Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Evaldas 2010-04-22 19:21
Didelis elektromobiliu proverzis jau : ) matyt arabai nebeturi uz ka patentu pirkt : )
blizzard 2010-04-22 19:25
kad kažkur girdėjau kad tipo vandenilinį bus galima naudoti su dabartiniais varikliais, praktiškai nereikės modifikuoti jų..
Evaldas 2010-04-22 19:43
Butu gan gerai. Tik mane vistiek gasdina, kad vandenilis labai sprogus.
HiTech 2010-04-22 20:04
Vienu metu variklyje isskiriamo vandenilio bus labai mazai, tik tiek kad pakaktu varyti automobili i prieki. Tad avarijos atveju nieko siaubingo nenutiktu.
Evaldas 2010-04-22 20:25
O jei bampteltu kas kitas i gala? : )
xerksas 2010-04-22 20:45
tai vandenili piltumemes kaip benzina ar kaip? ir ar brangus jis butu
PWE 2010-04-22 21:04
Kiek supratau čia pagrinde buvo kalbama apie kuro lastelių technologija pagrįstus variklius.
O tai kiek pamenu veikia tokiu principu: vandenilis -> reakcija kuro lastelėse -> gaunam elektrą -> tą elektrą naudojam varyti elektros variklius
Tai realiai čia tas pats elektromobilis su mažesniu naudingumo koeficientu (~60-70% kai tuo tarpu gryno elektromobilio ~90-95%), bet (bent šiuo metu) su potencialiai patogesniu naudojimu, nes tokio automobilio savininko neribotų lėtas automobilio akumuliatorių įkrovimas
Evaldas 2010-04-22 21:05
Na pakolkas tik jo isgavimas yra brangus. Siaip tai nieko ekologiskesnio uz jo vartojima neitu rast. isskiriamas vanduo po to.
Nerealiai 2010-04-22 21:33
Gal kas gali paaiskint viena dalyka? Jeigu tarkim paemam vandens, ji paverciam vandeniliu, tai viskas jis daugiau i vandens forma nebegris? Tai taip iseina, kad jei masiskai naudojant vandenili, zemeje prades mazeti vandens kiekis?
Ar vis delto vanduo iskiriamas sunaudojus vandenili, bet ar toks pats kiekis?
P.S. klausiu kas tikrai zino.
buzas69 2010-04-22 21:46
Vanduo isskiriamas naudojant vandenili. Siulau paziuret who killed electric car .Kad ir saliskas bet daug tiesos
feed73 2010-04-22 21:53
Pala pala , aš čia kažko nepagaunu. "Po 12 metų benziną pakeis vandenilis", o staripsnyje "prominami" elektromobliliai, kurie artimiausiu metu įeis į rinką, ir nemanau kad greit išeis. Tai gal išvis vandenilio konkurentais po 12 metų bus ne benzinas o ištobulėjosios važinėjančios "elektrinės" ir nemanau jog sprogus vandenilis, begalės po dvylikos metų varžytis su saugiais elektromobiliais. Ir juk elektra gaminti papračiau nei vandenilį, kurio gamyboj naudojama ta pati elektra.
Muskietininx 2010-04-22 22:10
Faktas tas, kad kažką keisti tirkai reikia. Neilgai dar siurbsim iš motinos žemelės kraują ir jį naudosim savo reikmėms. Neilgai mums dar jo užteks. Kai man bus koks 60-70 metų naftos pagal viską jau turėtų kaip ir nebebūt. Tai jeigu viskas pasiseks ir išgyvensim "2012 pasaulio pabaigą", tai turėčiau pamatyt dar tuos laikus.
punktyras 2010-04-22 23:48
kaina jau bus pigesnė.
->
kaina jau bus mažesnė.
elketros -> elektros
ar, važiavimo metu, 1.4 litro tūrio benzininio variklio pagalba.
->
ar, važiuojant, 1.4 litro tūrio benzininiu varikliu.
Manau, tokios prognozės išsipildys po 21, o ne 12 metų. Pernelyg didelė inercija, siekiant pakeisti automobilių parką. O atsimenant, kad ličio ištekliai yra sunkiai pasiekiami/riboti aka brangūs, abejoju ir tokiu laiku.
punktyras 2010-04-22 23:55
Nesijaudink, tikrai nepritrūks vandens, nes vandeniliui degant ore, susidaro vanduo. Iš jo galima vėl gauti vandenilį ir ratas užsidaro. Vandens kiekis išlieka toks pats molekulių tikslumu.
Staska 2010-04-23 10:05
Is straipsnio taip ir nesupratau ar GM kalba apie automobilius su elektriniais varikliais naudojanciais vandenili, tokius kaip Honda FCX Clarity parduodamus Kalifornijoj, ar apie auto su vandenilio vidaus degimo varikliais
Turbut pirmas variantas, nes antrasis, del tokiu varikliu pavojingumo yra dar kosmosas
00400 2010-04-23 14:09
Čia kartais nėra klaidos? Ar su vandeniliu jau bus "išorės degimo variklis"?
kionig 2010-04-23 16:28
Na atsiras visad tokiu, kurie prie zodziu kabinesis. Viskas ten gerai parasyta.
Hmm, kada H2 bus ateities energijos pagrindas tai dar palukekime, o tai jie tures didelia konkurencija su elektromobiliais bei tais paciais senaisiais automobiliais. Kas bus apsimokiau, ta visi ir rinksis.
AirDog 2010-04-24 11:53
Matyt norima pasakyti tai, kad vietoj vidaus degimo variklių bus naudojamos vandenilio celės elektrai gaminti.
Kol kas vandenilio celių gamyba yra labai brangi ir neperspektyvi. Vandenilis kaip kuras vidaus degimo varikliams skamba labai patraukliai iš žalios pusės, bet pamirštama, kad varikliai veikiantys vidaus degimo principu yra triukšmingi ir jų tepimui/eksploatacijai reikalinga alyva(naftos magnatai džiūgauja - neabejoju, kad atsiras naujos alyvų rūšys tik vandeniliu varomiem varikliam, o jų kaina bus ohoho...).
Manau, tobulindami akumuliatorius ir saulės elementus mokslininkai eina teisingiausia linkme.
Vandenilio minusai - sudėtingas ir brangus išgavimas, praktiškai neįmanomas namų salygomis, o jei ir įmanomas - brangiai.
Akumuliatorių pliusai - galima pakrauti ne tik iš elektros tinklo, bet, kad ir mobilaus generatoriaus, tarkim varomo vandeniliu, na ir žinoma asmeninės vėjo ir saulės jėgainės. Mobilumas ir lokalumas išardo globalizaciją ir priklausomybę nuo monopolininkų, o tai yra gera, labai gerai.
P.S. Vandenilio balionai yra gaminami korėtos struktūros kad galėtų atlaikyti didelį vidinį slėgi ir yra pakankamai tvirti ir saugūs, žodžiu tinkami naudoti transporto priemonėse.
enternald 2010-04-24 13:09
Bet grynam elektromobiliui reikia Brangaus ličio jonų akumuliatoriaus. Ir panašu, kad didžiausias ličio eksportuotojas pasiruošęs manipuliuoti kainomis, ko vandenilio gamyboje, būtų daugiau mažiau išvengta. Baterijos nėra ilgalaikės. Be to tas 90 95 išskaičius elektrą nėra toks gražus. (nors ir vandenilis ne ką geriau). Didžiausias pranašumas : jau su paprastu vandenilio varikliu galima nulėkti 400 km, kas su elektromobiliu bus sunku ir tam nereikės pusės tonos svorio akumuliatoriaus. Elektromobilio dinamika tikrai nėra pati geriausia.
Evaldas 2010-04-25 12:23
Na manau uztenka tos dinamikos pakolkas : )
mieste ar uzmiesty niekas vistiek nesidrasko.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Alanas Taubas. Po 12 metų benziną pakeis vandenilis