Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
laimius 2010-03-24 19:03
64Km ir greitis 110, na dėl greičio tiek to, dar pakenčiama, bet va čia iš kauno į vilnių nenuvyksti... Kartais pasitaiko nuvažiuoti iki 400Km per parą.na jei pavyktų įkrauti per bent 30min tai iš bėdos galiam naudotis. Bet šiaip tik miesto reikmėm, ir tai ant kiekvieno kampo krauti... Kodėl vandenilio technologijų taip netobulina...
Nmz 2010-03-24 19:07
Elektromobiliai skirti miestams tiktais, tie kurie is namu i darba ar panasiai. Kai kazkas sake pirmi telefonai buvo su lyg plyta dydzio, o dabar mobiliaku visokiu prikurta, taip bus ir su elektromobiliais ar panasiai.
AirDog 2010-03-24 20:34
100 valandų tai 12 darbo dienų, arba dvi savaitės po 6 darbo dienas, vadinasi geriausiu atveju gali perdaryti du automobilius ir užsidirbti sau, šeimai ir verslo plėtrai, nepamirštam ir mokesčių.
Manau vieno automobilio perdarymas (tik darbas) kainuotų ne mažiau 3000 litų, pridėkim dar detales(elektrovariklis, greičio reguliatorius, pakrovėjas, akumuliatoriai, laidai, jungtys, kitos smulkmenos ir medžiagos) ir 10 000$ nesunkiai pasieksim.
O dabar pagalvokim apie klientą ir jo automobilį. Į seną grabą tiek niekas neinvestuos, realiausia 3-5 metų senumo automobiliai, bet ar atsiras norinčių tokį automobilį(vertė apie 15...30 tūkst.) "modernizuoti" suplojant antra tiek ir apsiriboti 64km rida su viena įkrova. O kur dar žiemos džiaugsmai.
Tik masinė gamyba ir tik speciailiai šiai paskirčiai iš pagrindų kurtas automobilis gali būti pigus. Masinė gamyba visada pigesnė nei vienetinė rankų darbo. Tikiu, kad Larry Williamson, būdamas pats sau meistras ir gedimų šalintojas gal ir gali pigiai eksploatuoti perdaytą automobilį, bet paprastam vartotojui reikia kažko patikimesnio už tokią kainą.
buzas69 2010-03-24 20:48
Per "Top gear" buvo sukurtas idomus elektromobilis kraunamas paprastu dyzeliniu generatorium,negi sios idejos niekaip negalima pritaikyt placiau?
laimius 2010-03-24 21:22
Na top gearo tos laidos nemaciau, gal linka kas numestų. Bet va daug naudos nematau - dyzelinis į elektrą, o po to vėl į mechaninę energiją... kazkaip nuostoliai atrodo turėtu būti, o be to ir papildomas svoris manau laikyti elektros variklius, akumuliatorius ir dar dyzelinį... O mieste tai viešoju pinai galima išsiversti, o jei kalbat apie didesnį miestą tai ir atstumai ten didesni. Tai tų 64 gali neužtekti, be to ir ikrovimo stočių visur nepristatysi. Be to nepatogu. Man jau kas 300Km dujų piltis nervina, kartai degalines reikia paieskoti dar. Rimtesnes kelione planuoti reikia, kur pilsies, kad naktį veiktų(prieš keletą metų teko kaune ieškotis naktį dirbančių, tuo metu iš rastų 5, dirbo tik 1). O jei akumuliatoriai dar prarandą savo krovimosi sąvybes... manau dar neefektyvu ir tikrai neapsimoka. Už tą 10K eurų nemažai nuvažiuosi ir vargo mažiau...
P.S. čia tik mano asmeninė nuomonė.
Evaldas 2010-03-24 21:30
Luktelt kol patobules(kokia 10 geru metu) ir tada manau apsimokes ir praktiskai elektromobilius naudot : )
buzas69 2010-03-24 21:51
http://www.youtube.com/watch?v=zcKHMlut ... re=related
aisku buvo daroma juokais bet rezultatas ispudingas, gali vaziuot 8 val. kol generatoriui kuras baigsis ir dar valanda vien baterijom
fonomanas 2010-03-24 21:51
Kad kazkodel labai kvailai skamba rugstinius akumus deti. Ne geraiu sukloti 15k, bet susideti licio akumus ar dar kazka ne is praeito dvidesimtmecio? O ir atstumas butu ne 60km o gal 150km ..
AirDog 2010-03-24 22:10
Aišku, kad geriau, tik kaina būtų nebe 10k bet 20k...
pinkiss 2010-03-24 22:27
jei jau tikrai tiems zmonems rupetu tie elektriniai auto visi vazinetu su masinom kuriu varikliai 1.0l arba 0.6l smart,ir bedu neturetu,usipylei pilna baka ir pamirsai o cia investuot 10k kad galetum kas valanda kraut ir dar tiek limitu yra tikra nesamone.
immortallt 2010-03-24 23:22
Laimius, o ka jau be duju vaziuoti negali ?
O del dyzelininio generatoriaus, kad jie labai neefektyvus! Zinau is kompresoriu, nes kompresorius nesiojamas varomas dyzeliu suryja palyginus daug kuro, lyginant su varomu elektra. Litrazu nepamenu, bet kaina zinau kad gavos vieno baliono uzpildymo kazkur 2-3x didesne.
laimius 2010-03-25 00:29
Dažnai kaip ir mano atvėju būna kad jei jau su dujom važiuoji benzinas pareina, tai kuro pompa, tai dar kas nors. O mano atvėju investuoti kad rastu bėda elektronikoje tikrai neapsimoka, tai lieka tik dujos, nes tik užkurimui naudodavau Nieko, kada elektromobilių rinka įsibėgės galbūt pradės naudoti supirktus patentus naftos bendroves, bent tokie gandai sklando kad jie supirkę nemažai
bahuriux 2010-03-25 08:10
Patentas galioja 25 metus, bent jau JAV taigi daugelis is ju jau nebegalioja ir nieko nebegina, arba tuoj baigsis ju galiojimo laikas. Ir apskritai patentai yra slamstas progreso stabdis dugiau nieko.
HardAxe 2010-03-25 11:12
LiIon akumai avarijos metu gali tapti bomba. Geriau jau tada LiFe
Nerkashis 2010-03-25 18:41
Nereikia lygint kompresoriaus ir generatoriaus. Mažas dyzelgeneratorius nesvertų daug ir gamintų tik elektrą (ne kaip hibriduose). Nuostoliai visada bus dėl mechaninių trinčių.
Manau kad kol neištobulės električkos, tai geriausias variantas. Tik jokiu būdu ne hibridai.
Tir4elis 2010-04-13 16:14
Pilnai pritariu.
Mano darbams irgi daug geriau ir dyzelinis generatorius nei benzininis, taigi toki labiau noretus kaip prieda elektromobilyje matyt.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Larry Williamson. Automobilių gamintojai turėtų perdaryti esamus automobilių modelius į elektromobilius