Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
revonas 2022-09-21 09:42
Kurie deda dislike, gal galit pakomentuot savo įžvalgas? Pats asmeniškai įsitikinau, kad lėtas įsibėgėjimas daugiau sąnaudų sukuria, tiek žiūrint per borto kompą į momentines sąnaudos, į vidutines ilgalaikes ir per borto kompą žiūrint į esančius litrus bake po vieno ir kitokio važiavimo stiliaus. Taip kip straipsnyje rašo.
Kokios jūsų patirtys, nuomonės?
mixed 2022-09-21 12:01
As tai pastebejau nesvarbu ar letai vazineju, ar dugnais pastoviai tos pacios sanaudos cia zinoma mieste. uz miesto kita kalba..
immortallt 2022-09-21 12:33
Mano sąnaudos Vilniaus miesto ribose svyruoja nuo 5,2l/100 km iki 8l/100 km... Taip kad apie pastovumą nežinau kaip galima kalbėti.
Darius995 2022-09-21 13:39
Jei teisingai suprantu, straipsnis teisingas tik atmosferiniams benzininiams varikliams. Dyzeliams (kurie neturi droselio valdymo) ir turbininiams benzininiams ši taisyklė vargu ar galioja.
Gintarinis 2022-09-21 14:01
Kažkada seniai teko skaityti, kad benzininiais ekonomiškiau yra staigiau įsibėgėti, o dyzeliniais lėčiau. Kiek tiesos, neaišku, bet tas staigesnis įsibėgėjimas irgi turi būti su protu, iki raudo spausdamas tikrai ekonomiškas nebūsi.
SaMaras 2022-09-21 15:49
Na kažkaip čia įdomiai... per 10s 100km/h tai jau vos ne sportinis važiavimas ir dar turi spėti prie mažų sūkių perjungti pavaras.. tai čia turbūt mašinai su bent jau 2,5-3l motoru gal ir galioja tai.. o ne su šiuolaikiniu 1l turbo šmurbo persmaugtu kibiru..
HardAxe 2022-09-21 16:41
Vairuoju Volvo V60. Sunki kaip velnias, 1.6 tonos.
1.5litro turbo-šmurbo variklis (silpniausia modifikacija), pagal dokumentus 0-100 per 8.7sec.
Tai tie mažalitriai tikrai telpa į rėmus. O jų ekonominė nauda turbūt tuo ir remiasi, kad net "įprastai" dirbdami naudoja didesnę dalį potencialo, tik nekelia slėgio.
Praktikoj susidaro tokia anomalija, kai užmiestyje lenkti galios užtenka, o dideliam mieste dėl turbo lag`o užknisa.
sigun 2022-09-21 16:55
Pritariu. Plius negalioja ir benzininiams su atjungiamais cilindrais, nes prie atjungtų cilindrų (mažos galios) ir oro reikia mažiau, todėl pompavimo nuostoliai mažesni. Ir apskritai prie mažesnių galių žymiai mažesnės apkrovos visiems automobilio mazgams, tai net jei su kažkuriais varikliais bus efektyviau greitai greitėti, išlįs per gerklę priežiūros kaina. Kad ir tų pačių padangų. Žinoma auto gamintojas tą kukliai nutylės.
kestutisz 2022-09-21 17:09
Tai čia išvis dar iki-hibridiniams laikams dar strapsnis, arba gal "rusų mokslininkų", kuriem dabar viską reikės išrast iš naujo, naujienos :)
Kokiam e-cvt gi variklis jei dirba jis visada stengiasi dirbti optimaliam diapazone, kaip generatorius, ir tik jau visai trasoje pasijungia tiesiai į ratus.
HardAxe 2022-09-21 17:21
toks čia ir straipsnis, cituoju: "kaip prisimenu 2500 aps./min."
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kokiu atveju sudeginama daugiau kuro įsibėgėjant iki 100 km/h – greitai per 10 s ar lėtai per 30 s?