Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2023-03-03 19:25
V protektorius neveikia nei ant jokios dangos gerai (nebent tik kompiuterinėse simuliacijose ir lankstinukuose) ir slysta labiau visais atvejais, kai sausa slysta nes vartosi tos eglutės taip kaip žieminių padangų atveju, kai šlapia gaunasi per mažas kontakto plotas su asfaltu nes jos priraižytos labai daug irgi nelabai veikia. Gerai pasitaisau V veikia, kai tai yra traktoriaus padanga, arba offroad ir išstumia purvą iš po padangos, kai padanga prasikasa dėl didelio purvo kiekio tada lengviau pasiekia kietenį paviršių, nes išmeta purvą greičiau į šonus, ar tas aktualu lengviesiems auto nemamnau.
Akvaplanavimui sumažinti reikia mažinti greitį ir nemavenvuoti nes keliamoji jėga priklauso nuo greičio kvadrato, arba siaurinti padangą. Išilginiai grioveliai, ar tos pačios eglutės V padeda tik truputį per kelis km/h. Prie to pačio minkšto mišinio vasarinė padanga veikia super gerai ant sauso asfalto, bet taip pat super blogai ant šlapio, kietesnis mišinys geriau ant šlapio, bet prasčiau ant sauso. Išilginiai grioviai ir didelės "kaladės" padeda stabilumui ir vairavimui bent jau kai sausa. Praktika iš anksčiau, kai vairavau truputi sportiškesnį auto.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vasarinės padangos: kuo svarbus protektoriaus raštas