Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2023-03-07 13:36
Vandenilis lėktuvams turbūt geras dalykas. Bet energy density smarkiai nusileidžia. ChatGPT:
Energijos/kg prasme, tai net 3 kart geriau už aviacini kurą - tai net labai gerai.
immortallt 2023-03-07 13:45
Diesel has an energy density of 45.5 megajoules per kilogram (MJ/kg)
Minimaliai persistengė
Taip kad kuro reiktų ~3x mažiau vien dėl svorio skirtumo (bet bakai sunkesni).
Tada dar svorį mažinti būtų galima keičiant į elektrinius propelerinius variklius. Dar ir efektvyumas didėtų (dar mažiau svorio). Tik nežinau kaip dėl greičio tada.
P.S. vandeniliui šiaip kuriami kompozito bakai, kurie turėtų lengviau pasiekti didesnį sandarumą, nei metalo, būti tvirtesni ir ženkliai lengvesni, nors ir kaina būtų greičiausiai didesnė.
punktyras 2023-03-07 17:29
Manau, išmintingiau būtų naudoti amoniaką. Slėgio daug mažesnio užtektų ir jis nėra toks skvarbus.
Idealiausia – sintetinis kuras. CO₂+H₂0 + šviesa su katalizatoriumi → reikiamas angliavandenilis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ką tik įvyko „istorinis skrydis“! Išbandytas pirmasis pasaulyje keleivinis lėktuvas, kuriam nereikia aviacinio kuro (Video)