Žiemą ar vasarą: kodėl skiriasi elektromobilių nuvažiuojamas atstumas?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2023-03-10 11:00
Šilumos siurblys elektromobilyje šilumą nuo paviršių surinkinėja? Nu nuo akumuliatoriaus ir variklio dar gal gal (neanalizavau kokius ir kaip ŠS deda į EV), čia dar tos šilumos išsiskiria, važiuojant toliau ir kai nėra labai šalta ir tam pačiam akumuliatoriui nereikia šilumos, bet nuo laidų? ChatGPT parašė?
sigun 2023-03-10 11:21
"Laidai" ko gero turima galvoje jungtys (bus) tarp celių ir jėgos kabeliai, esantys baterijoje. Geri EV turi baterijos šildymą ir aušinimą. Žiemą agresyviai važiuojant gal jau atsiranda prasmė aušinti baterijas, o perteklių atiduoti į saloną. Iš panašių taupymų Tesla skatina naudoti šildomą vairą ir sėdynes, o ne viso salono pašildymą.
immortallt 2023-03-10 12:43
Nu ok, tarkime, kabeliai, tai akumuliatoriaus. Tada taip, ŠS gali paimti šilumą, kurios ten bus kol nėra didelių šalčių. Tai čia bet kuriame elektromobilyje efektyviau šildyti paviršius, nei salono orą.
donatasv 2023-03-10 20:17
Pabandykit šildyti paviršius, o ne saloną... Jei mašinos nevėdinti ir neleisti oro iš lauko tai gal dar važiuosi, bet neilgai nes pradės rasoti langai. Važiuojant trumpais atstumais dar gal pakentėsi, bet ilgesnėse kelionėse Šūdas gaunas. Šikna šyla, o kojos iš viršaus per džinsus pradeda šalti labai greitai. Taip kad nesvaikit su tomis nesąmonėmis nešildyti salono nebent jau mėgstate save prievartaut dėl kelių centų, ar minučių kraunantis. Žiemą jei baterija turi aktyvų vėdinimą, tai čia jau ne apie šildymą galvoja auto gamintojai, o baterijos šildymą, kad išlaikyti optimalią baterijos temperatūra apie 25 C... Tai kad čia ir neišlošit...