Oficialu: Lietuvoje prasidės tokie pokyčiai, kad teks pirkti naujus automobilius arba sėsti į autobusus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2022-08-09 09:13
po parazitiniu perekupu elektos tiekime ivedimo elektromobiliai atsiperka dar salone ane imortal? tu gi cia pastoviai kliedejai apie juos kaip investicija i ateiti prisipirks visi, bet vazinet negales. ES liepe elektra ribot... o kadangi elektros tinklus Lietuvoje nevartojant "optimizuos", ispjaustys ir suplonins linijas "naujajai realybei" - tuoj isvis ir elektros neturesim. galimes elektromobili sekcijoje po stiklu kaip serviza laikyt. ir grozetis. gi sekminga investicija. sovietu tradicijos gryzta su trenksmu... balsuokit tokiau uz savo bertetkonservatnykus. vatnykinis anukelis jau ir pilietybes zada atiminet. tuoj i LT net nebeivaziuosim ir negalesim net viduje judet - nesusimokeje propagandoniniu-politiniu mokesciu kokiu nors kinijos visuotinis visuomenes teisiu suvarzymo ir kontroles modelis po biski juda... jie pirmi techniskai ji isivede... cia nuo auto ir pinigu naudojimo apribojimu tik prasideda...
Xdmin 2022-08-09 09:32
Ar labai noresi tu ta 20+ metu graba pirkti ir vairuoti? Tais laikais kuro sanaudos nelabai kam rupejo, o pas mus dar tokio amziaus automobilaims leidzia net netureti katalizatoriaus, kad praeiti TA, tai tersia jie normaliai O jei noresi egzotinio istorinio automobilio, tai turbut noresi kad jis butu tvarkingas, tai ir neuzkliusi TA eidamas
gytis13 2022-08-09 10:18
Kai reiks suvažiuos visi Lietuvos automobilistai į pasakų miestą(Vilnių) valdžiai pradės drebėti kinkos ir greitai sveiko proto atsiras. O tai kai paskaitau tokius planus tai atrodo kad mes išsirenkam kažkokius kraugerius į valdžią kurie tik ir taiko paskutines kelnes numauti atsidėkodami už tai kad juos išrinko, nepamirškime kad valdžia ir išrenkama ir atstatydinama.
iPienius 2022-08-09 12:18
zaliasis terorizmas
kukulis4 2022-08-09 16:20
Antraste, kaip visada, provokuojanti, bet jus, kolegos, atrodo ir vel galvojat subinem o ne galvom.Tikslas yra priverst zmogu vietoj trilitrines 15-16 metu senumo audi rinktis 10 metu senumo masina su per pus mazesniu variklu. Nes kainuoja ta pati, o trilitrinis varilis reikalingas tik del zabovos, arba kai autobanu varai 250+. Bet pas mus nera autobanu. Tuo labiau, kad 2027-2029 metais euro4 standarta atitinkancioms masinoms bus 20+ metu. Didziausia problema pas mus yra zmoniu galvose, kai faktas, kad is trilitrines audi reiks persest i 1.5 renuske, priimamas kaip tragedija
mindaugas.vaitiekūnas 2022-08-09 20:29
Nu va ir vairuoju tą trilitrį benzą, tą 16 metų senumo "geldą", kėbulo nelabai prižiūriu, o visa kita kaip iš fabriko. Tai man įsėdus į tą apynaujį 1.6 dyzeliuką, jausmas toks, kad ant arklio užlipau Kalbant apie žaliąją planetą, tai problemą spręst pradėčiau nuo vienkartinių pakuočių, produkto kiekio. O didžiausias išsityčiojimas, kurį mačiau parduotuvėje, tai buvo nulupti ir į plastiką sufasuoti bananai. Va čia tai "eik n*"! Sviestas - 180g. Pienas - 0.9 litro. Gėrimas - 0.75 litro. Paskui rėkia, kad plastiko daug į vandenynus išmetam. Bonbonkės po 1vnt supakuotos, tai kaip neišmesi Bet pakuotė geras biznis! O kur pinigai, ten problemų jie nemato.
kukulis4 2022-08-09 21:12
sviestas ir plastmase cia ne prie ko - whataboutizmu neuzsiimam. Gryztant prie masinu - kad vairuoji trilitriaka, dar nieko nepasako. Esminis klausimas - hipotetineje situacijoje, kurioje del valdzios uzdeto kasmenesinio tarsos mokescio, trilitriako islaikymas tau tampa neimanomas, kas yra kaltas? Ar valdzia, nes uzdejo mokesti, ar tu, nes per mazai uzdirbi? As, kaip megstu vadint, 'zabovai' vairuoju tokia 200+ kw egzotika, ir mano supratimu, jeigu kazkada nutiks taip, kad tos masinos islaikymas man taps nasta - cia bus mano ir tik mano problema.
mindaugas.vaitiekūnas 2022-08-09 22:05
tokių reikalavimų/apmokestinimų taikyti jau turimam produktui. Kai ieškosiuosi naujo tada sutinku, kad reikėtų rinktis protingiau*. Bet šiai dienai tą daiktą jau turiu ir negaliu grįžti n metų atgal ir pakeisti savo sprendimo - tuo metu renkantis auto buvo visai kiti argumentai!
kukulis4 2022-08-10 11:20
Tokios logikos as nesuprantu. Analogiskai tada galetu ir visi nauji mokesciai ar esamu pakeitimai buti taikomi tik po mokescio ivedimo gimusiems zmonems - nes nu as kai dariau savo vaikus, tai negalvojau kad PVM nuo 18 iki 21% pakels... Ir kodel masina iskart po presu? Gi galima parduot kazkam, kas nores ir gales ja islaikyt. Kalba juk eina ne apie absoliutu uzdraudima eksplotuot, o apie grieztesnius reikalavimus (kas konvertuojasi i didesnius islaikymo kastus) + didesnius tarsos mokescius.
kestutisz 2022-08-10 12:01
Nu nžn nžn, prie ko čia noras vairuot grabą - sakyčiau darbinį arklį, kuris vis važiuoja ir važiuoja. Va mano senas xtrailas panašu pergyvens jau antrą saloninį karutį (xxx nesikeikiant, naujausiam su 36k rida jau gal turbina plerpia, wtf, net jei sutvarkys nemokamai ar aš tokį norėčiau toliau turėt ūkyje?), ir čia su didesniu nuvažiuotu kilometražu. Ir sąnaudos didesnės nu gal pora litrų šimtui realiai. Nebent frontui gal padovanosiu tai gal ir nepergyvens...
gytis13 2022-08-10 12:10
Tie maži varikliukai nei velnio neturi ekonomijos, va kur tikroji problema. Kuro vos vos mažiau sunaudoja, užtat traukos daug mažiau. Autostradoje net nesirodyk, gazas dugnas tai gal pasieksi 130 pavėjui o gal ir ne. Čia ne aklos meilės litrams klausimas.
HDi 2022-08-10 13:08
Aš galvojau galia matuojasi ne litrais.
mindaugas.vaitiekūnas 2022-08-10 17:40
O aš vat šitos logikos nesuprantu: koks gi skirtumas ar aš, ar tu prišiukšlinsi - juk vis tiek bus prišiukšlinta! Tipo kuris baudą mokės? Apie ką mes tada kalbam - pinigus ar aplinkosaugą?
mindaugas.vaitiekūnas 2022-08-10 17:42
O aš galvojau, kad variklio "litražas" turi įtakos jo galiai
kukulis4 2022-08-10 18:18
Tai kad nelabai. Va F1 inzinieriai prisigalvoja nesamoniu ir isspaudzia kokius 800ag is 1.6 litro. Tuo tarpu laivu inzinieriai ne tokie gudrus, tai isspaudzia viso labo 5-10ag per litra
mindaugas.vaitiekūnas 2022-08-10 18:32
Gal jie gali išspausti tuos 800ag iš degtukų dėžutės dydžio variklio? Kam tiek metalo švaistyti veltui!
HDi 2022-08-11 11:23
Turėti tai turi, bet čia labiau religiniai įsitikinimai ar estetika dėl garso. Keli pavyzdžiai iš asmeninės kasdienybės Sena slyva (BMW 530D) su trilitriu dyzeliu nesiekiančiu 200AG važiuoja blogiau už dabartinius to paties BMW ar Audi dvilitrius dyzelius su tais pačiais 190AG. BMW F10 su trilitriu benzu (528i) važiuoja blogiau nei tame pačiame kebule montuojamas dvilitris turbo benzas žymimas tuo pačiu 528i. Focusas su litriniu ecoboostu 92kW važiuoja geriau nei tame pačiame kėbule montuojamas tokio paties galingumo 1.6 kuris yra dusulys jei jo negreži palei max apsukas. Ir čia turbūt dar eilę palyginimų galima rasti.
gytis13 2022-08-11 11:57
Na tai gaunasi kad ant turbinos viskas laikosi. O jei be turbinos tai 1,2 varikliukas yra važinėjantis anekdotas netgi mažytei mašinytei
AAA000 2022-08-11 12:00
tu nesupranti del ko tas perkama. turbinos tiesiog leidzia varikliui dirbt dviem rezimais. mazo kuro vartojimo ir didelio. kai beturbininiai varikliai ima vienoda kieki, arba kaitalioja tik kuro kieki. bet turbininis variklis greiciau sugenda del sudetingumo. ir uz ta pacia kaina tu gausi arba atidrozta "tipo su EURO4" arba nebloga senesni su komfortu. pagrindine mase pirkeju niekur daug nevazineja - jiem tiesiog reikia bendrazmogiskos vaziavimo teises. ir logiska pirkt masina kuri maziau atvazionejus ir maziaus ges. negu lauza kazkoki. o turbinines naujos neiperkama. po 3 metu drozimo turbininiam vartikliui tas "euro4" taspats kaip isvis be nieko. turbina buna sudrozta, reikia restauruot. ir ten faktiskai dirba tipiniu neekonominiu rezimu. taip kad uz ta pacia kaina tu gauni didesni suda, ir tave valstybe vercia sita suda est OFICIALIAI. o ten jei keli laksto ir daro avarijas - tai kur ziuri saunieji mentai ir ju dievas svernelis. o jie suda mala, perka visokias automatines kameras, kurias aytomatizuots baudu sistemas ir isvis nebesiruosia dirbt. del to saugumas ir prasteja. nes kontrole pasidare feikine - zmogus nebedalyvauja ir objektyvumas nukrito.
kestutisz 2022-08-11 12:07
Nu ne visai TA :) Na ok, panašu aišku, bet va ta visa "graminė" (už co2) mokestinė politika prie to privedė. Turėjau tokį naują kibirą 3 cilindrais - nu ir kas iš to, kad sferinio arklio matavimo sąlygomis 129g/100 - važiuojant normaliu tempu autostradoj sukasi 4+k rpm ir kuro ėda daugiau nei senas keturcilindris kibiras. Nu, bet visi laimingi - žmogus priverstas pirkti naujesnius, ekonomika sukasi. Daugiau realiai jokios naudos.