Penktasis Dakaro greičio ruožas „Constra Racing“ trijulei – vėl su nuotykiais (Video)  ()

Penktoji Dakaro ralio diena sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujančiai „Constra Racing“ komandai buvo itin permaininga. Lietuviai praktiškai visą dieną laikėsi greičiausių ekipažų dešimtuke, tačiau vėliau susidūrė su problemomis ir finišavo preliminarioje keturioliktoje vietoje, skelbiama pranešime žiniasklaidai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vaidotas Paškevičius pasakojo, kad prieš startą nuotaiką kiek sugadino teisėjai, kurie atėję į komandos bazę bivake ant jų „Tatra“ sunkvežimio užklijavo geltoną „Dakar Experience“ lipduką, reiškiantį, kad ekipa nebesivaržo dėl pozicijų bendroje sunkvežimių įskaitoje. Teisėjai lietuviams paaiškino, kad antrame greičio ruože, kuriame mūsiškiai patyrė gedimą, jie nesurinko 60 procentų kelio taškų, todėl iš kovos iškrenta.

Nepaisant to, lietuviai toliau gali lenktyniauti ir bandyti pasitikrinti savo jėgas su varžovais atskiruose greičio ruožuose. Tą penktąją varžybų dieną „Constra Racing“ gana sėkmingai ir darė. Vaidotas Paškevičius, Slavomir Volkov ir Tomas Gužauskas kone visą dieną tvirtai laikėsi lyderių dešimtuke, buvo pakilę iki šeštosios pozicijos, tačiau sunkvežimio techninės problemos gerokai apsunkino lietuvių lenktynes.

„Pradžioje pavyko važiuoti labai geru tempu, vėl lenktyniavome su čeku M.Soltys. Jį aplenkėme ir pabėgome į priekį. Tačiau prieš neutralizaciją pradėjo veržtis išmetimo dujos, kurios pradegino slėgio palaikymo sistemos vamzdelį, todėl iš sistemos išėjo oras. Taip pat suprastėjo turbinos veikimas. Būtent dėl šios priežasties buvo labai sunku važiuoti, nes reikėjo įveikti daug kopų, smėlio liežuvių, duobių. Organizatoriai tikrai šiandien nepagailėjo nei technikos, nei sportininkų“, – sakė „Constra Racing“ komandos pilotas Vaidotas Paškevičius.

 

Nepaisant turbinos problemų lietuviai tęsė sėkmingą kelionę per dykumas, tačiau iki finišo likus 67 kilometrams jie pradūrė padangą. Kadangi slėgio palaikymo sistema jau nebeveikė, teko ratą keisti. Ir čia paaiškėjo, kad bėda po vieną nevaikšto. Dėl tos pačios oro sistemos gedimo neveikė ir sunkvežimio pakėlimo pneumatinis mechanizmas, tad ratą teko keisti senu, geru metodu.

 

„Sustojome ant smėlio ir kasėme didelę duobę. Taip ratą keitėme ir pernai. Iškasėme tikrai didelę duobę ir tą ratą pasikeitėme, bet tam sugaišome apie 40 minučių. Finišą pasiekėme sėkmingai, nors trasa buvo siaubinga – toks jausmas, kad nuolat važiuojame per greičio mažinimo kalnelius. Likus šešiems kilometrams iki finišo netyčia užgesinau variklį, o norint jį užvesti nebeveikė starteris. Tačiau iš situacijos išsiukome, nes žinojome būdų, kaip jį užvesti kitaip. Galiausiai finišavome.

 

 

Važiuodami su ekipažo nariais kalbėjome, kad norint kovoti dėl aukštesnių pozicijų reikia tikrai patikimesnio ir naujesnio sunkvežimio, kad nebūtų tokių apmaudžių techninių problemų. O iš ekipažo pusės tai viską vykdome neblogai. Slavomiras klaidų nedaro, man irgi pavyksta važiuoti, Tomas sugeba greitai keisti ratus, spręsti kitus reikalus. Žodžiu, dabar renkame patirtį“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(0)
(1)

Komentarai ()

Susijusios žymos: