUS elgtumetes, o ne kaip kiti turetu elgtis. Nes pagal dabartinius komentarus, jus norit, kad kiti atiduotu ka turi jums is savo kisenes. Kada paskutinikart atidavet ka nors vertingo praeiviui (ne 5 ar 10LT, o pvz savo masina ? )
kionig 2009-06-22 01:50
Tai taip, nieks niekam uz dyka nieko nedalins, tas savaime aisku Reikia is pradziu rinkai pasiulyti uz prieinama kaina ta produkta, kad ja sudominti ir jei to produkto veikimas pasiteisina ir patenkina pirkejo lukescius, tai jau galime laukti didejancios rinkos, tarkim tas produktas per puse metu labai ispopuliareja ir atsiranda jau didelis poreikis, o tada galima siektiek kilstelt kaina Kol kaina bus kosmine tikrai nieks neprades lekt pirkt, tai ir apie kokiu pasikeitimus galima sneket ? Sita dalis yra verslininkijos, kuri ir turetu rinka sudominti praktiskais produktais uz prieinama kaina.
Dabar paiimkime pvz ta i-Miev elektromobili, zadama jo masine gamyba, idomu kiek leks pirkt sio auto uz 55k LT ir klausimas: ka rinktusi uz ta pacia kaina ar elektromobili su pusetinais parametrais ar paprasta nauja auto kuri galetu atitarnauti minimum 5 metus be sunkiu gedimu ? Na ziuresim kaip eisis prekyba ir ar pasiteisins GM investicijos
Tir4elis 2009-06-22 10:54
Kodėl manote, kad paprastas vartotojas nieko negali? Gali ir itin daug. Juk kaip tik ant paprasto vartotojo kišenės daug kas laikosi. Tiesiog gaminama daugiau to, kas yra perkama. O toliau viskas priklauso nuo sąmoningumo. Aišku daug kam iš gamintojų ir valdžiažmogių patogiau, kad būtu kuo daugiau piliečių karksinčių, kad jiems viskas dzin ir viskas bus gerai. Taip patogiau.
Kad rodomi įvairūs ekologiniai projektai ir galimos prekės kaip tik gerai, nes stebima kaip vartotojai reaguoja. Ir pradedama gaminti daugiau tai, kas sulaukia didesnio susidomėjimo, kur galimas didesnis pelnas.
Pabandykit gaut naujam produktui paskolą per krizę. Dar ir tokiom sąlygom, kad iškart būtu nebrangi kaina. Kaip mat pakeist nuomonę, kodėl nauji gaminiai visada brangūs, o atpinga tik vėliau, kai gamyba įsibėgėja ir bent didesnioji paskolos dalis jau atiduota.
Kionig, kodėl manai, kad nepirks? Pas mus mažiau, vakaruose daugiau. Su laiku kai kiek atpigs jie. Pasirodys dėvėtų. Va tada ir pas mus pirks labiau, nes LT kol kas labai priklauso viskas nuo to, kokie dėvėti automobiliai ateina iš vakarų. Be to krizė anksčiau ar vėliau baigsis, žmonės vėl pradės kai kiek daugiau uždirbt, o tada tikrai padaugės norinčių automobiliuko kurio eksploatacinės išlaidos mažesnės už tradicinio. Tuo labiau kol kas LT mačiau tik Tojota Prius, o jis ko ne 100000 kainuoja, taigi alternatyva už 55000 tikrai labiau viliojantis daiktas.
kionig 2009-06-22 22:27
Gal ir pirks, bet ar eilinis zmogelis turi tuos 55k lt, siaip cia mano is galvos istraukta kaina, nezinau kiek jin tikslinga, bet tarkim su lietuviu pardaveju antkainiais tebunie 60k lt ir idomu ar kiekvienas turi tiek ? Paskola imt ? Dabar ir taip visi bijo banku, kaip nezinia ko, nors is tikruju neapsimoka su jais prasidet. Aisku ten vienas kitas nusipirks ta elektromobili, bet jis yra, taip sakant, riboto naudojimo. Tinka tik mieste nuo tasko A iki tasko B, visgi tie 160 km greit istirps kai pasikrausi masina, ne tik kad 4 zmones, bet ir sioki toki bagaza ir tai atsilieps tam atstumui. Reikes iprast prie tokio vazinejimo, kai prasides kiekvienos baterijos kilovatlandes skaiciavimai ir taupymai. Pvz palygunus sita elektromobili su vilniumi tie 160 km yra niekas, o realiai kazkur maciau, kad lietuvos salygomis galima isgauti 100 km.
Sio elektromobilio eksplotacijos nereikia nuvertinti nei paprasto. Zinoma, tame elektromobilyje yra daug elektronikos, viskas padaryta elektronikos pagrindu ir yra apgalvoti visi gedimai ir kad jie neivyktu padarytos apsaugos, cia idealiausiu atveju jei inzinieriai netinginiai. Taigi paciai elektronikai gesti mazai sansu. Kas svarbiausia elektromobilyje - tai akumuliatoriai, nuo kuriu viskas absuliuciai priklauso. O tie akumuliatoriai ypac lycio jonu yra ohoho kokie nepigus, be to, tie akumuliatoriai turi gan nemazai idu, kurios juos pjauna kaip zole. Sie akumuliatoriai visgi turi savaimini isikrovima, toliau jiem daug itakos daro temperatura ir kitos smulkmenos. Taigi sie akumai kiekvienais metais praranda kazkiek talpumo, kuris velgi priklauso nuo krovimo cikliskumo, baterijos iskrovimo lygio. Speju tas elektromobiliukas atitarnautu kokius 2-3 metus gan padoriai, iki uzsibaiginejant akumams. Gerai, o kas toliau ? Gi neismesi auto i metalo lauzo, o akumuliatoriu keitimas kaip pasirodo gali kainuoti puse to elektromobilio kainos, kuriu didziojia kainos dali sudaro akumu kaina. O tada to elektromobilio savininkas atsiduria dilemoje. Man laibai kodel nenurodyta detalesni akumu parametrai.
Siaip skeptiskai ziuriu pakolkas i si elektromobili, manau, kad cia GM yra gelbejimosi planas nuo bankroto. Bet laikas viska parodis ir sulauksime atsakymu is paciu vartotoju uz antlanto, o poto galesime spresti pagal save
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Niujorke - gigantiškas anglies emisijas skaičiuojantis displėjus (Video)