Gali kardinaliai keistis šviesoforai: mokslininkai siūlo ketvirtąjį šviesoforo signalą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2023-02-09 12:47
O gal jų reikia tiesiom ženkliai mažiau? Va remontavo pvz šviesoforų karalystėje Klaipėdoje vieną pagrindinių sankryžų, neveikė šviesoforai - ir jau nepamenu kada ten tiek paprasta ir greita buvo pravažiuot. Tiek darbo metu, tiek nedarbo.
mixed 2023-02-09 14:14
kuri cia ta pagrindine sankryza?
bahuriux 2023-02-09 22:20
Jei važiavai pagrindiniu keliu tai pravažiavai tiesiai greitai ir be sustojimo, o šalutiniuose keliuose po kilometerą kamščiai. Prie akropolio yra buve kelis kartus šitaip. Klaipėdoj vien dėl šviesoforų nesureguliavimo daromi dirbtiniai kamščiai, iš Kauno g į Šilutės pl. sukti įį kairę visada dieną kamščiai, nes kai užsidega žalia tik kelias mašinas išleidžia ir jungia raudoną, nesvarbu pikas ar ne. Jau nekalbu apie tokį debilizmą kaip išvažiuoti iš Joniškės g į kairę į Liepų g. 3 mašinos ir išjungia, o kamštis kilometro ilgio. Vien tas dažnas perjunginėjimas beriekalingas sudaro du kartus ilgesnius kamščius lyginant su normaliai veikiančiais. Kai dar Klaipėda nebuvo šviesoforų karalystė buvo daug avarijų sankryžose ir dėl to dar daugiau kamščių nei dabar.