[Žinios trumpai] Po Rusijos žlugimo gali kilti visų karas prieš visus - pasekmės bus baisios

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2022-07-20 16:07
Blyn, čia rusų informacinis mitas: neva Rusija saugo nuo karų. Rusija, kaip tik sukuria karus ir pajungia tautas kariauti, kurios niekad gyvenime to nedarytų. Labai patogu imperijai.
Azys 2022-07-20 17:24
Vienintelis būdas rusam gyventi geriau, o tuo pačiu ir visom jų pavergtom tautom, tai rusijos imperijos subyrėjimas.
AAA000 2022-07-20 21:59
putleris rusas. ir jis su tavim nesutiktu, jo gerove nepageretu bandyk per nauja
kukulis4 2022-07-21 09:45
Ne, Benediktai. Kad ir kaip kvailai tai skambetu, bet rusija mums naudingesne kaip viena, idealiu atveju, savo pradeto karo isvarginta, realiu konfliktu inicijuoti nepajegi valstybe. Jeigu pavyktu rusija pastatyt i tokia pozicija, tuomet jau butu galima kalbet apie atsiskirti norinciu valstybiu parama su tam tikromis salygomis. Ta pati Cecenija - norit nepriklausomybes? Okey, vakarai gali suteikt visokiariopa parama, bet mainais reikia demokratinio kurso, zmogaus teisiu uztikrinimo, teritorijoje esancio branduolinio ginklo utilizacijos, ir tt. Mum (vakarams) nereikia kazkokiu 3 klases baigusiu dzigitu valdanciu gabala rusijos stilium 'savo kieme ka noriu, ta darau'.
Benediktas 2022-07-21 10:30
Nėra tos kolonijos neturtingos Rusijoje, kad joms reiktų labai padėti. Maskvos čiulptuvams nutrūkus - jau būtų joms pagalba. Taip turėtų praeitį laikotarpį, kaip mes nuo 1990 iki 2000 ir ką? Ar mums labai padėjo kažkas? Kaip Lietuva išgyveno, be naftos, dujų, naudingų iškasenų? Juk mus ir gi irgi Gorbačiovas gąsdino, kad neišgyvensim be Rusijos. Ta pati Čečėnija man atrodo ir naftos turi. Nekalbant apie tai, kad kai kurios sritys turi labai derlingas žemes - užtenka tik mostelt užsieniečiams - įrengs visą infrastruktūrą. Milijonas vietų turizmui - ko prie Rusijos visai neišnaudojo. Jei Rusijai išsilaikyti tokiai, kokia yra dabar ir pasuktų demokratijos keliu, kur garantija kad po 10 metų, neateis į valdžią Putinas nr.2 Ir vėl karai su vakarais. Jūs mus pažeminot! Parklupdėt ant kelių! O jei Rusija bus mažesnė 10 kartų - tokių minčių neatsiras, nes į karą reiktų eiti maskviečiams, sankt peturburgiečiams. Nebus buriatų ir dagestaniečių - kuriuos galima pasiųsti. Nebus ir resursų tiek. Rusai turės išmokti gyventi darbo dėka, o ne resursų - pasikeis vertybės.
immortallt 2022-07-21 11:56
Pritariu Benediktui, bet kukulis4 teisus, kad atsiskyrimas neturėtų būti kaip nori. Dėl demokratijos ir žmogaus teisių užtikrinimo kaip ir dzin mums, galima dirbti spaudžiant link to, bet pirmoje eilėje branduolinio, cheminio ir pan. ginklo sunaikinimas. Net naikintuvus gali pasilikti, ilgai neišlaikys jų veikiančių. Suskaldytas ruskynas nieko nebūtų pajėgus padaryti. Gal koks Krasnodaras svarbesnis, ten žaliavų daug ir pagrindiniai ruskių pinigai. Jų gyvenimas kartais pradėtų gerėti jei nereiktų ruskyno išlaikyti ir visos kariuomenės. Problema - kaip išgabenti produktus.
Benediktas 2022-07-21 12:15
Taip - vienintelis dalykas, kurį tektų vakarams padaryt, susitarti ir surinkti visą branduolinį arsenalą, jei taps aišku, kad Rusija byra. Už tai kažką duoti mainais. Vienintelis dalykas - dėl kurio verta nerimauti. Bet geriau taip, nei palikti Rusiją didelę, kad ir demokratiniame kelyje - nes nežinai, kada tai vėl pasikeis.
HardAxe 2022-07-21 12:19
po ukrainos niekas neatiduos branduolinio arsenalo, galima apie tai pamiršti. Dėl produktų išgabenimo maža bėda. Infrastruktūra jau yra, dėl tranzito šalys netruktų sutarti.
Benediktas 2022-07-21 12:25
Jei visos šalys regione neturės branduolinio - nėra ko bijoti. Juk nekovos kokia Buriatija su Iranu. Be to galima stoti į NATO, tinkamai tam pasiruošus ateityje.
immortallt 2022-07-21 12:31
Na matai, jei koks putleris 2 kontroliuos savo tranzitą, netruks pradėti apjunginėti vėl teritorijas
Benediktas 2022-07-21 12:48
Natūrali raida yra tokia, kad vis tiek teks išmokti funkcionuoti regionams tarpusavyje. Taip galbūt vakarams Rusija, kaip benzino kolonėlė, iš pirmo žvilgsnio buvo pigiausias variantas, bet dabar ką sutaupė vakarai - praras. Tai jau geriau brangesnis tranzitas, bet be karų, kurie gali išaugti į pasaulinius. Plius vakarams pamoka - diversifikuoti naftos ir dujų pirkimus, tai konfliktai tranzito šalyse bus ne tokie skausmingi ir reikalaujantys radikalių pokyčių per trumpą laiką.
Laurynas19 2022-07-21 13:53
Labai gera idėja. Ir poto rusai bei visos kitos naujos valstybėlės galės lenkti nugarą kasdamos išteklius vakarams ir visada už labai palankią kainą, nes jei norės pakelti kainą.....
Benediktas 2022-07-21 13:58
Tipo kokia Vokietija lieps tiems regionams pigiai parduoti naftą ir dujas, nes jei ne - tai numes ant jų atominę bombą? Taip supratau tavo mintį?
Laurynas19 2022-07-21 16:16
Na nevyksta taip tiesmukiškai viskas. Ne marozai juk aukštuose postuose sėdi, ypač Vokietijoje.
Benediktas 2022-07-21 16:24
Na, o kaip panašiai vyktų?
Laurynas19 2022-07-21 16:42
Na panašiai kaip mes pardavėm visą Lietuvos medieną Vokiečiams už centus ir susivežėm jų auto "laužą". (90s , 2000) Niekas atominėm negrasino. Beje, tau klausimas: Kaip manai kuriuo variantu tu turi daugiau šansų gauti patinkantį darbą už tau priimtiną atlyginimą? a) Tavo banko sąskaitoje yra 300,000 Eur ir tu turi savo nuosavą namą. b) Tavo banko sąskaitoje yra 500 EUR ir tu nuomojiesi butą. abiejais atvejais tavo darbo patirtis, išsilavinimas ir tt yra identiški.
Benediktas 2022-07-21 17:16
O kuo susiejęs atominės bombos turėjimas arba neturėjimas su naftos, dujų, medienos pardavimo kaina? Kas pasikeis, jei iš Rusijos paims atomines? Rusija turi atomines, bet kinams medieną berods už pusdykę atiduoda. Kur čia sąryšis?
Laurynas19 2022-07-21 17:40
O kam atominė bomba reikalinga? Jos išlaikymas brangiai kainuoja. Nesijaudink, aš tavo pusėje. Aš sutinku, jog būtų atimtos visos atominės bombos iš Rusijos Federacijos.
immortallt 2022-07-22 07:44
Nebūk dar viena vėsaitė. Mediena daugiausia perdirbama Lietuvoje. Popiermedis išvežamas, nes mes celiuliozės negaminame. Popiermedis net nėra vertingiausias. Ir tik maža dalis medienos išvežama, kuri tinkama medienos gaminiams. Miškų kiekis tiek plotu, tiek tūriu, per 30 metų labai stipriai išaugo, ir tas skaičius gerokai didesnis, nei oficialus. Šitą tiksliau žinau iš palydovinių duomenų analizės, kurią pademonstravo vienas iš klientų.
kukulis4 2022-07-22 08:50
Taip. Tik mainyt pries, o ne po. Geriausia preke mainams, ka gali pasiulyt vakarai yra politine bei finansine parama, saugumo garantijos, visu pirma pripazystant atsiskiranti regiona kaip valstybe. Yra nemenkas skirtumas tarp to, kai valstybe pripazysta EU bei NATO salys, ir kai pripazysta tokie klounai kaip Sirija, S. Koreja, Rusija, ir panasiai. Vat ir mano nuomone geresnis varijantas yra branduolini nusiginklavima derint pries skyrybas o ne po. Nereikia naiviai tiketis, kad tos 80+ valstybiu, regionu, etc, siuo metu valdomu maskvos, atsiskyre visi taps mieli ir pukuoti ir super demokratiski. Ilgalaikeje perspektyvoje rusija mums geriau turet maza ir bedante, bet leist jai subyret paciai ir ziuret kas is to gausis - trumparegiska.