[ŽT] „Nei praeiti, nei pravažiuoti“. Rusijos realybė (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lizunas 2023-05-02 16:14
Tas pats Lietuvos sostinėje, tai…
Senas kareivis 2023-05-02 16:46
O kurioj vietoj Vilniuje galima pasigrožėti tokiais vaizdais? Nebent ten, kur vyksta statybos bei kelius išardo sunkvežimiai. Pvz; kai vyko statybos Manufaktūrų gatvėj (Užupyje, šalia buvusio Audėjo baldų centro). Buvo išardytas kažin koks fabrikas. Asfaltuotas kelias buvo panašus į žvyrkelį. Dabar ten gražu kaip Palangoj. Rekomenduoju apsilankyt. Ne Palangą aplankyt, o Manufaktūrų gatvę. Ten yra Harley Davidson salonas. Žodžiu, toj gatvėj yra į ką akis paganyt:)
immortallt 2023-05-02 16:55
Jau ne kartą rašiau dėl kelių Lietuvoje, bet šįkart pradėkime nuo to, kad nėra Vilniuje ar Lietuvoje tokių eksploatuojamų kelių, pabrėžiu eksploatuojamų kelių, ne nežymėtų takų, rekonstruojamų kelių, miško takų, kur negalėtum pravažiuoti su paprasčiausiu kibiriuku. Pralėkti kad leistinu ar viršijant leistiną greitį ne visur galima, tai tiesa. Bet čia grįžtame į kiek kitą temą - kelių kiekis tenkantis gyventojui. Vat nepatingėk ir susirask informaciją, kiek asfaltuotų kelių vienam gyventojui yra pas maskolius, ir kiek Lietuvoje. Tada Lietuvą palygink su šalimis, kur tau atrodo, kad keliai geri (nepamiršk ir klimato zoną pasižiūrėti, kur per žiemą būtų na bent 30 šalčio ciklų, kai pas mus šią žiemą turbūt buvo kokie 60, jei ne daugiau), nes asfaltas daug mažiau dėvisi, kai per metus pas tave kokie 5 šalčio ciklai, 1 ar iš viso neužšala. Ir tada galėsime pakalbėti apie tai, kad reikia baigti skatinti ir remti gyvenimą vienkiemiuose, kad tai kainuoja neproporcingai daug visuomenei asfaltuoti kiekvieną žvyrkelį, ir net žvyrkelių toks platus tinklas yra brangus išlaikyti, ir tie gyventojai kuriems reikia tų kėlių nė iš tolo nedengia tų kelių išlaikymo, net jei visus jų sumokamus mokesčius (apart SoDros) skirsi keliams.
Kyborg 2023-05-02 20:08
Bene būsi kažkur labai pigiai nusipirkęs žemės kur nebuvo infrastruktūros, pasistatei bakūžę ir dabar verki, kad savivaldybė neišasfaltuoja kelio? T.y. kad neišleidžia kelis kartus daugiau mokesčių mokėtojų pinigų, nei tamsta sutaupei?
lizunas 2023-05-02 20:18
Gerai kai kiekvieno močiutės/seneliai gyvena miestuose ir greitajai nereikia ūkininko traktoriaus. O ką turėjau galvoje, tai va tarkim Vilnius Pilaitė, viename gale iš miesto savivaldybės laukiama gatvė jau 4 metai, tuos metus arba ten molio purvas arba per liūtis baiseinas. O va viena didžioji įmonė pastatė kelis daugiabučius ir savivaldybė iki jų veda gatvę, šone palikdami tą duobę... Čia sakote geras kelias? tps://madeinvilnius.lt/transportas/viln ... tomobilis/ Aš tik sakau, pas mus bėdų su keliais yra, o čia bando T.lt pasijuokti...
cave_dweller 2023-05-03 14:52
Ir čia tie kur tvarkos eina daryti į svetimus kraštus, o pačių gatvėmis š... plaukia
immortallt 2023-05-03 15:40
lizunas, neįsigilinęs rašai. Pilaitėje kelią įrengia ten, kur savivaldybės kelias. Jei dabar kvartalų nemaišau, tai šita gatvė kvartale turėjo būti sutvarkyta rangovo, t.y. eina privačioje žemėje. Būtent ką Kyborg ir sako, nusipirko sklypą be infra ir džiaugės sutaupęs kelis tūkstančius, o kad kelią nutiesti kainuos 3-5x tiek kiek sutaupė - visiems dzin. Ir 4 metus laukia Su kaimynais susimetat 50% sumos, likusią padengs savivaldybė. Anksčiau savivaldybė neprisidėdavo ir kur matai individualių namų kiemuose asfaltą, 100% buvo sumesta gyventojų. Reikia daryti kaip vakaruose, neduoti statybos leidimo, kol infrastruktūra nenutiesta. Tada nereikės tau laukti ir baigsis pirkinėjimai sklypų be infrastruktūros sutaupant 5-15k€, kai infrastruktūra kainuoja 35k€ nutiesti visą, o sklypų su infrastruktūra prie pat ar sklype yra, tik visi galvoja gudučiais pabus.
Kyborg 2023-05-03 20:00
Net jei tas kelias savivaldybės, ten privatūs namai. Tad jei savivaldybei reikia išleist tarkim 0,5mln atkarpos asfaltavimui, kam prioritetą ji turėtų teikt? Atkarpai kuri aptarnaus 200-300 gyventojų, ar atkarpai kuri aptarnaus vos 15-20 gyventojų, bet jie ilgiau laukia? Natūralu, kad pasirenkamas sprendimas investuot turimus pinigus efektyviausiai.
immortallt 2023-05-05 07:15
Dauguma nesupranta, kad asfaltas iki kiekvieno namo ir dar parkavimo aikštelės, kad visiems pakaktų visose viešose erdvėse kainuotų daugiau per automobilį, nei naujas vidutinės klasės automobilis ("iš salono"). Galiu tik pasakyti, kad turime per daug nemokamo arba labai pigaus parkavimo. Iš esmės savivaldybės tik dėl parkavimo kasmet subsidijuoja bent 65 mln. eurų (turbūt jau daugiau, čia prieš 5 metus daryto projekto skaičiai), ir dar velniai žino kiek ant kelių. Prieš 10 metų daugiabutyje kuriame gyvenau 10 iniciatorių susirinko (didelis namas, iki daugumos toli gražu), kurie susigalvojo, kad reikia visai bendrijai susimesti ir įsirengti parkavimo aikštelę antžeminę. Namas turi požeminį parkingą su maždaug 1,3 vietų vienam butui, bet reikia pirkti. Pusė parkingo vietų tuo metu buvo dar nenupirkta. Tai jie ten įsivaizdavo, kad po 100-200€ susimesi ir įsirengsi. Kai suradau sklypų kainas (namui priskirtoje žemėje maksimaliai jau buvo įrengta parkingo vietų antžeminių, paskaičiavau bent jau dirvožemio nustumdymą ir užvežimą bei supresavimą smėlio+skaldos ir dar atskirai uždėjau ant viršaus asfaltą, net tie iniciatoriai nebenorėjo.
Pumper 2023-05-05 08:02
Juokingiausia kai tie žmonės pasistatę namus laukuose ant pigių sklypų reikalauja autostrados, nes, matai, jie irgi mokesčius moka. Visai nesupranta asfaltuotų kelių kainos ir kad jų ten ta visa gyvenvietė per 100 metų nesumokės tiek mokesčių, kad kelio tiesimas atsipirktų. Mano tėvai kai pirko sklypą už 3x didesnę kainą, nei bet kur kitur Panevėžy, nes į kainą buvo įtraukta ir kelio (trinkelės), apšvietimo, tvoros, šviesolaidžio ir t.t. kaina, tai kiti susipirkę pigius sklypus laukuose nesuprato kame reikalas. Anie ir dabar purvais važiuoja namo, nors ir patys namai kelis kartus didesni ir mašinos kelis kartu brangesnės, kai pas mus viskas kaip miesto centre nuo pirmos vasaros.