Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2010-04-14 18:13
Krovimo laikas tragiskai ilgas, atstumas pakenciamas dar, isibegejimas letokas, maksimalus greitis mazdaug gerai. Niekaip nesuprantu kaip iveike per pakankamai trumpa laika sita trasa, kai isibegejimas toks letas. Kazin per kiek iveiktu tesla roadster ?
andriulis 2010-04-14 18:40
Ka gi tu kalbi,kad negreitai isibegeja! Toky isibegejimo greiti mazai teturi db miestu vazinejanciu automobiliu. Juk cia gamintas ir bandytas miestui pritaikytas automobilis,o ne lenktynems.
Evaldas 2010-04-14 18:41
Profas vairavo : ) bet rezultatas tikrai geras. Ikrovimo laikas ilgas, bet atstumas atperka viska. Greitis geras, o jei vaziuojant mieste, tai tokio isibegejimo visiskai pakanka manau
bahuriux 2010-04-14 18:55
Matyt ta trasa yra is greitesniu en.wikipedia.org/wiki/Nürburgring_lap_times ir isibegejimas turi minimalia itaka, labiau posukiu iveikimas ir meistriskumas.
Tesla roadsteris sudirbtu neviena superautomobili, net nekorektiska butu lyginti, bet net ir tesla roadsteriui sita tarsa nera palanki nes ji yra greita, o tesla roadsteris paveldejo kebula ir vaziuokle is lotus elise, ar exige, taip pat paveldejo ir geriausiai valdomo automobilio (ant asfalto) savybes, o pagreitejimas iki 100 per 3,9s. Jam geriausiai tiktu trasa su daugybe posukiu uz kuriu yra 200-300m tiesioji, tiesiog niekas neaplenktu, net ferariai su lambais ir porshais. taigi tai yra grynakraujis super elektromobilis, o eMini, tik siaip sportiskas ir palei parametrus turi dideli virssvori ir si trasa jam buvo optimali.
Ir mano auto isibegejimas 8,5s tai tikrai nera mazai bet pamastykit apie 4s
buzas69 2010-04-14 19:51
Su ford tranzit dyzeliu ta trasa apvaziavo per 10 minuciu, o tos 8,5s iki simto su tokia galia yra apgailetinas rezultatas:p tesla roadsteriui ta trasa butu kaiptik! Tik kad svoris jo didokas bet atsigriebtu tiesiosiose
Petriukas 2010-04-14 20:45
paįvairinimui redakcija galėtų retkarčiais parašyti ir apie "kitokius" EV (tokius kuriuos ir pats sutikčiau vairuot).
pvz Pininfarina Bluecar
http://www.youtube.com/watch?v=2wyZMSS7MGk
http://www.youtube.com/watch?v=wSZ_z9o49bs
Strong_Bad 2010-04-14 22:53
O niekam neuzkliuvo filmukas? 10 minuciu trasoj uztruko o filmuke isvis vaziavimo gal iki minutes ir tai sukarpyta po kelias sekundes. Galejo is vidaus su tikru garsu, be iskarpymu.
Kas link pacio automobilio, tai tikrai 10 minuciu su 200 AG letokai, nors tas 200 tai TOP, o realiai zemesnem apsukom tai toli grazu iki tos ribos...
Kas patiko, tai 240KM nuotolis.
feed73 2010-04-15 15:44
Man niekaip nedaeina kaip su tokiu galingu 150 kw varikliu, šimtui kilometru nuvažiuoti tesunaudoja apie 14,1 kWh. Ir jei taip yra tai maksimaliam 240 km atstumui reiktu apie 33,84 kWh, kas kainuotu su naktiniu elektros tarifu 12,18 Lt (2,96 l 95 markės benzino). Tai kad pilnai pakrauti baterijas už varganus 12,18 Lt (energijos nuostoliu nevertinu) be specialaus kroviklio reikia 23 valandų (1,47 kw per h), o su krovikliu 4-8 valandų (4,23-8,46 kw per h), kai 2,96 l benzino galima prisipilti per 1 min. O tarkim jei šiame elektromobilyje naudotume ultra greitai isikraunančias baterijas, kurioms ikrauti prireiktų tiek pat laiko kiek prisipilti 2,96 l benzino, tai momentinis elektros poreikis būtų toks didelis, kad elektros tikriausiai nebeliktu visam kvartalui , o dar kur malonus svylančių laidų kvapas. Kažkaip pradedu manyt, kad ličio jonų baterijos nėra tinkamaiusias variantas elektomobiliams, reiktu kažko naujo.
Linas000 2010-04-15 19:04
jo jo, taip emiau ir patikejau - 14,1 kWh
Lietuvoj privaloma vaziuoti su ijungtom lempom, rodyti posukius. Lietuvoj lyja, tai reikes valytuvu ir dar kazkam nupusti aprasojusi langa. Dar kazkas galini langa tures sildyti rasojimui...
Ziema 14,1kW/val tikriausiai vien salono sildymui prireiks
Petriukas 2010-04-15 20:06
nesvaik, jei pas tave mašinoj sumontuota pora pramoninių šildytuvų, tai gal tiek ir išnaudotum. nors 14,1kWh užtektų ne tik dviem pramoniniams šildytuvams, bet dar ir kokiai poros kilovatų garso sistemai.
Nerkashis 2010-04-17 10:37
Kokio velnio reikia mieste to greito įsibėgėjimo? Žinoma būna situacijų kai reikia "rauti" iš vietos. Bet girdyt "lišnus" arklius, kad kartą į savaitę pakinkytum, ne mano kišenei.
Įdomu kiek iš jūsų turit mašinas su 100+ arklių ir kiek dažnai jais naudojatės?
Dėl ilgo krovimo, tai gi nekrausi tik tada kai šviesos užges. Grįžti namo ir kiši rozetėn. Per naktį pakraus kelias kW/h iki darbo ir parduotuvės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Mini E“ – pirmasis elektromobilis Nürburgringo trasoje (Video)