Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kunis 2010-05-16 16:21
Sakyciau gana atvirai Rusija cia "didziuojasi" savo turima oro erdves ginyba..
ar neprades teroristai llysti ne i metro o i lektuvelius ir sprogdint viska is eiles..
Alchi 2010-05-16 17:13
Nesupratau, kas čia rusų pakvietimas pasauliui - "davai pulkit mus, mes beginkliai"...
ceasar 2010-05-16 17:18
visiems mums-"vakarieciams" nuo to tik geriau
Soviet 2010-05-16 17:40
smaikstuolis negi galvoji, kad iki siol visi buvo isitikine, kad Rusijos
priešlėktuvinės gynybos sistema neatsilieka nuo NATO saliu?
Tai kas cia parasyta ir taip visi kas domejosi zinojo.
faktas 2010-05-16 18:01
Na kol kas Rusijos neapsimoka niekam pulti, tai gal ir neinvestuoja.
HiTech 2010-05-16 18:02
Manau, kad sitas rusu kariskiu atvirumas, paskatins rusu valdzia skirti daugiau lesu kariumenei.
Atavar 2010-05-16 18:28
Cia ne batonu gamybos technologijos ir ju gamyba. Per 1-2metus, nei per 5m metus jos nekuriamos. O apleidus nuoseklu tobulino ir atnaujinimo procesa, praradus technologijas ir protinius isteklius, net dalinai pasivyti atotrukyje esancias technologijas gali buti labai sudetinga ir trumpu laiko periodu isvis neaimanoma.
MiSiPe 2010-05-16 20:34
Čia prieš 23 metus bet vistiek į temą
rob 2010-05-16 20:48
faktas 2010-05-16 20:52
Kad Lietuva yra viso labo buferis, tai savaime suprantama. Tiesiai ant potencialaus fronto linijos.
ceasar 2010-05-16 21:24
modernumo rusijos armijoje as lb menka matau, 90%(jei ne dar daugiau) ju ginkluotes yra "modernizuojama", o ne kuriama kazkas naujo. tik tavo rusputinai su moliugais ant galvos, pamate kad priesas(ne vienodu paziuru/pasauleziuros/mastymo) neturi ginkluotes imtu ju teritorija, kuri daugiau atnesa zalos negu naudos daugeliu atveju, nes uzimti isties strategiskai naudinga terotorija, ji turetu buti isties didelio ploto. naujuosiuose rusu planuose kryptis labai linksta i vakarus, nes nelabai jiems sekasi ivedineti savo taisykles, o rytai ir nelabai ju palaiko(ypac Kinija, kuri nesoka pagal maskvos dudelia, o daugiau maskva pagal jos soka). rusija tik du kozerius teturi, t.y. branduolinis ginklas ir zaliavos, kiti sektoriai jau gan senai smunka ir smuks. lyginant jav ir rusijos ginklu show, rusai kaip tik labai demonstruoja savo ginkluote per visokius "paradus", o dauguma konceptualiu ideju yra nuo cccp laiku, kuriu didzioji dalis nutraukta del finansavimo, o nauji projektai sulaukia mazai pasisekimo arba fiasko. okupacija Gruzijoje parode rusijos armijos menka pajeguma... jau nekalbant, kad rusai ketina perimti nato armijos valdymo modeli, technologijas ir t.t. USA Afganistane nepasisekimas ne del ju ginkluotes (kuri yra pati moderniausia ir galingiausia) bet del ilgalaikes strategijos uztikrinti stabiluma tam regione.
karui vykstan pagrindinis veiksmas vyksta ne oponetu teritorijos viduje, o teritorijo tarp ju. bet kokiu atveju, geriau buti NATO puseje negu rusasikniu kurie parode kaip gali tauta sugriauti per 50metu... rusija labiau bijo NATO teritorines pletros, negu JAV rusijos(rusijos planai kurti panasios koncepcijos alijansa zlugo, vien del kitu saliu poziurio i nestabilia ir zlungancia tauta-rusasiknius).
jei tu gejus vadini iskrypeliais ir lygini juos su pedofilais, tai parodo tavo "isprusima". vakarai atvirai rodo savo problemas(kuriu visur yra) ir jas bando spresti(puikus pvz Olandija), kaip kiti bando ingoruoti savo vidinias problemas ir uzsimerkti pries jas... rusija to puikiausias pvz, nuo alchoholizmo mirsta per metus ~100k zmoniu, nacionalistu tauta-apie 16k cigonu isvaro is savo teritorijos arba juos tiesiogiai ignoruoja, kuriuos sutinka priimti JAV ir t.t.
man gaila tokiu zmoniu kaip tu, ypac jei tu esi jauno amziaus, o ne cccp laiku atgyvena...
DGS 2010-05-16 21:49
ceasar as tau visiskai pritariu
qriuqriu 2010-05-16 22:19
ceasar i vienus vartus ner ko varyt, ypac su isankstine nuostata apie tautas (ypac kai tautos ne prie ko, tik ju vadovybe) ...
del straipsnio viskas logiska ir suprantama, rusai elektronikoj visalaik atsilike buvo, netgi karinej sovietu laikais, o per Jelcino anarchijos metus, sugriauta viskas kas buvo belike, o atstatyt daug sunkiau ir trunka kur kas ilgiau...tuo labiau kad kad potencialus priesininkai/konkurentai tokiu bedu neturejo...tai ir belieka tik arba pirkt naujas technologijas arba vogt ir ju pagrindu kazka savo bandyt...
Freeman 2010-05-16 22:19
manau ta rusu PLG nera labai jau bloga, kaip tik tai viena is sriciu kur dar visiskai nesusimovus.
Technologiskai kai kurie sprendimai tikrai verti demesio pvz Tor'ai. JAV nuo senu laiku investavo i aviacija ir teike jei prioritetus, Rusija labiau i zemes pajegas, o jas saugot reikia nuo antpuoliu is oro. PLG priemoniu asortimentas ir gan efektyviu saltojo karo laikais buvo (gerai treniruotu operatoriu rankose gali daug ka nuveik (U-2, F-117 ir kiti...) zinoma viskas sensta, bet...
Tokia teritorija, kaip Rusijos apret PLG skydu sunki ir ir daug lesu reikalaujanti uzduotis. Nesistebiu kalbomis apie "skyles" neuzdengtas.
O generolu kalbos kaip visada, tikslas is valdzios pinigu gaut. Bet kodel gi ne, jei geruoju neina nieko ispest, tai paskelbus visiems gal susirupins. pavyzdys kalbos apie tragiska RF armijos bukle, po kiek laiko reikalai pajudejo ir pati reforma atsirado.
ceasar 2010-05-16 23:01
tautos ne prie ko?! atsiprasau bet kas renka valdzia, kas sukilimuose dalyvauja?! ruskiu tauta ar tik stalinas?! zmones jei nekvaili ir blaivi mato kas uz lango dedasi. tai gal dabar pripazinti, kad paksa isrinko ne lietuviai, kad cia tik paksas kaltas del savo iskilimo?! as nekalbu apie okupacijos kompensacija, o tik jos pripazinima! kiek zinau, dauguma rusu galvoja, kad jiems priklauso visas buves sovietu blokas arba sako "o ka mes turime atsiprasyti uz savo tevus ir senelius?"... man to pakanka neapkesti tautos (nors pries kitas tautas, kito tikejimo ir orentacijos zmones neturiu nieko pries) kuri ateme is mano tevu ir seneliu 50 metu nepriklausomybes metu, bruko savo idealogija, nors ju priemones pasiekti to neatitiko jos, tilde zmones, zude tuos kurie galvojo kitaip nei "turejo"... visa to pasekmes matau dabar, per 50 metu sugriove Lietuvos tautos mentaliteta, turbut dar tiek prireiks ji atgauti, jei isvis pavyks... pasidomek apie Lietuvos ekonomine padeti pries okupacija... pasidomek kaip tavo broliai rusai vare ant "nacionalistu" lietuviu (gal pats pameni arba pasiklausk vyresniu zmoniu), kurie tetrosko tik laisves ir nepriklausomybes..
Analog 2010-05-16 23:34
+10 Pilnai sutinku.
qriuqriu 2010-05-17 00:39
to ceasar: "ateina laikas ir buna vaikas", istorijoj lygiai tas pats, tai liecia praktiskai visus pokycius, o kad Lietuva pateko tarp istorijos girnu budama silpna ir gerokai aptraiskyta is ju islindo tai ten ir ieskok pirma priesu ...del Pakso padekok tiems, pries kuriuos buvo balsuota renkant Paksa..kai toliau emociju nesimato diskusijos baigias...
Monteiro 2010-05-17 02:51
"Smetonos laikais dauguma lietuvių buvo bežemiai ar mažažemiai valstiečiai, visą gyvenimą praleisdavę dirbdami katorgišką darbą stambiuosiuose ūkiuose.
Lietuva buvo beviltiškai atsilikusi žemės ūkio šalis – 1939 m. beveik ketvirtadalis lietuvių buvo visiški beraščiai."
Čia citata iš www.lietuviais.lt nežinau ar tai tiesa, bet toks buvęs lietuvos mentalitetas man didelio susižavėjimo nekelia, todėl nesuprantu ar tu parašei iš teigiamos ar iš neigiamos pusės. Ir čia labiau reiktų kaltinti ne Sovietų sąjunga, o caristinę Rusiją. O jeigu norėjai parodyti savo žinias iš lietuvos istorijos vadovėlio, kad tų metų Lietuva ekonomiškai stiprėjo ir jos sviesto galėjai nusipirkti net Vokietijoje tai net neabejoju, kad visos tos įmonės buvo valdomos žydų.
Akivaizdžiai matosi, kad tu matai JAV tarsi rojaus žemę, o Rusiją atsilikusių barbarų būveinę. Jei tau nerūpetų tik tavo vieno daržas ir į pasaulį pažiurėtum objektyviau net neabejoju, kad pamatytum, kad JAV nėra tokia jau šventa, kurie taip pat bruka savo demokratinę ideologiją.
Gediminas Jurgaitis 2010-05-17 09:01
niekas čia ir nesako, kad JAV šventa, bet Ruskynas tai visiska barbaru ir atsilikeliu šalis kur vienintele Maskva ir yra visas Ruskynas. ir nevaryk ant Lietuvos!!!
Arns 2010-05-17 09:45
Kokių vaistų priėdei? O gal pateiksi kokius superšaltinius, jog įrodytumei, kad Rusija - Maskva ir likusios provincijos?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rusijos oro erdvės gynyba – technologijų „viduramžiuose“