Po nesėkmės vėl į lyderių gretas įsiveržęs L. Kancius nestokojo iššūkių – prakirstas ratas, dingęs aušinimo skystis ()
Po šeštojo greičio ruožo, kuriame klaipėdietis Laisvydas Kancius susidūrė su techninėmis problemomis, sekmadienį ir vėl spaudė greičio pedalą. Spaudė taip, kad tris ketvirtadalius distancijos važiavo pirmas ir tik per plauką nelaimėjo greičio ruožo.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pravažiavęs maždaug pusę greičio ruožo L. Kancius prakirto priekinį keturračio ratą. Susitvarkyti nebuvo kaip, nes, kaip sako L. Kancius, „nusprogo oro kompresorius“. Likusią distancijos dalį teko važiuoti tuščiu ratu. Nepaisant to, lietuvis vis tiek lėkė pirmas.
Deja, po kurio laiko pastebėjo, kad variklis smarkiai kaista. Sustojus paaiškėjo, kad dingo variklio aušinimo skystis.
„Gerai, kad netoli buvo kupranugarių ferma. Ten gavau vandens, prisipildžiau aušinimo sistemą ir vėl lėkiau. Šiandien spaudžiau. Kadangi startavau visiškai paskutinis, iš pradžių bandžiau skaičiuoti, kiek motociklų ir keturračių aplenkiau, bet prie 26-to pamečiau skaičių ir vėliau nebeskaičiavau, tik lenkiau,“ – po finišo sakė „Story Racing“ komandos narys.
Sekmadienį L. Kancius finišavo ketvirtas, nuo greičio ruožo nugalėtojo atsilikęs 14 minučių.
„Jeigu ne mistinis aušinimo skysčio dingimas, būčiau tikrai laimėjęs, nes ieškodamas vandens praradau mažiausiai 20 minučių,“ – pasakojo L. Kancius.
Rytoj visų sportininkų laukia vienintelė laisva diena Dakaro lenktynėse. Visi ilsėsis bivake, kuris įrengtas Saudo Arabijos sostinėje Rijade.