Žmogaus raumenų jėga varomo automobilio "HumanCar" bandomasis važiavimas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

MindaugasV85 2010-02-23 22:38
100km/h? Priimami užsakymai? Kažin kokius saugumo reikalavimus toks automobilis atitinka
stiklas 2010-02-23 22:54
Kažkodėl ši naujiena man priminė flinstounus beto žmonių raumenų jėga varomų transporto priemonių tikrai yra, kam išradinėt dviratį jei jis jau seniai išrastas?? kuo šis automobilis pranašesnis už įprastą dviratį? dėl to kad gali pasiekt 100km/h? pasiekt gal ir gali, važiuojant pakalne ir visiems keturiems atiduodant devintą prakaitą... kas rinksis tokį keliavimo būdą iki darbo? (rofl)
thatsmeLT 2010-02-23 23:19
Su šituo žmogomobiliu daugiau kaip 50km/h važiuoti nesinorėtu
edgarasf123 2010-02-24 00:32
man atrodo su situo galima maziau energijos (zmogaus) sunaudot negu su dviraciu kazkaip jis labai lengvai stumdo ta vaira. Bet ir kaina kosmine :| kazkaip uz patobulinta dvirati kazkaip per dauk
Nerijux 2010-02-24 00:40
Savaime suprantama kad lengvai- juk jis nuo kalno riedėjo Įdomu, kaip jam sektusi į kalną...
Strong_Bad 2010-02-24 00:43
As labiau pasitikiu koju raumenim, nei nugaros. Deja sita priemone reikalauja turet stiprius nugaros ir ranku raumenis. Tikrai ilgai su tokiu nelakstyum. Jei buciau irkluotojas, tai deciau ziema per sniega su valtim O siaip tai vsai nieko transporto priemone.
loggo 2010-02-24 00:54
Manau, labai įdomi idėja. Sunku į kalną irkluoti? Junk elektrinį motorą. O ir "turiu silpnus rankų ir nugaros raumenis" irgi ne kliūtis - mėnesį pasivažinėk tokiu ir ohoho kaip sveikata ir fizinė būklė pagerės Gal kada nors ateity ir važinėsime tokiais - juk elektrinis motoras jau SENIAUSIAI išrastas, tik praktiškai pritaikyti jį pradėjome visai neseniai. Kas gali pasakyti, kad panašiai ir su žmogamobiliu neatsitiks? Svarbiausia, kad idėja ir modelis jau yra........................
laimius 2010-02-24 02:06
nu ta idėja panaši kaip ant bėgių kur važinėja, tad ne tokia ir nauja, bet gan orginaliai pritaikyta. Šiaip patobulinmas galėtu būti apjungti kojom minamas priemones ir šitokias - rankomis. Tada pagal nuožiūra vyksti kaip tau patogiau, pamini, pastumdai... Tik va korpusas keik labiau uzdaras galetu būti, bent kokie saugos lankai ar darkas dėl saugumo, stogelis, na ir kaina padori tai tikrai galima toki "šeimynamobilį" išvykoms naudoti. Bėje kažkaip neefekyvu atrodo kad vienas vykstant turi judint visas rankenas, gal ten energijos svaistymo dielio nėra, bet vis gal lengviau būtu kad eitu atjungti. Na patobulinimu dar gana nemazai galima prigalvot, bet pasivažinėti tokiu tikrai turėtu būti smagu, aišku jei nesi ištižęs
MarijonasM 2010-02-24 08:37
Amerikos sveikatos sistemos išsigelbėjimas, priklausomybės nuo Arabų naftos sumažėjimas, klimato atšilimo stabdymas, bet, kam tai rūpi, tegul tas diedukas dar 30 m. pažaidžia su juo kol pabos.
IsDangaus 2010-02-24 08:40
kad seip cia irklavimo judesys ir yra efektyviausiais, nes dirba visi raumenys, net plasnoklis ,,irkluojamas'' yra sugalvotas O apartas tai cool
vyckas 2010-02-24 10:07
Antram video jis tuo paciu keliu vaziavo pirmyn ir atgal, ir nepastebejau, kad jam ten butu labia sunku lankstyt ta rankena
andriulis 2010-02-24 11:47
Tokias priemones reikia naudoti pvz: Druskininkuose, Birstone, Nidoje. Is karto rastu savo vieta.
Wolfy 2010-02-24 14:48
Kaina ryskiai per didele,nes konstrukcija paprasta,o ir automobili uz tokia kaina tikrai gera gali nusipirkti.
AirDog 2010-02-24 15:33
Straipsnis apie gerai pamirštą seną... Labiausiai prajuokino ši frazė: "...Jo pagrindinis išradimas - keturių vietų keturių ratų "HumanCar" - yra varomas specialiomis rankinėmis svirtimis..." Pamanyk tu man - išrado, gal jis ir ratus išrado? Vyresnio amžiaus Šiauliečiai tikriausiai dar prisimena dviračių mieste(Šiauliuose) vykdavusias kasmetines dviračių ir velomobilių varžybas, į kurias suvažiuodavo konstruktoriai ir sportininkai iš visos tuometinės TSRS. Mes, tada dar vaikai, pamenu juokėmės iš analogiškos transporto priemonės vadindami ją "stumtraukiu", nors jei vadinti teisingai - akademinio irklavimo judesiu varomas velomobilis ar panašiai. Tais laikais buvo išleista keletas puikių knygučių apie velomobilius:
Harm 2010-02-24 16:28
aš įsivaizduoju, kad tas judėjimas rankom įkrauna baterijas, kuriom yra varomas automobilis. tad jokio skirtumo, į kalną ar nuo kalno "irkluoji", vienodai sunku/lengva. tik man "irklavimo" ir vairavimo suderinamumas labai neskaidriai atrodo:)
Otto 2010-02-24 19:54
Įkišiu trigrašį, kad atskirti reklamą nuo realybės; žmogus, ilgai važiuodamas geru dviračiu, naudoja 75W savo raumenų energijos, išlaiko 25/30 km/h greitį. Nejaugi manote, kad filmuotame klipe jis nesinaudojo akumuliatorių energija? . P.s. , pats turiu susikonstravęs elektrinį triratuką (sveria 45 kg su akumuliatoriumi) ir puikiai žinau, kiek energijos reikia tam, ar kitam greičiui palaikyti.
Nerkashis 2010-02-26 14:38
Aš tikrai tokį rinkčiausi. Pats turiu idėją susikonstruoti velomobilį, nes dažnai tenka darban per lietų važiuot. Vėliau gal ir el. motoriuką įsimest. Tas diedukas berods yra savo psl. susikūręs. Prieš gerus metus buvau užtikęs. Tai gyrėsi, kad naudoja kokią tai gudrią pavarą.
Otto 2010-02-26 18:27
Nerkashis, pirk mano, nebenaudoju, veikiančios elektrinės pavaros, šioks toks valdymas (300 Lt)
Nerkashis 2010-02-26 18:41
Tai matai, man dar reikia pasidaryt tą velo. Dabar tik ratus teturiu Nors sudominai. Reik pradėt litus taupyt.