Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Paramotoras 2019-02-27 18:40
Siap jau iprastas konstrukcinis plienas buna 255 ir 255 Mpa stiprumo. Tad sis lydinys atrodo ypac ispudingai
bahuriux 2019-02-27 18:59
Ar tas lydinys 7075 labai brangus? Būtu kažkas nerealaus iš jo štampuoti (sportinių) automobilių (elektromobilių) kėbulus. Būtu galima masinė gamyba, kaip ir plieno atveju. Kad rado naują būdą suvirinti puiku, bet gal jis ir taip virinosi su kontaktine svarke pvz? Įdomu koks kainos skirtumas vs plieno vienam auto kėbului, koks 1k€ manau nelabai ką išbaidytu šiais laikais. Be to aliuminis vos ne 100% perdirbamas.
HardAxe 2019-02-28 09:38
Kėbulas turi linkti sugerdamas smūgį, aliuminis perdaug trapus tam.
amas 2019-02-28 10:11
Pats tu perdaug trapus.
Nea nesivirino, suvirini ir suvirinimas šaldamas suskyla. Jei ilgesnė siūlė nespėji suvirint kai pradžia jau suskilus. Šeip galimas buvo litavimas, pakankamai stiprus, masinėj gamyboj tyrbūt butu galima visą gaminį pamerkt. O gal ir ne, lyg labai artimos lydimosi temperatūros. Nu bes išmastė ir gerai. Kaži galima, tos vielos su titano nano dalelėm, jau kur įsigyt.
AAA000 2019-02-28 20:55
nusisneki amas
aliuminis geras tik ausinimo ar apdailos elementams. arba kaip masyvas.
kaip konstrukcinis korpusas jis visiskas sudas. tas "aliuminio stiprumas" pasiekiamas butent trapumo didinimo saskaita. aliuminio kebuliniai auto yra visiskas sudas. as pvz tos tipo "geresnes" teslos neimciau vien del aliuminio kebulo. nes ten ziurint konstrukciskai - vienkartinis slamstas. auto idealas butu titano kebulas apdengtas aliuminio apdaila - jei vaikytis lengvumo ir stiprumo kombinacijos. nors net ir cia as manau, kad kvaila sita kryptim eit. geriau kelt variklio galingumus ir naudot plieninius kebulus. ta prasme metalo lengvumo atseit "trukuma" sprest galios didinimu. galia gali valdyt kaip nori. o konstrukcinis patvarumas is esmes nevaldomas - nebent sukurs korpusus is kokio nors skysto metalo taigi korpusuose svarbiausia vaikytis patvarumo smugiams, atsparumo vibracijoms, deformaciju gesinimo ir kazko panasaus. labai sudetingu kombinaciju misinio. ir lygint reikia butent kombinacini misini. o ne kazkokius grynai fizikinius 'atsarumo tempimui' ir pan parametrus. kurie is esmes nieko konkretaus nesako apie pritaikomuma.
bahuriux 2019-02-28 21:08
Pasakyk tai tiems kurie iš aliuminio lydinio gamina lėktuvus ir kopėčias, išduok jiems paslaptį, kad aliuminis šūdas, reikia gaminti iš plieno.
AAA000 2019-02-28 21:18
o tu daug matei kopeciu is aliuminio? as kai dairausi aplink - tai faktiskai vien plieno kopecias ir tematau. na ir kelis vienetus kokiu nors kopeteliu is aliuminio pas kokius sodininkus uzmestu... parodyk man pvz kokias gaistrines kopecias prie daugiaauskciu is aliuminio? ar ten ant stogo kur nors paguldytas arba pvz pastolious is aliuminio? juk butu lengvuciai bet varo kazkodel is cinkuoto plieno...nu gi durniai visiski - ane?
SaMaras 2019-02-28 21:54
Visi tavo pavyzdžiai tai iš ten, kur nesvarbus svoris tiesiog numeti ar pritvirtini ir amžiams, o kur mobilūs pastoliai praktiškai visi aliuminiai, mobilios pernešamos kopėčios tiek statybininkų tiek gaisrininkų aliuminės.
Vytax 2019-02-28 22:08
JAV populiariausias automobilis yra Ford F-150.
Tai štai visa jo kabina ir likusios skardos yra pagamintos iš aliuminio. Plieninis tėra tik pagrindinis rėmas.
Ir tai ne koks hipsteriškas elektromobilis. Tai didžiulis pikapas kurį visokie statybininkai ar ūkininkai naudoja kasdieniam juodam darbui.
Xdmin 2019-02-28 22:13
Jei sita technologija pasieks gamyklas, tai nauja Mazda MX-5 bus dar lengvesne.
Paramotoras 2019-03-01 00:25
Ei kaimas. Nepamenu kada maciau gelazines kopecias ar stelazus metalinius. Noreciau pamatyti kaip kas tampo kokiu 8 m ilgio metalinea kopecias
Taspac 2019-03-02 11:21
Keista būtų matyti aliumines kopėčias prie daugiaaukščių. Gal tu iškart pasiūlyk kokias varines ar net sidabrines, kad dar absurdiškiau atrodytų kainos ir naudos santykis
bahuriux 2019-03-02 22:39
Kada paskutinį kartą lankeisi SSS, depo, ermitaže ir panašiose parduotuvėse, nueik į skyrių kur sudėtos kopėčios, jei rasi ne aliumines duok žinoti, nes tai bus beveik stebuklas.
vardasas 2019-04-09 15:16
Koks idiotas gali sugalvoti gaminti kebula is titano? Tai ir F1 bolidus gamintu is titano, bet yra vienas didelis bet, reikia kad kebulas smugio metu deformuotusi susvelnindamas smugi, is titano gali suformuoti spec narva kad neadaeitu variklis iki vairuotojo ir keleiviu, tad aliuminis yra tikrai neblogas pasirinkimas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Paslaptis įminta – iki šiol tai buvo neįmanoma, bet nanotechnologijos leido mokslininkams suvirinti aliuminio lydinį. Pritaikymo perspektyvos milžiniškos ir jau susidomėjo dviračių gamintojas