Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Indigo89 2011-12-31 13:14
Pritariu
FtBall 2011-12-31 13:22
Nepritariu. Tikrai nėra sunku žmonėms, tai išmanantiems, parašyti patobulintą programėlę laiko skaičiavimui.
Creatium 2011-12-31 14:00
O tai mes, paprasti žmonės, pajusime kažkokį pasikeitimą? Ar ta sekundė mums visiškai nepadarys jokio poveikio?
immortallt 2011-12-31 14:43
Absoliuciai jokio poveikio. Cia tik techniniai dalykai.
Alfredukas 2011-12-31 15:59
Gyvenimo ritmui, tai be abejonės, įtakos neturės. Ar tai tikslinga- manau, kad taip, jei tokia problema yra iškilusi.
įsivaizduokim, kad "neturim" jokių matavimo vienetų, tame tarpe ir laiko. Ir yra būtina naujai sudaryti matavimo vienetų sistemą. Kaip atrodytų nauji matavimo vienetai, palyginus su dabartiniais? Neabejoju, kad jie būtų daug patogesni, racionalesni. O laiko matavimo vienetai-ypatingai. Tai jei taip, tai ar ne laikas pamažu ir apie tai galvoti? Tuo pačiu būtų proga suvienodinti visų valstybių matavimo sistemas.
Kupse123 2011-12-31 16:05
o kuo tau nepatogi dabartine sistema? Ir del patogumo cia kiekvienam skirtingai, amerikonai turi isvis neaiskia matavimu sistema bet pagal juos taip patogiau..
Foxman 2011-12-31 16:17
Man atrodo yra kuriamos matavimo sistemos, tik nežinau, kaip jas apipavidalina ir kas turi nuspręst, kad jos tinkamos visiem. (Pvz. kaip kelvinai įsitvirtino?).
O dėl patogumo, tai prie bet ko priprantama ir tampa "patogu", nes nuo pat gimimo tai daroma, tačiau tai nereiškia, kad tikslu, greitai gaunama ir pan. Jei dabar pakeis laiko suvokimą (ir tai yra naudingiau), po 500 metų 90% populiacijos net nežinos, kad kažkada buvo laikas skaičiuojamas kitaip.
Nightkid3 2011-12-31 16:33
Nu jo, tos kelios sekundes tikrai kazka pakeis
Programeles laiko skaiciavimui, kaip tu sakai, geros ir padarytos, tik kyla tokiu atrodytu nedideliu nesklandumu kurie straipsnyje aprasyti. Zmonems tai visiskai nieko nereikstu, bet technikoje kai kuriais atvejais reiskia. Todel ir siuloma technikoj suvienodinti laika o zmonems nuo to nekas tepasikeis
Apie siaip matavimo vienetus - amerikieciai tikrai nesako, kad ju matavimo vienetai yra geresni (na bent jau mastantys amerikieciai :p ) , tiesiog su tokiais vienetais uzaugus jiem sunku isivaizduoti kitokius, kaip ir mums sunku butu isivaizduoti 10 yard'u nepersiskaiciavus ar panasiai...
Indigo89 2011-12-31 18:49
pagal mane nereikalingas dalykas yra net skirtingos laiko juostos Visiskai galetu buti visam pasaulyj vienas laikas, nematau priezasties kuo tai butu blogiau.
Aidas 2011-12-31 18:57
Creatium 2011-12-31 19:09
Ir eis vaikai Australijoje miegoti 7-ą ryto
Alfredukas 2011-12-31 20:57
Kiek netikėta, bet įdomi mintis. Jei nuo manęs priklausytų-pasirašyčiau!
Grįžtu prie hipotetinės mano minėtos matavimo vienetų sistemos. Įsivaizduokim:
Imam už pagrindą garsiąją lygtį E=m*C^2
Priimam:
E=1; m=1; t=1; tuomet,
C=SQRT(E/m) = (+/-)1
S=V*t=C*t=(+/-)1= kelias, per kurį šviesa nukeliauja per laiko vienetą ir tai būtų ilgio pagrindinis vienetas.
tas +/- kelia (bent man), įdomių minčių.
Aidas 2011-12-31 21:37
Tai siūlyk ir patogias matavimo priemones.
Alfredukas 2011-12-31 22:21
Matavimo priemonių keisti nebūtina, jei tenkina esamųjų paklaidos. Pakanka pakeisti tik gradaciją. Mūsų įprastiems praktiniams dydžiams matuoti, galim masteli keisti kaip tik norim. Pvz., kai reikia ir dabar matuojam: fS, nm, TW, ng, mT, GHz, šviesmetis ... Taigi turim pilną laisvę keisti mastelį ir vienetų vardus! Žymėjimo simbolius- taip pat.
Aidas 2012-01-01 14:25
Kad tamsta turi laisvę keisti matavimo vienetus man aišku. Tik ką galite pasiūlyti inžinieriams - kaip jiems skaityti techninę dokumentaciją? Fizikai irgi turi laikytis visuotinai priimtų matavimo vienetų. Kitaip į ką pavirs jų tyrimų rezultatai?
Alfredukas 2012-01-01 19:32
Todėl, pirmoje eilėje, norėjau aptarti, ar tokia sistema, kaipo tokia, galėtų turėti privalumų, ar ne.
O dėl fizikų, inžinierių ir kitų kategorijų specialistų, tai nematau problemų, nes čia būtų tolimos perspektyvos reikalas. Darau prielaidą, kad vystantis technologijoms, visa esanti ir besirandanti informacija, galėtų būti skaitmenizuota. Todėl perspektyvoje įmanoma visos informacijos automatizuota transformacija į kitą sistemą. Bet čia, žinoma, kol kas tik prielaida.
Todėl savo klausimą galiu perfrazuoti taip:
Ar tokia matavimo sistema, jei ji butų naudojama mokslo ištakose, turėtų privalumų, lyginant su esama, ar ne?
Skeleton 2012-01-01 20:41
Juokinga, bet šviesa per vieną nanosekundę nukeliauja beveik tiksliai amerikietišką pėdą (30 cm). Sveikas sukūręs amerikietiškąją matų sistemą
Dar paimk skaičių 12 kaip daugiklį savo sistemai vietoj 10.
Tada: 1 pėda = 12 colių.
ir t.t.
P.S. O kas bus masės etalonas?
simakas 2012-01-01 21:28
eksperte gal ir laiko-eksperte, bet pavyzdziai ne i tema. kita vertus evoliucija mus atrideno iki siandienos ne tam, kad pradetume 'gadinti' turimai tikslia matavimo sistema. na ir kas kad reikalinga korekcija.
- korekcija daroma naktį - tada vietinė birža jokiu būdu nedirba
- gps aviacijoje ir konkreciai tupdant - pasakysiu grubiai - nenaudojamas. tai yra antrine sistema, kuri del savo turimu paklaidu negali buti pirmine
Alfredukas 2012-01-02 08:32
, o bijom net pagalvoti, ar negalėtų būti patogesnė matavimo sistema. Neabejoju, kad kažkada to prireiks.
O šiaip, galima pajuokauti ir apie colį, ir "pagaliukais" skaičiuoti galima, tik jų reiktų turėti labai daug... Suprantu, kad dabartinė sistema galį likti visiems laikams, kaip ir elektronas judėti prieš srovę, bet stebina tai, kad "kratotės" net minties apie tai, kad galėtų būti kažkas patogiau! Manau, kad nuo to atsiradusi dar viena "raukšlė" smegenyse, niekam nepakenktų!
Aidas 2012-01-02 10:00
Klausimas vidujai prieštaringas. Jei tu nori kurti matavimo sistemą mokslo ištakose, iš kur pas tave formulė EMC2?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Laiko ekspertė: reikia iš pagrindų pakeisti laiko skaičiavimą