Ginčas su „Ferrari“ pagimdė legendinius superautomobilius – o kada buvo pagamintas pirmasis „Lamborghini“ traktorius? (Video)  ()

Dauguma įsitvirtinusių automobilių gamintojų savo istoriją pradėjo kurdami ką nors kita, o ne automobilius. „Toyota“ pradėjo nuo gobelenų staklių, „Peugeot“ su rankiniais įrankiais, o „Kia“ gamino dviračius.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Įžvelgti sąsajas tarp praeities ir dabarties nėra labai sunku; kiekvienas masinės rinkos prekės ženklas gamina masinės rinkos produktus. Galiausiai jie visi gamina automobilius. Tačiau „Lamborghini“ istorija yra šiek tiek įdomesnė. Palyginti su nepaprastai brangiais ir greitais superautomobiliais, kuriuos jie stato šiandien, jie pradėjo nuo kategoriškos priešingybės: pigių traktorių.

Prieš 1963 m. įkurdamas „Automobili Lamborghini“ po karštų nesutarimų su Enzo Ferrari, įkūrėjas Ferruccio Lamborghini užaugo augindamas vynuoges Italijos Emilijos-Romanijos regione. Vedamas aistros mašinoms, 18-metis Ferruccio 1935 metais įkūrė savo dirbtuves, bet greitai buvo įtrauktas į Antrąjį pasaulinį karą. Laimei, jo užduotys Italijos oro pajėgose apėmė įvairių karinių transporto priemonių techninę priežiūrą.

 

Po karo Ferruccio siekė padėti pagerinti žemės ūkio produktyvumą. Italijos traktorių gamintojai, tokie kaip FIAT ir „Landini“, tuo metu nepasiūlė jokios pigios įrangos, kurią galėtų įsigyti smulkūs šeimos ūkininkai.

Atsižvelgdamas į jo šeimos susidomėjimą vietine vynuogininkyste ir pomėgį mechaniniam amatui, Ferruccio 1948 m. sukūrė ir pagamino savo pirmąjį traktorių – „Carioca“.

Atsižvelgiant į pokario Europos padėtį, žaliavų buvo sunku gauti, todėl Ferruccio turėjo būti kūrybingas. Savo pirmosios kartos „Lamborghini“ traktoriuje jis naudojo po karo likusią karinę įrangą ir dalis, ištrauktas iš netvarkingų transporto priemonių. Antrosios kartos L33, kuris buvo pirmasis tikras bendrovės modelis, 1951 m. pagamintas iš vietinių žaliavų.

 

Ar „Lamborghini“ traktoriai patikimi?

„Countach“ galėjo būti vienas nepatogiausių, nepatikimiausių ir sunkiausiai naudojamų itališkų superautomobilių, tačiau šios markės žemės ūkio kolegos yra labai skirtingi. „Lamborghini“ gali pasigirti tarptautiniu mastu pripažintais traktoriais. Viena iš priežasčių, kodėl jie taip gerai žinomi, be nuojautos, yra jų patikimumo reputacija.

Kaip ir superautomobiliai „Aventador“, „Huracan“ ir „Urus“, „Lamborghini“ traktoriai garsėja naujovėmis ir stilinga išvaizda. Pavyzdžiui, „Lamborghini Nitro 130 VRT“ laimėjo „Geriausią dizainą“ 2014 m. Metų traktoriaus kategorijoje.

 

Ar „Lamborghini“ vis dar gamina traktorius?

„Lamborghini“ vis dar gamina traktorius – jų daug. Iš viso „Lamborghini Trattori“ siūlo 26 ratinių ir vikšrinių traktorių tipus. Nepaisant to, traktorių verslas ir superautomobilių verslas nebėra susiję – tik pavadinimu. 1973 m. įmonę nupirko žemės ūkio konglomeratas ir dabar ji priklauso SDF grupei.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(9)
(1)
(8)

Komentarai ()