Vilniuje ant apšvietimo stulpų bus įrengiamos elektromobilių krovimo stotelės: naudotojams yra viena sąlyga

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sigun 2022-06-12 22:18
Puiki idėja. Turėdamas namuose krovimo stotelę realiai elgiuosi būtent taip: jei grįžus po paskutinio išvažiavimo rodo mažiau nei 40%, prijungiu ir palieku nakčiai. Ryte randu 90-100%. Senuose daugiabučiuose didžiausia problema ir yra kur pasikrauti. Jeigu dar šalia tokių stulpų būtų galima palikti tik elektromobilį, tai būtų dar vienas labai didelis pliusas elektromobiliui.
mindaugas.vaitiekūnas 2022-06-12 22:33
Tas laidas kaip nors užsirakina, ar tiesiog įkiši, aktyvuoji stotelę su programėle ir kraunasi?
kukulis4 2022-06-13 11:32
Nesu susipazines su visais EV, bet speju pas dauguma turetu but panasiai. Su tais, kuriais teko vazinet - pradejus krovima laida uzrakina, ir kazkas pasalinis istraukt negali. Per programele galima baigt krovima anksciau, ir tuomet laidas atrakinamas, arba gali buti atrakinamas automatiskai pabaigus krovima. Tuomet kazkas pasalinis gali istraukt laida ir pasijungt sau.
gytis13 2022-06-13 12:09
Daugokai galingumo reikia tam krovimui, reikia normaliai paskaičiuoti prieš įrengiant tokią stotelę, nes lempų galingumai nedideli. Jeigu linija ilga, gale linijos bus problemos su stotele
kestutisz 2022-06-13 12:15
Tai turbūt ne ant kiekvieno stulpo. O pačio galingumo turėjo atsilaisvint perėjus nuo natrio lempų - ten ar ne šimtais vatų viena buvo. Juolab nešnekama apie greitą krovimą, čia kažkas nebaisiai galingiau nei krovimas namie nuo 220v. Gal tik keista, kad tik nakčiai - dieną gi tas tinklas kaip tik išvis nieko neveikia, turbūt per sunku automatukus kiekvienam stulpui linijoj sudėt, paprasčiau atjungt iš karto visą. Gal ir iki rožinės svajonės taip daeis - kad tokios pakrovimo vietos būtų kiekvienam kaime, prie "transformatoriaus" (beje, gi tokių ir miestuose yra, kodėl ne nuo jų pradedama tai neaišku irgi).
gytis13 2022-06-13 12:37
Ne kažin kas atsilaisvins, natrio lempos yra neblogos ir būna 50 -70W ant stulpo, LED kažkiek mažiau bet ne stebuklingai. Nedideli tie apšvietimo galingumai, betlaidai gali būti parinkti stori dėl įtampos nuostolių ilgoj linijoj. Šiaip ar taip ilgos linijos gale įjungus tokią stotelę kris įtampa gerokai blausiau lempos žibės
kukulis4 2022-06-13 12:49
As tai galvoju, kad EV krovimas turetu but realizuojamas ant atskiros linijos. Stulpas - geras dalykas pratempt laida ir pakabint stotele, bet uzmaitinimas, turetu but atskirai.
immortallt 2022-06-13 20:44
Stotelės bus kažkur 3kW galios. Modernizuoti stulpai atjungiami kiekvienas individualiai, todėl šiaip turi galimybę veikti kiaurą parą.
AAA000 2022-06-13 22:33
man irgi sita vieta neaiski valstybes politikoje. pastotes keicia gana daznai. ir ten visada buna kazkoks privaziavimas, net ir zyruotas keliukas koks. turetu but valstybes ipareigota privaloma ikrovimo vieta elektromobiliui - kai tik pastotes keitimas. letojo ikrovimo taskas centus kainuoja - pastotes irengimo kainoje. nes provincijoje ziauriai truksta - turi tik savininkai nebent - ir neduos prasalaiciam net bedoje. o kiti malasi kaip be vietos - turi didziausius lankstus daryt iki rozetes. jei butu prie kiekvienos pastotes - pamatei ja ir zinotum, kad bus kazkur netoli ikrovimo taskas. sitai tikrai turetu but - jei "Lietuva remia elektromobilizma". daba tik peza, o ne remia. as aplamai buciau uz mokamus ivadus. pvz statyboms laikinai reikia elektros. tai pasijungtum nuo tokio ivado kabeliu. nafik tuos generatorius birbint? arba ten visokius "laikinus ivadus" organizuotis... pvz kapinese galetu but - daba kruvos suvaziuoja - galetu su elektra zole nupjaut. ikraut auto. ar paminklininkai su savo burzgiaciu slamstu betona maiso. s visokios - kebabiniai ir ledu pardavejai elektra naudoja. desimtim kilowati. ir pan. ir t.t. daba didesniu svenciu organizatoriam laikinu ivadu reikia rupintis - del keliu valandu...