Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
mindaugas.vaitiekūnas 2023-06-14 17:38
Debilai
Kas jeigu varikliui kapitalinį pasidariau, atsinaujinau visą važiuoklę ir noriu "nusiresetinti" ridą, kad paskui galėčiau sekti komponentų susidėvėjimą? Tipo į užrašų knygutę užsirašinėti?
Vien šiais metais į auto investavau 3000, kai auto kaina skelbimuose 3000-5000. Tai dar kėbulo rūdžių nesutvarkiau, dar bus kokie 500.
Tipo kitą reikėjo pirkti? Kad po 3 mėnesių grįžčiau prie tų pačių komponentų keitimo, kuriuos keičiau pernai, užpernai?
Naudotas daiktas yra naudotas daiktas. O jei dar ir 10 metų amžių perkopęs, tai suges ir bestovėdamas dėl korozijos , t.y. dzin jau ta rida
Kyborg 2023-06-14 21:25
Sorry, bet absurdiškas tavo argumentas. Nuresetint ridą, nes susitvarkei automobilį? Kėbulas, elektronika irgi patapo kaip ką tik iš gamyklos? Atsimint, kad prie 330k ridos darei kapitalinį niekaip? Išlaidų kaip suprantu į knygutę nesirašai, jas atsimeni, nu bet vat ridos niekaip ane?
gytis13 2023-06-14 22:22
Kokio jūs šlamšto prisirenkat kad reikia 3000 investuoti? Nebent užsiimate senų išskirtinių automobilių restauravimu ir tai hobis, tada suprantama. O kam tą ridą nuresetint aplamai, prasmės nematau.
immortallt 2023-06-15 08:06
Na 1000 nesenai investavau: amortizatoriai, spyruoklės, silentblokai, stabdžių diskai, kaladėlės, tada dar rūdis pataisiau ant sparno. Detalės naujos, ne originalios, tiek darbai, tiek detalės su sąskaita ir garantija.
mindaugas.vaitiekūnas 2023-06-15 09:05
Man įdomiausia ta dalis kaip tu sugebi kėbulo "susidėvėjimą" prie ridos pririšti
Ir kodėl turėčiau čia kažkokius skaičius būtent įsiminti jei galiu "reset" pasidaryti?
Pažiūrėk ant Prius'ų ten kažkurių suskaičiavo berods iki 300k ir sustojo - garantija baigėsi, odometras nebesisuka daugiau.
Automobilyje gali būti keičiamas prietaisų skydelis. Taip gaunasi, kad dabar tokiu atveju esi įpareigotas papildomom išlaidom odometro reguliavimui.
Po šios žiemos kažkaip labai "gumos" nuėjo: variklio skyriuje 4 dangčių tarpines/silikoną keist reikėjo, reduktoriuje salniką, aušinimo vamzdelius ir šlangutes pasikeičiau, nes ir per juos drėko. Tai vien čia medžiagos ir darbai ~800.
Analogiškai kaip immortallt - diskai, kaladėlės, suportų restauravimas, amortikai, spyruoklės, atraminiai, sailenblokai, šarnyrai, stabilizatoriaus gumos... Mano atveju čia ~1500.
Naujos padangos 450.
Stiklas, salono apdaila, kilimėliai, bagažinės kilimas, užrūdijusi spynelė, valytuvai, LED... ~200.
Tepalus 2 kartus keičiau.
Rudenį dar irgi naujos padangos nusimato.
Taip kad auto išlaikyt kainuoja, nu nebent naudosi jį kiemui "puošti"
Dannas3 2023-06-15 09:54
Nu bet visvien isnvestuot i automobili remontui, tiek kiek jis kainuoja kazkaip man ne itin protinga. Gal ne taip issireiskei? Automobilio kaina 3stukos investuoji dar 3stukas. Ne geriau butu parduot uz 3 stukas ir dasimetus tas 3 stukas ismestus remontui, kazka nusipirkt uz 6 stukas?
immortallt 2023-06-15 10:40
Mindaugas, sau nusinulinti gali kelionės A ir B kompus. Odometras yra tas pats kas dokumentas. Su tokia logika - pasidariau plastinę operaciją, galiu pasidaryti pats naują pasą. Naujas aš, nauja kredito/kriminalinė istorija.
mindaugas.vaitiekūnas 2023-06-15 12:20
Nu nejuokink tu su tokiu išsireiškimu, kad tai kaip pasas. Kaip pasas jis tol, kol gamintojo garantija galioja. Po to tai tiesiog parodymai, kuriuos gali naudoti asmeniniais tikslais.
Auto susidėvėjimo būklę vertinti pagal odometro parodymus gali tik tuo atveju, jeigu turi visą jo serviso istoriją, t.y. jeigu auto bėgęs 300 000km ir auto amžius 10+ metų, tai ką tu gali spręsti apie jo komponentų būklę žinodamas tik šitą informaciją? Kiek dar guoliai tarnaus? O gal jau buvo pakeisti prieš 20k?
Auto kokybės vertinimas pagal ridą objektyvus tik tol, kol auto apynaujis. Galiausiai perkopus 200k ir dar priklausomai nuo amžiaus, tiesiog pradėsi viską remontuoti iš eilės. Na nebent važiuoji 10k per metus, tai tada atrodys kaip gerai auto laiko. Bet jei važiuoji 40k per metus, tai servisas tampa kaip rutina.
Man gamykliniai Bilstein amortizatoriai atlaikė netoli 300k ir ~14metų, po to įsidėjau tokius pat naujus Bilstein, tai vienas sugedo po 2.5metų/~70k. Ar turėjo sugest taip greitai? Veikiausiai gamybos brokas, bet garantija 2 metai, o jis ją atlaikė
Buvau reduktoriaus sailenblokus neoriginalius įsidėjęs, tai po pusmečio nuėjo. Čia ne auto eksploatacijai tokius gamina, o technikinei praeit
Anais metais stabdžių vamzdelius keičiau servise. O kad pakeist ir baką nuimt, ir tinkamai išlankstyt, kažkur prakišt... galiausiai kone visa diena darbo servise: medžiagas 15, darbas 200. Su kilometražu neturi praktiškai jokio ryšio - šalis, kurioje eksploatuotas auto (žiemos druskos) ir auto amžius.
immortallt 2023-06-15 13:23
Kaip pasas, kai automobilį nori parduoti.
Tavo reikmėms yra kelionės odometras.
Tik tu manęs neįtikinsi, kad odometrą atsukinėji ir pinigus moki, nes važiuoklę susitvarkei ir variklį pasitvarkei. Jei suges per kitus 50k km, tai neva netaisysi, ar ką, kad mokėtum už tai pinigus?
tautvydasn 2023-06-15 14:58
Net neįmanoma neatrašyt skaitant tokius išvedžiojimus....
Kažkokioje kitoje planetoje man atrodo gyveni, nes ant tiek taip durnai mąstančio dar neteko regėt....
1. Pirmiausia: visame pasaulyje, ypač toje pačioje USA - kilometražą atsukinėti yra nelegalu, tai kad ir kokie tavo buki pasiteisinimai tą daryti - atsukinėjat atlieki nelegalią veiklą.
2. Teigi, kad nuresetini po kapitalinio remonto... Dedi naujus stumoklius, žiedus, vožtuvus, gilzes ir t.t.? Nes šie komponentai dėvisi, pakeiti generatoriaus angliukus ir pan.? Tame prasme pakeiti viską 100% kas dyla automobilyje ne tik su variklio ar važiuokle susijusiais komponentais?
Bagažinės amortikus ar kokį kitą, langų pakelėlus ir .t.t?
Jau suprantu, kad Tau nedaeis, tai tikėtina, atsakymo ir neskaitysiu, bet kilometražas rodo bendrą automobilio stovį, dauguma automobilių po 200k pradeda gesti ne tik variklis, važiuoklė ar greičiu dėže... Yra krūva vietų, kur ir elektronika pradeda byrėti. Tai kad ir kiek tu išleisi pagrindiniams einaniems mazgams tvarkyti (eksploataciniams), tai nereiškia, kad nesuges kitos vietos. Jei 100k - tikėtina vėliau, jei 400k - tikėtina ankščiau.
Papraščiausiai apipisinėji kitus būsimus žmones ar pirkėjus, juolabiau, pats patikėjęs, ką darai - viskas čia ok.
Bent jau sakytum atsukinėju rida ir man px... jau rimčiau atrodytų nei kažkokie vartymaisi
HardAxe 2023-06-15 15:09
Bet tai.... jeigu jis tuo tiki - perku iš jo mašiną!
tik niuansas - tikiuosi 100k 5metų garantijos.
mindaugas.vaitiekūnas 2023-06-15 15:48
Pats ridos aš neatsukinėjęs niekada, bet sakau, kad jei pasidaryčiau variklio kapitalinį, atsirestauruoju pilnai važiuoklę, tai ko ne nusinulinti?
Automobilio stovį parodo metai, rida, serviso knyga, šalis, kurioje eksploatuotas auto - iš visų šitų visumos gali išsivesti tam tikrą auto būklę.
Bet kokiu atveju pirkdamas auto varai ant keltuvo apsižiūrėti ką perki.
Aš asmeniškai pirkdamas auto, kurio amžius 10 ar daugiau metų, tai jau į odometrą net nežiūrėčiau. Ant kiek vairas, sėdynės pratrintos jau būtų geresnis rodiklis nei odometro parodymai
Jeigu tau bagažinės ar langų pakelėjai dėvisu besisukant automobilio ratams (odometro parodymai), tai įdomūs pas tave ten mechanizmai automobilyje sumontuoti
Iš vienos pusės pats sakai, kad tam tikru momentu reikės keisti "random" detales, bet tuo pačiu teigi, kad odometras parodo techninę auto būseną: tai jis pas gal rodo kada tos detalės keistos?
Man asmeniškai auto turi būti tvarkingas: negali jame niekas bildėti, negali jokie skysčiai varvėti, rasoti kokios šlangos, negali vairas drebėti, negali jame būti užmaskuotas koks gedimas (airbag lemputė ar išpjautas katalizatorius). Dėl kėbulo nesuku tiek galvos. Ir visi šitie dalykai priklausys nuo to kaip auto buvo prižiūrėtas, o ne nuo to kiek jis km prabėgęs!
mindaugas.vaitiekūnas 2023-06-15 16:14
Esu tikras, kad kitas pardavėjas su tokiu pačiu požiūriu pardavinės savo auto už tas 6 štukas.
Na bent jau tu taip darytum kaip matau.
Galiausiai odometro parodymai pas tokį pardavėją nieko nereiškia
HardAxe 2023-06-15 16:28
esu matęs skelbimą kai auto rinkausi, volvo v70, buvęs taksi, rida 500k, parduoamas su pakeistu varikliu. variklio rida 100k.
viskas gražiai juodu ant balto.
gytis13 2023-06-15 17:53
Na remontuok automobilį kiek nori jis naujas netaps. Perrinktos važiuoklės vėl subyra kur kas greičiau negu originalios, pavirintas kebulas pūva daug greičiau negu netaisytas, buvo skylė pataisai ir žiūrėk po kelių metų vėl šalia skylė antra atsiranda. Kai kurias važiuoklės detales tenka po kelis kartus pakeisti. Duslintuvai pakaitiniai irgi pūva žaibiškai, kartais kelių metų pakanka. Man perrinkta važiuoklė yra subyrėjusi po 5000 km, ir kapitaliai subyrėjusi tarp kitko. Ką čia automobilis, seną dviratį pataisyti taip kad važiuotų kaip naujas nėra paprasta. Nebent tik rėma palikti o viską pakeisti.
mindaugas.vaitiekūnas 2023-06-15 21:29
Tai dėkis normalių gamintojų detales, geriausia OEM, tai ir laikys analogiškai.
Žinoma OEM kainuoja brangiau, pvz. šarnyrus pirkau, tai 45EUR/vnt. Draugelis analogiškus "kitaickus" pasiėmė - po 10EUR. Nu tai taip ir laikys...
Bet iš principo tu į pačią straipsnio situacijos logiką pasižiūrėk. Atvarai auto į TAC, techninė būklė atitinka reikalavimus, bet sako mes tavęs nepraleisim, nes skaičiukai blogai rodo. Nu c'mon TAC paskirtis įvertinti ar automobilis saugus eksploatuoti: ar lempos gerai šviečia, ar važiuoklė nesubyrės bevažiuojant taip, kad sukeltum avarinę situaciją, ar stabdžiai tinkamai stabdo, ar nervarva visokie skysčiai ir nedaro žalos gamtai, ar dūmingumas atitinka reikalavimus. O dabar tau sako žiūrėk mes su šiuo auto neleisim dalyvauti eisme, nes pas tave nagai nenukarpyti
gytis13 2023-06-16 00:03
Va dėl straipsnio logikos tai galima sutikti su tavim. Jei kas per daug atsuka spidometrą nei buvo to nepraleis. Reik asukinėt su protu. Čia svarbiausia kad kai iš užsienio pareina mašina tada neatsuktų spidometro, o šito aišku nesukontroliuos.
immortallt 2023-06-16 07:39
Atvarai į oro uostą, paduodi pasą, atitinki, tai kas pase parašyta, tik pase atsijauninai 10 metų ir pasikeitei vardą, į kurį atsiliepi.
vardasas 2023-06-16 21:55
Ar kasnors pastebejo ridos tikrintoju reklama ir greiciausiai jie ir bus prikise nagus kad istatymais paskatinti zmones dar labiau tikrintu transporto priemoniu istorija. Tas bold net aky rezia.
mindaugas.vaitiekūnas 2023-06-18 10:09
Čia geras!
Reik vogt iki 150EUR, tai negrės baudžiamoji atsakomybė
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Lietuvoje daugybė vairuotojų nebepraeis techninės apžiūros.“ Skelbiama didžiulė problema, ką sugalvojo LTSA