[Žinios trumpai] Tai gali būti tikras rusų siaubas: Ukrainoje naujas smogiamasis dronas „Inkvizitor“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2022-12-01 00:17
Realūs parametrai, nieko čia nėra sudėtingo, ar nepadaromo. Tik kažkokia nevykusi 3D vizualizacija, su varikliais visiškas feilas, propelerių išvis net "nenupaišė" ir išvis čia tik dalis rėmo nieko daugiau. Matyt kad 3D modelį darė žmogus neturintis žalio supratimo apie kvadkopterius.
kestutisz 2022-12-01 08:58
Vizualizacija išvis ne į temą, gal net baisiau už tą naują "rusišką kovinį droną" iš aliexpresso. Realiai tai vistiek gausis tas kur jų entuziastai Aerorozvidka ir taip renka nuo pat karo pradžios (2014) - R8(?), octocopteriai, bo kažkaip labai abejoju dėl 10kg ir 4 sraigtų (na ok, gal čia ir visi 8, gali būt suportuoti), o ypač - kiekvienam sraigtui kad tik po va tokį vamzdelį.
HardAxe 2022-12-01 09:50
efektyvumui reikia kuo mažiau sraigtų ir didesnių properių, ar maišau?
kestutisz 2022-12-01 10:19
Bet tada ir apkrova varikliui (ir ne tik varikliui - dar ir ESC) didesnė, greičiau užsilenks? Kažkaip visgi įtariu (nu čia nuo sofos "analizuojant") kad čia visgi po 2 ant kojos, vienas "trauks" kitas "stums" bo kitaip tikrai reikėtų skaičiuot efektyvumą, variklio-propo kombinacijas, begales skaičavimų ir bandymų kuriuos vargu ar gali sau leisti karo metu. O kur dar kas pagamins variklius/ESC tiksliai pagal specifikacijas, o ne tai ką pavyks gaut iš random kinų gamintojų.
HardAxe 2022-12-01 11:44
fūra neturi keturių variklių, turi vieną didesnį efektyviausia yra kuo mažiau propelerių, kuo didesni propeleriai, ir būtinai dviejų menčių ir mažų apsukų. Ant tų pačių variklių pakeitus propelerius į 3 menčių (mažesnius pagal diametrą) gauni geresnę kontrolę, bet prarandi efektyvumą. Du rinkiniai vienas virš kito beveik neabejotinai bus blogiau. Daugiau rotorių pagrinde naudojama todėl, kad dronas liktų pakankamai mažas ir stabilesnis, jei kažko nepraleidau. pvz šitas: https://www.dji.com/se/matrice600-pro kilimo svoris 15.5kg, neša 6kg naudingo svorio. Jei gerai skaičiuoju skraidindamas tą 15.5kg naudoja 375w. Ant keturių rotorių su 6s baterija būtų po 17A kruizinant. 80A ESC nėra stebūklas. Motorai irgi ne kosmosas: https://hobbyking.com/en_us/turnigy-aer ... motor.html Man asmeniškai įdomiausia dalis kokią kamerą jie planuoja naudoti ir kaip ją valdyti. Ir kokiu protokolu siųsti vaizdą, nes analoginis nieko gero nerodo, o skaitmeninis netraukia toli. Ai dar 35min - dažniausiai nurodomas kabėjimo laikas. Skrendant ant 60-80km/h bus gerokai trumpesnis.
kestutisz 2022-12-01 13:12
Tai šitie taip, šitie labai nuostabūs, pažiūriu kartais https://www.youtube.com/@TerraOpsUA - kol turėjo tokį labai džiaugės. Bet paskui rinko donatus per pasaulį baterijom, paskui vėlgi kažkas sugedo ir nebeliko. Labai geras nuostabus daiktas, tik brangus ir vienetinis. Karo sąlygom tokių masiškai nepagamins. Realiau surinkti iš silpnesnių, bet daugiau. Plius gal kokiam hexacopteriui praradus vieną variklį realu softwariškai atjungt dar vieną ir tiesiog šiaip taip grįžt.
bahuriux 2022-12-01 16:51
Efektyvumui hoverinimo rėžime ir lėtam greičiui reikia, mažini variklio kv, didini propelerio diametrą bet svarbiausia mažinti propelerio žingsnį. Tada gali likti tas pats esc ir net silpnesnio pakanka. Skrydžio laiką galima padidinti drastiškai net iki kelių kartų. Prpelerių skaičiaus didinimas kenkia, bet netaip drastiškai kaip žingsnis ir variklio kv. Su salyga jei propeleris suksis nedideliu greičiu, propelerio mentės galas neturi nei iš tolo priartėti prie garso greičio. Ištikro kuo lėčiau tuo efektyviau. Paprastai nėra kosmosas hoverinti 10kg masę naudojant 1kW, net iki 14kg įmanoma išspausti su 1kW, 20 kg su1kW irgi įmanoma bet tai jau nepraktiška nes greitis toks mažas kad nebus lengva net priešintis vėjui. Tuo tarpu lėktuvas su dideliu žingsniu ir salyginai mažo diametro propeleriu tik kokius 4kg su 1kW gali hoverinti. Na bet lėktuvai yra greiti ir tam neoptimizuoti ir jiems nereikia hoverinti, nebent tai būtu vtol. Tai nereiškia kad lėktuvų proleleriai ne efektyvūs, priešingai jie pritaikyti savo greičiui ir jų efektyvumas gali siekti 80-90+%, lėktuvui efektyvumą suteikia teisingi sparnai ne propeleris. Jomajo berašant šitą postą gimę mintis naujam projektui darysiu starwarrs tipo rc hovercraftą kvadriko pagrindu hiper efektyvų, bet su papildomu varikliu ir propeleriu stumti į priekį horizontaliai. Aš nepajėgiu fiziškai jau įgyvendinti visų savo projektų, todėl mane patį jau erzina naujos mano idėjos
kestutisz 2022-12-01 17:09
[quote="bahuriux"]darysiu starwarrs tipo rc hovercraftą kvadriko pagrindu hiper efektyvų, bet su papildomu varikliu ir propeleriu stumti į priekį horizontaliai. /quote] kažkas gal tarpinio tarp istorinio "tail sitter" (Convair Pogo) ir https://www.youtube.com/watch?v=I3D559DNa04&t=21 ? :) šiaip šitas įdomus konceptas, jau nebe skraidanti plyta, bet vėlgi tri ar quad copteris to strypo-sparno negali padaryt statinio aerodinaminio profilio, jis turi pagal profilį išsigaubt į vieną ar kitą pusę, priklausomai nuo to kyla jis ar į šoną varo. O ties ta vieta ir fantazija baigiasi.
bahuriux 2022-12-01 18:53
Kaip tik norėjau įkelti šitą ar panašų video bet aplenkei mane, kad parodyti kad didelis propeleris hoverina daug efektyviau nei mažas. Net ir tuo atveju jei jį varo maži neitin efektyvūs propeleriai galuose. Dėl greičio besisukant didžiojo propelerio galuose jie (mažieji pasiekia savo žingsnio greitį) tampa efektyvūs. Tuo pačiu didelis proleleris paima daugiau oro, o tą orą užtenka mažiau įgreitinti, todėl efektyvumas didėja šiuo atveju dėl dviejų veiksnių. Sraigtasparnių rotoriaus ir prolelerių skaičiavimuose naudojama disc loading sąvoka, tai maždaug apie tai ir yra kalba tame video. Kuo didesnis disko plotas tuoefektyviau nes tuo mažiau reikės pūst orą žemyn, Niutonas gal ir nesutiktu su tokiais teiginiais, bet aerodinamikoj pasipriešinimas auga nuo greičio kvadrato. Mano būtu kaip įprastas kvadrikas su padidinto diametro proleleriais gal net ir + konfigūracijos nebūtinai x, tik turėtu korpusą nemažą iš putos lapo, o korpuso gale vieną propelerį o dar kiečiau ventiliatorių, feikinis turbo jet hovercraft būtu, tik neapribotas kokiame aukštyje skristi. Korpusas būtu kažkas tokio kaip lifting body.
P69 2022-12-01 21:58
Galbūt pamatysim tavo projektuką
bahuriux 2022-12-02 00:11
garažą (čia buvo pats didžiausias įmanomas mano projektas) ir laukiu dar puse dalių iš kinijos "4 axis cnc hot wire cutter" aparatui, tada ir parsidės darbai*. Su žvaigždute nes esu tinginys kokių reta, pavyzdžiui garažą kol prisiruošiau sutvarkyti ir nudažyti prirekė 6+ metų Kitai metais pasikeisiu SE pasaugojimo planą pas eso į 1, ar 2, turėsiu daug elektros atliekamos, galėsiu šildyti ir garažą, o dabar jame šalta vos +5, o dabartinis kambarys kur modeliai, kompas etc sukrauti žiauriai užverstas. Žinau kad yra žmonių kurie kepa originalios konstrukcijos putinius lėktuvėlius (dažniausiai akrobatinius) iš deprono po 1-2 per savaitę, o aš bandau padaryti, kad jie būtu max efektyvūs ir nors truputi kitokie, todėl vien svajojimas, projektavimas ir pagaminimas užtunka kartais ir labai ilgai iki dešimtmečio. "Žiloj vaikystėj" užsiėmiau modelizmu kaip sportu ir laisvalaikio praleidimo forma, o dabar sugryžes į hoby atgal kitaip į šitą reikalą žiūriu, labiau skaičiuoju ir projektuoju, per simuliacijas praleidžių begales kartų, o darau tik kai "parmuša" (ateina įkvėpimas). Dabar skraidau su pirktiniu truputi patiunintu skraidančiu sparnu 1,55m Phantom FX-61 (šitą rekomenduoju, kas nori "susigadinti" sau ir kitems gyvenimą su RC hobiu nes draugiškas pradedantiesiems), po li-ion batarkių modo skrydžio laikas pailgėjo nuo 50min (lipo 4s, 60C, 5Ah, pačios baterijos masė 425g) iki 1,5val (li-ion 3s, max 90A, arba 11C, 8Ah, 450g) val su termikų pagalba ir 3++ valandos. Dar einamas kasdieną modifikuotas pirktinis moto sklandytuvas Volantex asw-28 (nerekomenduoju pradedantieisems nes kaprizingas dėl stall ir wing tip stall) su juokingos talpos baterija 3s, 100C, 1,55Ah, 30 minučių per batarkę su termikais daug ilgiau iki kelių valandų, bet su juo nėra prasmės skraidyti ne pavasario ir vasaros metu. **Dažnai naudoju angliškus terminus dalims ir reiškiniams nusakyti, nes jiems tieisog nėra teisingo, arba jokio vertimo į lietuvių k.
HardAxe 2022-12-02 09:17
gerai, kai turi kažką veikiančio, o ne viskas laukia remonto... Beje, kokią kamerą galima į droną įdėti, kad būtų zoomas 12x?
kestutisz 2022-12-02 10:15
Nėra tokio dalyko kaip "zoom 12x" :) tai dažniausiai yra skirtumas tarp min ir max mm, o rezultatas ("kiek pritraukia") dar priklausys nuo matricos dydžio. Jei maximum pritraukimo per kilogramą (bet fixas) - tai turbūt Maksutovo sistemos, su trigubu fotonų pravarinėjimu taip dauginant milimetrų, ala MTO-1000 ir jų kiniški lengvi plastikiniai analogai (samyang 500mm pvz) - na jis tikrai lengvas, bet tamsus, F8. Bet lengvas - plačiam kampui įdėjus papildomą kamerą bendroj sumoj bus lengviau nei universalaus zoomo kamera (kaip televizinės, ten 10mm-100mm eilės, kur jau "tikras zoomas", parafocal'as ir kiti malonumai) Ir dar fantazijų prie to paties veidrodinio objektyvo - jis buvo sukurtas senobėje, kai galutinio reikėjo vaizdo tokio kokį ir turi pamatyt, dabar teoriškai visas "dronas" galėtų būt padengtas tokiai veikdrodėliais/objektyvukais, mažomis kamerytėmis (pvz esp32cam) ir bendrą vaizdą suformuoti softwariškai, iškart panoraminį. Būčiau koks studentas - turėčiau projektą :) Net pavyzdinė optika yra jau - https://www.youtube.com/watch?v=HxwhCmO90UQ (šiaip geras kanalas apie beveik namudinę optiką)
HardAxe 2022-12-02 10:53
kaip tai nėra 12x zoom`o? Imi dižiausią židinio nuotolį, padalini iš mažiausio ir gauni ten kokį 3x standartiškai (18-55, 24-70). Na bet neesmė. Gal kas kur matėt "zoominamą" optiką "standartinei" FPV kamerai? ale kažkokiai tokiai: https://www.banggood.com/Caddx-Ratel-2- ... mds=search Arba miniatiurinę "zoominamą" kamerą, tinkamą FPV lėktuvui? Aš turiu vieną su CCTV matrica/lešiu, bet tokiam varifocal optika didoka