Tamsioji medžiaga pažeidinėja fizikos dėsnius, nustatė mokslininkai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Razer guy 2009-10-01 18:17
Nk nesupratau...
immortallt 2009-10-01 18:22
Samanizmas
Individas 2009-10-01 18:31
Toks jausmas, kad jau seniai ta tamsiosios medžiagos/energijos teorija nuėjo per toli, bet mokslininkai visomis išgalėmis bando kitas teorijas prie jos pritempti...
bahuriux 2009-10-01 18:34
Gal tamsioji materija yra per bigbanga atsiradusi materija, kaip ir mums iprasta tik niekaip nesaveikauja su musiske nes yra kita bangos faze. Jei elementarosios daleles yra tik bangos ar/ir sukiniai tai visai imanoma kad tai irgi materija, tik kitoj fazej, kaip ir kintama srove ir itampa, tiesiog poslinkis 180 laipsniu ar kazkas tai tokio.
kiesza 2009-10-01 19:09
o gal tos energijos isvis nera ?
puidokas 2009-10-01 19:20
tamsioji energija yra tik pavadinimas nesuprantamam reiskiniui. sita "tamsioji energija" sudaro didziaja dali visatos svorio o kadangi jos tiesiogiai dar neimanoma nei paciupinet nei pauostyt nei pakramtyt tai ir nuspresta ja vadinti energija. kazkas panasasu. kazkur skaiciau straipsni apie ja tai jei pagooglinsit atrasit kas per daiktas ir su kuo valgomas edit: straipsnio antraste klaidinga. ne tamsioji materija pazeidineja fizikos desnius o fizikos desniai netinkamai surasyti ir yra niekam tike
Schmutziege 2009-10-01 20:01
Jei fizikos dėsniai būtų niekam tikę, tai nesedėtum prie kompiuterio ir nerašytum, o su muškieta šaudytum kokius arabus.
wilkas 2009-10-01 20:21
kai univere kazko nesuprasdavau irgi sakydavau: cia man "tamsus miskas". Analogija ir cia izvelgiu
nuomonė 2009-10-01 21:30
Plikas 2009-10-01 22:52
Nepainiokit. Šiame straipsnelyje kalbama apie savokos.
dariusss 2009-10-02 00:52
"Jei taip, tada manau čia ne medžiaga, o tiesiog nežinoma jau egzistuojančios medžiagos savybė.. Arba tiesiog kreiva kuri nors formulė. Kol nedideli kiekiai nesijaučia, o prie didelių nugrybauja :] Bus kieta užduotis univiere: Perrašyti dabar esančias formules taip kad paaiškintų tą papildomą gravitaciją, bet taip pat išliktų teisingos visiems kitiems reiškiniams paaiškinti. " lygiai ta pati ir ash manau:)
kikilis 2009-10-02 07:18
pritariu del kreivos formules...
bahuriux 2009-10-02 08:51
o visatos pletimasis reliatyvistiniais greiciais negali priduoti mases judantiems dangaus kunams? Tai jei mase padidejus tai ir gravitacija padidejus ir formules nekrevos, tik ju taikymas/nedataikymas kreivas ir vaizduotes neturejimas kaltas. Taip gautusi kad, visas sitas "tamsus miskas" (tamsioji materija, tamsioji energija) yra reliatyvistinis ir neegzistuoja materialioj formoj, bent jau nedaugiau materialu negu laikas.
Javax 2009-10-02 09:46
tai kad dark matter daro poveiki medziagoms. tik fizikai neissiaiskino kol kas dar kodel ir kokiu budu tai daro.
tigriukas 2009-10-02 09:54
Paskaičius šias mokslininkų išvadas, kyla klausimas - ar iš viso tamsioji medžiaga egzistuoja , jeigu ji niekaip su mums įprasta medžiaga nesąveikauja (nei elektromagnetiškai, ne visiškai paklūsta gravitacijai, o gal nepaklūsta?) ir niekaip jos negalima aptikti, tik stebint įprastąją materiją . O gal tamsioji medžiaga yra naudojama kol kas neįvertintiems įprastosios materijos reiškiniams paaiškinti? Kodėl teigiama, kad yra tamsiosios ir įprastinės materijos pastovumas? Jei tai būtų skirtingos materijos, nesąveikaujančios tarpusavyje, kiekiai būtų skirtingi. Gal tai tik įprastosios materijos neįvertinta savybė, kuri pasireiškia esant labai dideliems kiekiams .
nerimas 2009-10-02 12:29
tas "dark matter" kažkuo pradeda priminti mūsuose pagarsėjusį topic'ą apie tuščiavidurę žemę
Tornmentor 2009-10-02 18:24
Taip, dark matter ir dark energy yra du skirtingi dalykai. Šiaip gudriai mąstot, kolegos . Nemanau, jog čia iš ties kalta yra nežinoma keistos būsenos materija, drįsčiau spėti, kad viskas kur kas sudėtingiau, nei mums dabar atrodo .
Indigo89 2009-10-02 19:11
Ta tamsioji energija tai kaip eteris anais laikais, kai mokslininkai nezinojo, kad sviesai sklisti nereikia jokios terpes. Sutinku. Jie tikriausiai tiesiog paima statine objektu (galaktiku, kitu kunu) mase ir viska sudeje gauna, kad truksta mases (nors tiksliai nzn ar taip daro ). Bet jei taikyti ta e=mc2 tai tada kaip zinoti, kas kokiu greiciu skrenda? Negalim savo galaktikos imti kaip visatos centro. Tikriausiai butu paimtas zinomas apytiksliai galaktikos centras ir apskaiciuoti greiciai. Bet vis del to abejoju, kad mase padidetu ant tiek, kad uzpildytu ta spraga, kuria dabar pildo tamsioji medziaga. Vis del to 40% nemaza dalis, reiktu, kad viskas apie 70% sviesos greiti butu isvystes, o toki pasieke ir pralenke nedidele dalis medziagos. Be to, idomu kaip jie isvis suzino galaktikos mase. Galbut jie jau gauna atsakyma, kuris jau yra padidejes del tos pacios formules?
Dvigubas nulis 2009-10-02 19:45
Visos interpretacijos prasideda nuo Šiaip. porą kartų teko girdėti, jog yra ir supermasyvių galaktikų, kurios juda greičiau už šviesą. Tiesa, tokia galimybė papasakojama „tyliai“, kad niekur neteko girdėt didesnių paaiškinimų tokio paradokso. Viename iš SA numerių buvo užsiminta, dar neseniai viename iš video publikuotu šiame tinklalapyje buvo paminėtas sakinys, jog yra galaktikų, kurių v>c.
rwc 2009-10-02 20:46
Jei Aristotelio laikais fizikos dėsniai būtų niekam tikę, tai iki šiol Žemė būtu po stikliniais kiautais pakišta.