"FanWing" UAV kūrėjų planuose - 2,3 tonos krovinį sugebanti pakelti nepilotuojamo lėktuvo versija (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Paramotoras 2010-03-13 21:58
Sena technologija istraukta i dienos sviesa. Panasiai kaip ekranoplanai, http://igor113.livejournal.com/51213.html http://igor113.livejournal.com/52174.html http://igor113.livejournal.com/52878.html ar autozyrai (kitaip vadinami malunsparniai). technologijos gal ir perpektyvios (ypac ekranoplanu) bet tai labai jau pakenktu egzituojanciom korporacijom.
kiesza 2010-03-13 22:16
|Zinau kad didziausias rotoriniu varikliu trukumas dideles kuro sanaudos. O sitas ekranoplanas kaip sakiai tai tikrai geras. tik nelabai jo paskirti suprantu...jis gali skristi oru, plaukti ir dar gal net po vandeniu ?
Pavasarėlis 2010-03-14 05:13
Idėja tai įdomi, bet nemanau, kad bus realiai taikoma.
immortallt 2010-03-14 12:40
Pavasarelis, stebejimui puikus uav, stabilus, trumpas pakilimas ir nusileidimas ir kaip supratau tyliai veikia.
bahuriux 2010-03-14 19:45
Sita aparata jau anksciau esu mates, bet tas rotorius neturetu buti kiauras, turetu buti tiesiog cilindras, kurio profilis kaip zeimerio disko, tik i kita puse turetu suktis, negu zeimerio diskas, nuozulniai dantims, nu nemoku papasakoti, bet tas rotoriaus pavirsius judedamas ore sukuria isretejusi ora, kuris ir sudaro keliamaja jega. Man tas kombano rotorius atrodo labai neekonomiskas. As jau senokai buvau sumastes kaip panaudoti bernulio desnius tokiems hibridiniams sparnams. Bet labai nemegstu letu skraidykliu todel, man neidomu eksperimentuoti sita tema. Man patinka greiti lektuveliai ir pageidautina vertikalaus pakilimo, bent jau simuliatoriuose.