Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2023-03-15 20:01
Nesuprantu 57% vairuotojų. SUV reikalingas tik prisiparkuoti daugiabučio kieme ant žolės, nes nėra kur priparkuoti mašinų miestuose, na dar kas bijo vairuoti geriau jaučiasi aukščiau sėdėdami. Visais kitais atvejais SUV yra beprasmiai ir yra prastesni visi like parametrai, dažnu atveju net ir įskaitant saugumą, nei betkurio universalo, ar kitos normalios auto. Nuo kuro ekonomijos/ekologijos iki stabilumo ant kelio, SUV dėl aukšto masės centro yra prastai valdomi, ilgenis stabdymo kelias ir tt. ir panašiai.
O dėl praktiškumo tai jau senai buvo aišku kad mažos bagažinės pas didžiają dalį SUV. Mano praktiškiausia turėta mašina buvo dviejų durų kupė, su ja aš įdėdavau 3,5m ilgio krovinius pvz. armatūras statyboms ir laisvai uždarydavau bagažinę. Pabandykit tai padaryti su SUV, net į gana didelį universalą dabar taip pakraunu tik 3m ilgio nestorus krovinius ir uždarau.
kukulis4 2023-03-15 21:22
Del dalies argumentu galiu sutikt. Bet yra ir niuansu. Auksta sedesena niekaip nesusijusi su baime vairuot - tiesiog patogiau sedet ir matosi daugiau. Negi furu vairuotojai irgi is baimes sedi aukstai? Manevringumas - lyginant panasaus kainu segmento suv ir sedana/universala - suv ratu baze bus trumpesne, kaip ir visas automobilis (tarkim tiguan ir passat), reiskias automobilis siek tiek manevringesnis. Gal skirtumas ir mazas, bet miese - pliusas. Kaina - panasaus segmento suv daznai galima nupirkt pigiau.
As 7 metus vazinejau vien tik suv, ir dabar persedau i universala, ir tikrai galiu pasakyt kelis dalykus, kuo universalas blogiau - sedet ne taip patogu, matomumas prastesnis, zemesnis - is ipratimo daznai bamperio apacia braukiu per bardiura parkuodamasis, kietesne pakaba (cia gal nebutinai visiems modeliams galioja), net pirkinius ar kazkokius daiktus pakraut/iskraut ne taip patogu, nors vietos universale, beabejo, daugiau.
Pumper 2023-03-16 07:50
SUV niekad nebuvo praktiški, kas čia per pasakymas "net už SUV"?
kukulis4 2023-03-16 09:42
praktiskas - realiatyvi savoka. jeigu as koks meistras ar statybininkas, tai man praktiskas automobilis - kablukas, ar koks nors pikapas, kur patogu veziotis irankius ir medziagas. Jeigu vezioju zvyra - tai praktiska butu turet koki kamaza. O jeigu man reikia vazinet tik i darba ir atgal, tai praktiska butu masinos tiesiog neturet
immortallt 2023-03-16 10:01
Važinėt į darbą ir atgal kas praktiška priklausys nuo to kur gyveni ir kur darbas
O žmonės senokai neperka ir negyvena dėl praktiškumo. Jei rinktųsi kas praktiška, iš esmės būtų vos keli automobiliai pasirinkti.
bahuriux 2023-03-16 21:09
Tai suv pateisini nes jie nepraktiški bet užtai dabar madingi. Baisu bet tokiai nuomuonei pritartu daugiau nei puse naujų auto pirkėjų. Ekologija, ekonomija, saugumas, kam tai rūpi nebent tik geekams ir ekonaciwms? Čia ne tau asmeniškai taikau, bet visiems 57% nesusipratėlių.
Dannas3 2023-03-16 21:21
Cia kaip paziuresi. Supranti, kad gyveni tik viena karta, tai kodel nepasilepinus ir uzuot but praktiskam, geriau vaziuot komfartabiliau. Tokia primityvi filosofija, bet daug kam svarbiau jaust malonuma vairuojant, nei kad kelis kartus metuose, ikist 2 metru lenta i universala.
bahuriux 2023-03-16 23:24
Šiaip jau 3m lentą jei nestora
O malonumas vairuotti bent jau man, kai vairuoji sportišką kupe su žemu svorio centru, su masės paskirstymu ant ašių bent jau 55/45 kurio sukibimas su keliu ir stabilumas nelyginami su suv ir universalais, nes visi parametrai maždaug dvigubi nes ir taip sportiška važiuoklė dar labiau modifikuota buvo. Tik tokios sportiškos auto leidžia pajausti tai ko su jokiom kitom transporto priemonėm to negali. Nu maždaug, kai jauti visu kūnu ratų sukibimą procentais, taip pat sukibimą tarp ašių, kai gali išimti posūkius kaip su žiedinių lenktynių mašina ir tą daryti visiškai valdomai su likusiais 98% sukibimo, kad ir kokia kelio danga nuo karšto sauso asfalto iki plikledžio. Ir virš 1G perkrovom kai suasas asfaltas. Nu nemoku papasakoti bet jausmas lyg mašina ir tu pats esi viena sistema ir su jokia kita auto taip nėra. Pradedi jausti po pusvalandžio pasivažinėjimo, o su įprastu pilku dyzeliu to nebūna niekada. Todėl visi normalūs auto kurie važinėja keliais įskaitant ir man buvusias ir esamas mašinas man kelia tik nusivylimą, nes turiu su kuo palyginti. Niekada nevairavau neatsakingai ir chuliganiškai ir kur yra kitų eismo dalyvių, greitį jei viršiju tik standartiškai kaip ir visi +9km/h, arba išvis neviršiju.
Nu aš ir mėgstu nepraktiškas mašinas ir kuo ji nepraktiškesnė tuo geriau, pvz koks 2 durų kupe dvi tokio tipo turėjau.
immortallt 2023-03-17 12:33
bahuriux, aš sakau, kad žmonės nėra praktiški. O ne pateisinu kažką.
Pats "upsigrade'inau" yaris į .... kitą yaris, tik 3 metais naujesnį, mažiau važiavusį ir su mažiau rūdžių.
Sportinis kupė toli gražu nuo praktitškumo, bet kažkodėl pats sakai, kad turėjai, tai kodėl, gi nepraktiška!
kukulis4 2023-03-17 15:35
Kalbi kaip apie moteri... okward
O jei jau det praktiskuma i sona ir pasileist plaukus, tai imi tada koki rs6 avant, tai ne tik bulves ir lentas veziot galima bus, bet dar ir koki supercar'a i vieta padet. Nors pala, is kitos puses ziurint, cia gi, praktiska...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Koks yra pats praktiškiausias 2023 m. automobilis? Į pavėsį padeda net SUV