Tai bus revoliucija! Sukurta monstrinė technologija – elektromobilį įkrauna vos per 72 sekundes!  (2)

Startuolio „Morand“ dėka elektromobilių savininkai gali konkuruoti „degalų papildymo“ greičiu su benzininių automobilių savininkais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Buvusio „Formulės 1“ piloto Benoît Morand vadovaujamas Šveicarijos startuolis „Morand“ sukūrė naują elektra varomų transporto priemonių akumuliatorių technologiją, kuri gali įkrauti baterijas greičiau nei įprasto automobilio savininkas pripildo degalų baką, rašo „Interesting Engineering“.

Naujoji technologija – tai hibridinė sistema, naudojanti įprastas baterijų ir ultrakondensatorių technologijas.

Amerikos naftos instituto duomenimis, vidutinis automobilio su vidaus degimo varikliu (VDV) degalų papildymo laikas yra dvi minutės, o naujoji hibridinė sistema „eTechnology“ elektromobilius gali įkrauti vos per 72 sekundes, tai yra beveik pusantro karto mažiau. Be to, „eTechnology“ gali pasiūlyti daug ilgesnį tarnavimo laiką nei ličio jonų akumuliatoriai, dažniausiai naudojami elektrinėse transporto priemonėse.

Bandant „eTechnology“ prototipo sprendimą, iki 900 amperų (A) ir 360 kW srove akumuliatorių pavyko įkrauti iki 80 % vos per 72 sekundes, iki 98 % – per 120 sekundžių, o iki 100 % – per 2,5 minutės. Nepriklausomus bandymus atliko „Geo Technology“.

Kūrėjai perspėja, kad jų sistema kol kas netinka „tolimųjų reisų“ automobiliams su dideliais akumuliatoriais, kaip „Tesla“ (100 kWh ir daugiau), tačiau ši technologija puikiai tinka mažiems miesto automobiliams, tokiems kaip „Citroën Ami“ (su akumuliatoriaus talpa 5,5 kWh).

 

Ši technologija taip pat gali būti naudinga dronams ir elektriniams dviračiams, kuriems reikalingas greitas įkrovimas. „Morand“ teigia, kad e-dviratį su 6Ah baterija galima įkrauti per šešias minutes, esant mažesnei 3,2 kW galiai.

Kūrėjai teigia, kad išbandė savo prototipą daugiau nei 50 000 įkrovimo/iškrovimo ciklų, o technologija demonstruoja kur kas geresnius rodiklius nei tradicinė ličio jonų baterija. Bendrovė taip pat teigia, kad technologija efektyviai veikia net esant ekstremalioms temperatūroms. „Morand“ šiuo metu stengiasi išplėsti „eTechnology“, kad plėtrą kuo greičiau pristatytų komercinei rinkai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(27)
(1)
(26)

Komentarai (2)