Lietuvoje naujas kovos etapas su piratavimu: „Microsoft“ į teismą padavė „Linkomaniją“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kionig 2010-01-28 13:12
O ziurejai ant kompo apacios, jei tai laptopas, ten buna prikliuojatas lipdukas su serialu Beje, ir as jau pirka su instaluiuota vista, kompakto instalo nedave sukabliataskiai tik recovery kompakta is kurio nulis naudos Siaip su vista irgi gyventi galima, tiesiog kiekvienam savo
Mitas 2010-01-28 13:18
naudoju jau pusę metų. Už trial'o naudojimą tavęs tikrai nebaus. Tavo reikalas, kiek laiko tas trial'as pas tave veikia. Bet jei tu kažkokiu būdu aktyvini programą, panaikini jos trial'ą, tada kita kalba. Pvz., tikriausiai yra tekę girdėti apie kokius nors projektus, kai dalyviai pabrėžia, kad animaciją ar kitą dizaino, ar kažko, elementą sukūrė naudodami tokią ir tokią trial programą. Ir tai joks pažeidimas. Trial programas galima atgaminti ir platinti kur nori ir kam nori, bet negalima panaikinti trial limito - aktyvuoti programą neatsilyginant jos autoriui.
kentas 2010-01-28 13:19
man nedave taip pat jokio cd, sake pasidaryk recovery DVD...gerai, kad ji pasidariau, nes po keliu sav. kompas parejo...
Aklas 2010-01-28 13:22
Man siaip dar klausimas iskilo... kiek pamenu visos tuscios laikmenos (CD, DVD, del kitu nzn) jau apmokestintos del autoriniu... ir kai perkam neva jau sumokamas kazkoks mokestis uz neva galima piratines produkcijos platinima. Tai kaip cia dabar iseina kad to dar per mazai? Ar as cia kazka maisau jau?
andriulis 2010-01-28 13:25
Biski off topic. Gal kas gali patarti kaip istrintus failus per recycle bin padaryti jog jie nebutu atkuriami?
vyckas 2010-01-28 13:27
Dauguma cia truputi maisosi. Linkomanija ir tie 106 nelaimeliai bus baudziami ne uz tai, kad . Jus galite siustis kiek tik i harda telpa, bet jei siusdamiesi platinate (seedinat) tuomet teoriskai visos Lanvos gali prie jusu kabinetis.
lmn 2010-01-28 13:43
Kaip suprantu, tai čia dvi skirtingos bylos pagal skirtingus straipsnius? Beje, Linkomanija ir N5 ne ta pati firma?
vyckas 2010-01-28 14:14
Taip, tai ta pati firma ir bylos atskiros.
Justin999 2010-01-28 14:31
Tu sneki ne is tos puses ir visai kita tema. As neginu MS, ir nesneku apie tuos Linkomanija vs. LANVA reikalus. Sneku apie konkretu dalyka, kas butu, jeigu rytoj butu galima naudoti TIK legalius Windows, esant dabartiniai situacijai. O butu taip, kad dauguma juos pirktu. Mastyk placiau, ne tik apie save. Dauguma siandieniniu paprastu vartotoju neka ismano apie IT. Paimkime eilini, eilinio lietuvos IT vartotojo (kuriu yra dauguma) pavyzdi - 35m moteriskaite Aldona, kuri dirba kokia nors lietuviu kalbos mokytoja, ir namuose naudoja BMS'e pirkta lieva kompa, i kuri jos 12m sunus irase piratinius Windows 7 Ultimate, kad galetu zaisti moralu elgiasi skatinanti zaidima - GTA. Ir stai, staiga taip atsitinka kad visas piratinis softas risasi. Ka gi jai daryt? Absoliucios daugumos atveju scenarijus: ji nueina i kokia nors kompiuteriu "kontora", prieina prie konsultanto, kuris irgi paprastai buna geras "egzpertas", ir papasakoja savo beda. Na ir ka, tas ir pasako: Yra du variantai: 1. Palikti 330Lt uz legalia Windows pakuote, rasyti legalia OS. Tada viskas bus kaip po senoviai, sunus gales zaist, ir 3 menesius trukusios Word 2007 studijos isiminant meniu punktus Aldonai nebus nueje niekais. Zinoma, kadangi kontorai parduoti Windows yra naudingiau, nei is esmes uz dyka duoti Linux, vadybininkas dar pridurs pora "privalumu" kaip, kad veiks daugiau naudojamu programu, nebus problemu su suderinamumais ir dar viena kita koki "argumenta" Arba galima rinktis ten kazkoki Linux. Jis nemokamas, bet tada sunus negales zaisti smegendziuvykliu (tarkime emuliavimais neikas neuzsiims), OS valdymas skirsis, teks vel si ta papildomai ismokti. Negana to, to kazkokio Linux mokykla nenaudoja, todel jos sunus dabar negales tinkamai ruostis IT pamokoms, O Aldonai teks mokytis OpenOffice, kurio bylos gali buti netyciom isdarkytos MS Ofise (ar atvirksciai) ir kas Aldonai is vis sukeltu panika. Dabar spek is 3 kartu ka ji (kaip ir tulas vartotojas) pasirinks? Dar karta kartoju kad as neginu MS, tik esu isitikines 100%, kad butent siai dienai, esant siai situacijai, Windows vartotojai kardinaliai nemazetu, o tiesiog pirktu legalia OS vien del to, jog siandien MS turi labai didele integracija visose srityse.
Mopsiasnukis 2010-01-28 14:55
statistinis vartotojas yra labai abstrakti savoka ir jos naudoti net neverta, nes kiekvienas zmogus turi tik sau specifiniu poreikiu.o i tema, tai susidarius esamai situacijai, as nematau reikalo likti su Microsoft produktais. Yra Linux, yra Apple. Tuom viskas pasakyta. Nenoriu, net turedamas legalia Windows licencija, buti apshauktas vagimi ir tampomas po teismus (juk nezinia iki kokio lygio shie veiksmai issivystis) ir kazkur kazkam irodineti, kad esu padorus pilietis.
Ezekas 2010-01-28 15:26
Esant šiai dienai tikrai nedaug kas lėktų į parduotuves pirkt legalios OS. Jeigu kai kurie žmonės/vartotojai net nesugeba pilnai sumokėt mokesčių už šildymą, elektrą ir dar bala žino kokius mokesčius, tai kaip jūsų nuomone jie pirktų legalią programinę įrangą? Geriau jau nesinaudotų kompais arba eitų į viešąsias bibliotekas. Mano tokia nuomonė.
bahuriux 2010-01-28 15:26
Justin999 paemiai Alodna, kaip pvz ir ji tikrai gal ir pirks legalia OS, bet 80% vartotoju, yra arba patys nelamos, arba turi nelamu draugu, pazystamu ir panasiai, spek is antro karto, kiek pakils pardavimai ir po kiek laiko M$ suzlugs galutinai.
dzedajus! ;D 2010-01-28 15:56
Na ir nesamones, tipo eilinis zmogelis gyvenantis Lietuvoje eis pirkt windowsu uz 700Lt? Niekas uz tiek neperka atsisiuncia pilna arba nukrakina ir viskas laimingas sedi. O microsoftui tipo dideli nuostoliai tikriausiai jiems cia centai...
Windas 2010-01-28 16:38
Justin999, tavo teiginys klaidingas tuom.. kad jei ta aldona tokia tupa ji net nezinos kad nelegalus os ar softas pas ja... jei jau zinai kad nelegalus tai neesi durnas... Seip kaip pagal viska anksciau buvo taip: Mac = multimedia vartotojams, kurie naudoja photoshop ar su muzika/video dirba ir t.t. Win = zaliem zmogeliukam arba gameriam Linux = Developeriam... Dabartine situacija Mac = Tas pat islieka Win = kuo toliau tuo labiau kopijuoja mac ir linux grafines dalis bet zaidimam ishlkieka pirmas del directx, nors soft kurime renderis vienas blogiausiu nes softo grafika apskaiciuojama ne vga o cpu dalyje. Linux = su diena perima vis daugiau vartotoju del savo jau pakankamai gerai ishvystitos grafikines puses ir paprastumo. Dabar jau linux gali buti ir paprastiem vartotojam ir developeriam. Su multimedia dar nlb gerai. Tad apibendrinus MS ok ishleido Win7 kazkiek suzavejo bet... kaina per didele daug kam ir kad jiems pelno bus nuo piratavimo uzdraudimo tai nieko gero.. Pirataudami vartotojai vis labiau risasi prie win.. nebus Nelegaliu win nebus prisirishimo nes galimybes neleis... Seip manau dauguma pereis i mac arba linux bet kad win pirkimas ishaugs tai 100% kad ne...
Justin999 2010-01-28 16:47
ne 700, o 330. Neapsiribokim ties maksimalia kaina O beabejo kievienas turi savo nuomuone. As visgi lieku prie savos, nors diskutuojam ir tokiu nerimtu dalyku "kas butu jeigu butu" stilium. O as visgi manau, kad pirktu. Nesakau kad visi, bet dauguma patrauktu link to. Nes nemanau, kaip, kad bahuriux minejo, jog 80% vartotoju yra ne lamos. As manau, kad daugiau negu 80% vartotoju yra lamos, kuriem su Linux pradejus kilti paprastoms problemoms kaip zaidimu paleidimai, alternatyviu programiniu paketu ieskojimas ir kt. butu daug lengviau ismest tuos 330. Zinoma tai tik mano asmenine nuomuone, bent jau remiantis tuo, kiek pats susiduriu su dazno lietuvisko vartotojo ypatumais. Nors is tikro butu idomu padaryti koki nors statistini tyrima sia tema, nes pritariu Mopsiasnukis, jog ne kievieno zmogaus poreikiai yra vienodi. Vieni galbut gales lengvai migruoti prie alternatyvu, kiti galbut apskritai negales, jeigu specifinis softas su kuriuo dirba tik Windows terpeje veikia. Mano nuomuone, esme cia ne Windows kainoje, ne isivaizduojamuose MS nuostoliuose, ar tame, kad jie imanomai/neimanomai gali buti diegiami piratiniai, o ju platinimo strategijoje. Zmogus turetu pats apsispresti, ka nori naudoti, ir jei reikia, uz ji susimoketi, o ne apsprestas aplinkybiu, kaip kad priverstinis Windows brukimas perkant daugeli nesiojamuju kompiuteriu, priverstinis naudojimas studijuojant universitetuose, nes modeliavimo aplinkos veikia tik Windows terpeje ir pan. Nuo cia ir reikia pradet.
lizunas 2010-01-28 18:08
Taip, lamoms, kaip tu vadini, užtektų ir 330Lt. Bet ar aš nebemoku skaičiuoti jau ? Windows 7 Home Premium Full £149.99 = ~594LT Windows 7 Home Premium Upgrade = ~390LT Aišku OEM yra 330Lt, bet norint gauti taip pigiai reik pirkti naują PC. Perkant kompą, šią galimybe iškart pasinaudočiau, bet ką man daryti, dabar kai man reik ne Home Premium, o Profesional, kainuojančią ~800LT? Pasiimti draugo Serial, ir skaitytis vagiu, nes tipo panaudojau jo Serial, bet su jo leidimo, aišku jis pats tuo momentu tapo nusikaltėlis arba įsijungti Linux ir pradėti naują erą.
Wolfy 2010-01-28 19:35
LANVA ir MS pralos,nes vien LANVA rinkdama IP adresus zmoniu pazeide istatymus,nes pati siuntesi failus is LM,kad galetu IP adresus matyti kitu.
Dvigubas nulis 2010-01-28 20:35
Drutas 2010-01-28 21:16
Trumpuoju laikotarpiu pardavimai mano manymu tikrai paaugtų, jei su didžiąja piratavimo dalim bus susidorota, vien dėl lankstumo trūkumo pereinant prie alternatyvų. Tačiau ilguoju laikotarpiu M$ turėtų išsikast duobę bent LT rinkoje. Remiuosi tuo, jog vien mano aplinkoje labai aktyviai žmonės jau pereina ant kitų OS. Vienaip ar antraip šitie teismai turėtų padaryti įtaką vartotojams.
Stakta 2010-01-28 22:54
Kai ir parašyta straipsnyje, šitame procese nemažai slypi reklamos, kad ir kaip pasibaigtu tai nuskambės garsiai. Tikėkimes monopolijos nelaimei, laimės likomanija. Kad ir kaip būtų negražu vogti, bet ekonomika, bei daugybe kitų veiksnių leidžia tai daryti. Beto kaip ir čia buvo paminėti, tokie būdai kaip p2p skatina prekės isigyjimą. Ne karta žiūrėjau filmus įsigytus ne legaliai. Bet iš jų isigijau tikrai ne viena, kurį pirkau dėl to, kad jis geras. O didžiosios dalies filmų jei imant tik juos net nesisiunčių... Kaikurie gamintojai turėtu džiaugtis, kad ir patirdami nuostolius jie iš to nemažai ir naudos gauna.