Į elektromobilių rinka ketina žengti ir kroatai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kiesza 2010-04-09 18:19
neyprasta isvaizda kuri primena rusiska kupriuka.as tikrai nepirkciau uz 20k euru tokio automobilio su kuriuo nei palenktiniausi nei ekonomiskai vazinesi nei pigus remontas jo zodziu tik minusai jame + kolkas neizvelgiu
ligonis 2010-04-09 18:47
"su kuriuo nei palenktiniausi nei ekonomiskai vazinesi nei pigus remontas" lenktyniavimui turi but skirta trasa ir lenktyniniai automobiliai, o ne miesto gatves ir miesto automobiliai(priesingai populiariam isitikinimui minivenai nera lenktyniniai automobiliai). apie ekonomija nieko nesake, apie taisyma nieko nesake... nera pats baisiausias elektromobilis, bet gal ir sugebetu varzytis su kitais
kiesza 2010-04-09 19:06
suprantu kas yra lenktynes ir kas yra vaziavimas greiciau uz kitus automobilius.
bahuriux 2010-04-09 19:18
eilinis spuogas ir tiek.
AF 2010-04-09 19:53
man visai nieko masinyte
andriulis 2010-04-09 22:41
Nieko cia nespuogas! Mano galva malonus moteriskas automobiliukas. O ir parametrai jo yra ne ka prastesni nei didziuliu automobiliu kompaniju gaminami ar tik bus gaminami elektromobiliai. Gerai,kad zmones,kompanijos izvelgia nisa kurioje gali labai staigiai spurtuoti ir tapti tikrai didele kompanija.
kionig 2010-04-09 22:51
Na cia panasiai kaip butu perdarytas smartas, tik su kitu dizainu, beje sitas gan pasisekes.
vitaltrix 2010-04-09 23:25
Na šito dizainas visai padorus,galėtų tik galinius stopus pakoreguoti.O taip tai gana gerai atrodo. Duomenys irgi neblogi-kaip tik tas mieste,jeigu turi savo kiemą. Kainos elektromobilių kada nors tikrai kris-laukiu tų laikų.
Evaldas 2010-04-10 09:43
Visai grazus miesto modelis atrodo, kaip vitaltrix sake reiktu galinius stopus pakoreguot, atrodo kaip koki pleistrai uzdeti, kokias apvalias lempas idet, gerai atrodys : ) o priekis nieko, atrodo piktas automobiliukas. O gyvenant mieste toks automobiliukas pats tas, ar kur priemesty, turint sawo nuosawa nama. Per vakara pakrauni, o ryte vaziuoji ir vargo nematai : )
wilkas 2010-04-10 10:20
jei nebus sugalvota kitokio tipo akumuliatoriu, kaina reguliuos Kinija ir bent akumo kaina nemazes
SuperHP 2010-04-10 11:30
Didmiesciose sitokie automobiliai turetu buti atgaiva. kiesza, nori pasakyti sportinio arba ekskliuzivinio automobilio remontas butu pigesnis uz sitokio? Plius sakai, kad elektromobilis maziau ekonomiskas uz sportini? Apie lenktynes miesto gatvemis negali buti ir kalbos, kai kalba eina apie kitu zmoniu sauguma.
loggo 2010-04-10 11:47
automobilis tikrai gražutis, nepalyginsi su anksčiau technologijos.lt aprašytais. O ir 135km/h, manau, mieste - per akis. Ir greitkely tiek užtektų.
Kupse123 2010-04-10 12:12
Man taip pat sitas elektromobilis patiko , ypac dizainas , na nebent uzkliuvo galiniai zibintai. Ir zinoma kaina kiek per didele. Sekmes jiems ateityje
bahuriux 2010-04-10 12:25
Kaip jums nedaeina kad sitas spuogas vaziuodamas ant 135 valgys 1,5 karto daugiau elektros nei ilgesnis ir geresnes aerodinamikos elektromobilis, tarkim sito spuogo earodinamika Cd-0,4 kaip kokio zigulio, o del nemazo jo skersinio ploto isvis pasipriesinimas isauga, kodel negalima gaminti tokios pacios masinos tik 3,8-4 m ilgio ir su Cd-0,25, toks Cd buvo kad ir honda CRX, o beto kai aukstis mazesnis tai ir skerspjuvis mazesnis, tai tiesiogiai atsiliepia aerodinaminiam pasipriesinimui ir atstumui, bei greiciui greitkeliuose. Mieste tai taip aerodinaminka nera esminis dalykas, tada jau privalumas yra mazas svoris, bet jei yra efektyvi rekuperacine sistema tai ir svoris nera problema. Tai logika man sako kam man pirkti dvi transporto preimones miestui ir uzmiesciui atskirai, jei pilnai imanoma issiversti su viena TP, kuri yra greita, aerodinamiska, grazi, toliau ir greiciau vaziuoja uzmiesty su tuo paciu akumu ir tik metru kitu ilgesne, bet uztai kokie privalumai.
Evaldas 2010-04-10 12:39
Tai tu nepirk : ) niekas gi nevercia. Elektromobiliu rinka tik kuriasi dar, po metu kitu istobules ji. Dabar daug kas ant elektromobiliu pasinese jau.
andriulis 2010-04-10 13:45
Na bahuriux tu mastai kaip apie maza sportini automobili ar honda crx ar koky sumazinta audi tt versija, bet miesto automobilis buna toks,kad tu sedetum siek tiek auksciau,nes didesnis matomumas mieste ypac parkuojantis. Del parkavimosi manau jo galinis stiklas siek tiek per mazas. Gerai ten kazkas pasake,kad sis automobiliukas kaip ir smarto brolis Juk dizaineris to smarto ir yra sis vyriokas Tik smalsu pasidare del vieno Manau kebulas ir yra smarto! Jis tik gal siek tiek patrumpintas
bahuriux 2010-04-10 20:29
As kai pamatau smart mieste mane nukrecia siurpas, kai isivaizduoju save vaziuojanti su ta dezute ir jei reiketu, paspausti stabdzius is visu jegu, arba neatsargiai pamanevruoti ziedinej sankryzoj, turbut nusivartaliotu kulversciais tokie "kubeliai" kaip sitas ir smart. Ar zinot, kad mercedes A klases tas maziukas apsiverte ant sono bebandant "briedzio testa" todel i juos pradejo montuoti stabilumo kontrole, kitaip jie yra pavojingi gyvybei net mieste. Siulyciau nesizaveti masinytem-kubeliais ir nepirkti nei vyrams nei moterims, tai nepilnaverte ir nesaugi trasporto priemone mazochistams.
kionig 2010-04-10 22:46
Tai nieks neliepia smaugt 135km/h su elektromobiliu, tiek gal temptu, bet per kiek laiko akumai nusibaigtu ? Elektromobiliai isvis skirti pakolkas mieste. Kol nebus isvystita greitojo krovimo sistema, tol jie bus trumpametraziai. Na tokiu kubeliu saugumas zinoma nera auksciausias. Siaip maciau autostradoi viena kita smarta vaziuojant, aisku su juo nieks akrobatiniu triuko nedaro.