Ženevos parodoje – elektromobilių renesansas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Wolfy 2010-03-14 21:59
Labai smagu girdeti apie tokias didejancias tendencijas.
Pavasarėlis 2010-03-14 22:20
Sutinku. Manau būtų neblogai, jei ir Lietuvoje kas nors pajudėtų ta kryptimi rimčiau, nes esu tikras, kad laiku padarytos investicijos tikrai atsipirktų. Ir apskritai, turėčiau aš 100000Lt ir daugiau, kuriuos galėčiau išleisti tik mašinai, pirkčiau elektrinę, ir tikrai būčiau tikras, kad mašina man atsipirks, ypač kai "Tesla" mašinos po 400km nuvažiuoja vienu krovimu. Ir, apskritai, ateityje, tai yra po 4 metų, kai baigsiu universitetą ar kokią kitą aukštąją mokyklą, tikiuosi įsidarbinti, ir užsidirbti pakankamai pinigų, kad galėčiau įpirkti tokią mašiną.
titas 2010-03-14 22:37
o elektramobiliu akumuliatoriai labai pareina prie salciu , ar tik paprastu masinu ?
loggo 2010-03-15 00:11
Man dėl saugumo neramu... jeigu jau bateriją pakrauti galima per 20 min... TELEFONAS kraunasi apie valandą, o čia automobilį... Dar klausimas, ar iš esmė perėjus prie el. varomų automobilių nevyks kainų infliacija? T.y., el. tiekėjai, supratę, kad pasaulis dabar priklauso jiems, o ne naftai, kels kainas savo nuožiūra?
immortallt 2010-03-15 00:51
Loggo, telefona galima pakrauti per 5minutes, jei naudosi kitoki pakroveja (kiek suprantu mob pakrovejas paduoda el. pulsais). Tuo labiau telefono pakrovejas naudoja 12V itampa, i elektromobili jungtum nuo 220, taigi krautus daug greiciau.
kancaras 2010-03-15 01:33
batarkes dar ir pacios tobules. po 3-5 metu bus 2000km kelione vienu uzkrovimu. bet ten kur salta tai kazin kaip bus, nes mano supratimu visom dabartinem baterijom kenkia saltis. biski nervuoja niekur neraso kiek kwh ar mah visa batarke, kiek mah/100km mieste kiek autobane. ps: dabar belieka laukt kas pirmas elektra varoma sunkvezimi/fura sukonstruos
bahuriux 2010-03-15 09:08
nesupratau tavo priespaskutinio sakinio bet tu klausi mazdaug sito. Kiek elektromobilis valgo mieste ir uzmiesty kW/h. Tai pasakysiu 1400kg automobiliui vaziuoti, tiksliau palaikyti greiti ant 50km/h reikia tik ~2-5kW priklauso nuo transmisijos nuostuoliu, kas per 100km susidaro 4-10kW/h, o vaziuoti ant 100 reikia 15kW, kas yra 15kW/h. Elekromobilis gali ir netureti jokios transmisijos ir susigrazinti energija i akumus stabdydamas. Pritaikius aerodinamiska kebula energijos poreikis galetu sumazeti iki 10-12kW/h vaziuojant ant 100. Ar dabar suvokiat vidaus degimo variklio absurdiskuma, kai mieste suryja 10+, o uzmiesty 6+ litrus paprasta benzinine masina O energijos poreikiai visiskai preisingi kuro sanaudom. O kas neleidzia ziema tu akumu dezes ivinioti i termiozoliacija, butu galima pasildyti pries vaziuojant su kazkuo, pvz su kondicionierium atvirkscio veikimo. O pradejus vaziuoti is variklio siluma galima nuvesti i akumus. Man sia ziema labai prastai vedesi masina del benzo negaravimo, kai salta ir susalusio akumo, nors akumas budavo pakrautas beveik 100%
HardAxe 2010-03-15 10:56
Šaltyje akumo talpa lieka 50% tai prie -20 elektromobilis nuvažiuos 50% trumpiau. Bet naudosi salono šildymą, tai dar kokių 10% atmeskim... Akumai yra labai toksiški, tikėkimės visi juos labai sąžiningai pridavinės ir nemėtys patvorėse ir t.t. ir pan.
bahuriux 2010-03-15 11:29
Sildyti ir akumus ir salona butu galima su kokiu vebasto ar panasiai, autonominiu sildymu, o vaziuojant jau sakiau, kad variklis gana neblogai syla ypac vaziuojant uzmiesty ir su ta variklio siluma galima sildyti ir salona ir akuma, o ne lauka ziemos metu, kokios problemos su ta siluma as nematau jokiu problemu. Beto apsimoketu statyti kokius turbo generatorius elektromobiliuose, pakrovineti akumams ilgose kelionese, ar tiesiog pasibaigus energijai akume. Privalumas tokio turbo generatoriaus tame, kad jis mazas galingas ir varomas betkokiu skystu arba dujiniu kuru, kad ir panaudotu aliejum is restoranu, arba suskystinus, bet kokias gumas, plastmases, medienos atliekas, popieriu, kitaip tariant siuksles pavertus skystais angliavandeniliais. Bent jau kol nera akumu pardavime po 50+kW/h talpos ir kad butu iperkami ir praktiski apsimoketu, naudoti siuksles vietoj kuro. Butu daug nauju darbo vietu ir taptume labiau energetiskai nepriklausomi.
Tadas 2010-03-15 12:52
"Elektromobiliai šiandien daug brangesni už įprastinius automobilius. " Kas čia per pareiškimas? Juk PIGESNI!!! Pigesni... Imk bet kokį naują elektromobilį ir automobilį - standartinis elektromobilis 25000$, automobilis 30 000$... Kur problemos? Matematikoj?
lt079if 2010-03-26 18:01
na, ne visai jie pigesni, ne visai. Bent kol kas... Štai, pagrindinis europietiškas elektromobilis '"Think city"* įsigyjant privačiai kainuoja (dabar) - apie 30 000 - 35 000 eu. Japonų "Mitsubishi MiEV" Europai kainuoja, ir gi daug..., t.y. jo kaina Anglijoje - apie 33,699-38,699 svarų... ** . (Anksčiau buvo pasirodę gandų, kad šis elektrinis automobiliukas britams "tekainuos" apie 25 000 svarų, deja...) Smagu tik tiek, kad Didžioji Britanija šiuos automobiliukus įsigysiantiems žmonėms žada skirti 5000 svarų kompensacijas***. Kalbant apie, pvz. prancūzų elektromobiliuką "Peugeot BB1"*** *, vokiečių elektrinį smart** ***, ar kokį elektrinį "Mini", ar vėl prancūzų, tik Reno koncerno prototipą "Twizy"*** *** - daugumos jų kaina dar nėra žinoma * - "Think city"; www.think.no , www.thinkev.com ** - Mitsubishi announces UK pricing for i-MiEV: £33,699; http://green.autoblog.com/2010/03/23/mi ... ev-33-699/ http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... unced.html *** - UK Mitsubishi Motors released i-MIEV prices and specifications; http://www.auto-power-girl.com/cars-new ... tions.html *** * - Peugeot BB1; http://www.topspeed.com/cars/peugeot/20 ... 79161.html ; http://www.youtube.com/watch?v=r5-1CbXvC8I&feature=fvw ** *** - Ženeva 2009: Elektrinis SMART FORTWO BRABUS; http://www.autogidas.lt/straipsnis/zene ... brabus/667 ; http://smart.blogas.lt/ *** *** - „Renault Twizy Z.E. Concept“ – elektrinis hipis; http://www.gazas.lt/renault-twizy-z-e-c ... hipis/2477 ; http://www.youtube.com/watch?v=h40T9EJiYfk&NR=1