[ŽT] Internetą sprogdina video iš Kyjivo. Dalinasi ir priešai, ir draugai (Video)  ()

Kaip turėtų atrodyti gyvenimas sostinėje, jei šalis kariauja kruviną išgyvenimo karą? Visi turėtų būti liūdni, sėdėti namie ar visais įmanomais bei neįmanomais būdais prisidėti prie pastangų laimėti? O gal visgi žmonės gali pabandyti ieškoti bent kažkokio normalumo?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kyjivo ekonomikos mokyklos prezidentas, Zelenskio patarėjas profesoriųs Timofijus Mylovanovas „Twitter“ pasidalino trumpu vaizdo įrašu iš „McDonald's“ Kyjive. Įraše - žmonės, kurie ruošiasi pasimėgauti greitu maistu penktadienio popietę. Daug jaunimo.

Tas vaizdo įrašas labai greitai surinko milijonus peržiūrų. Juo dalinosi ir Ukrainos draugai, ir priešai. Giliai prorusiški asmenys badė pirštu į tą trumpą įrašą ir klausė - „Ar tai panašu į kariaujančią šalį?“ Žmonės komentavo, kad kai Ukraina yra remiama ir visam pasauliui transliuoja žinią apie būtinybę laimėti karą, Kyjivo gyventojai sėdi „McDonald's“. Ar tai normalu?

Aišku, kad normalu. Būtent normalumo žmonės ir ieško. Kyjive veikia ir kino teatrai, ir parduotuvės, ir restoranai. Nors naktį Kyjivas vėl atakuotas daugiau nei pusšimčiu dronų ir žmonės vėl bėgo į slėptuves, dieną jie vis tiek renkasi „McDonald's“. Jie klausosi muzikos, žiūri filmus, valgo restoranuose, sėdi kavinėse.

 

Mylovanovas pakvietė atidžiau pažiūrėti ir į patį vaizdo įrašą. Dauguma „McDonald's“ lankytojų - merginos. Dar yra keli jauni berniukai, kurių niekas į kariuomenę nešaukia. Ir bent pora uniformuotų karių (greičiausiai ten karių daugiau).

Ukraina yra daugiau nei 40 milijonų žmonių valstybė. Tiesiogiai į karą įsitraukę apie 3 milijonai. Kariauja ne visi šaukiamo amžiaus vyrai. Jie negali kariauti, nes šalies ekonomika yra sukurta ant dirbančių žmonių.

„Dar keliamas argumentas, kad atmosfera per gera karo metui. Tai kvaila. Atidžiai pažiūrėkite į žmonių veidus. Daugelis jų yra niūrūs. Jie nėra nerūpestingi. Žmonės ieško normalumo, o „McDonalds“ siūlo kažką panašaus,“ aiškino Mylovanovas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(156)
(9)
(147)

Komentarai ()

Susijusios žymos: