Mobilieji operatoriai stoja į kovą su SMS apmokestinančia įmone  (5)

„Omnitel“ ir „Tele2“ antradienį pranešė nutraukusios sutartį su bendrove „G International“ dėl vartotojų skundų, kad ji piktnaudžiauja didesnio tarifo paslaugų teikimu. „Bitė“ sutarties nenutraukia argumentuodama tuo, kad su vartotojų apgaudinėjimu kovoja kitais būdais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Omnitel“ skelbia, kad gegužės 17 dienos jos tinkle nebeteikiamos jokios paslaugos trumpuoju numeriu 1319, kuris priklauso UAB „G International“ (anksčiau UAB „Inscribo“). Toks sprendimas priimtas, kai žiniasklaidoje pasirodė straipsnis apie neva ne savo noru šios bendrovės klientu tapusį vartotoją, kuris nesugebėjo atsisakyti paslaugos ir jam buvo siunčiamos apmokestintos SMS.

„Tokia pati praktika ateityje bus taikoma ir kitiems didesnio tarifo paslaugų teikėjams, jei tik bus pastebėta piktnaudžiavimo ar nesąžiningos veiklos požymių. Taip pat „Omnitel“ artimiausiu metu pradės sutarčių su visais partneriais, teikiančiais tinkle „Omnitel“ didesnio tarifo paslaugas trumpaisiais numeriais, peržiūrėjimo procesą, numatydamas sutartyse dar griežtesnes šių paslaugų teikimo „Omnitel“ tinkle taisykles, kad būtų apsaugotos „Omnitel“ klientų teisės“, – rašoma telekomunikacijų bendrovės išplatintame pranešime.

„Tele2“ praneša, kad su bendrove „Inscribo“ sutartis buvo nutraukta dar prieš pusantro mėnesio. „Jie pažeisdavo mūsų nustatytas paslaugų teikimo taisykles. Dėl panašių pažeidimų anksčiau nutraukėme paslaugų teikimą ir „Žalgirio Loto“. Be to, taisykles paslaugas teikiantiems partneriams sugriežtinome jau prieš pusantrų metų – reikalaujame, kad vartotojams būtų aiškiai nurodoma paslaugų kaina ir apmokėjimo modelis, nustatome net šrifto, kuriuo reklamoje turi būti nurodoma paslaugų kaina, dydį, reikalaujame informuoti vartotoją apie atliktą apmokėjimą ir būdus, kaip atsisakyti paslaugos“, – rašoma „Tele2“ viešųjų ryšių vadovo Andriaus Baranausko išplatintame pranešime.

Anot jo, įvedus šias taisykles skundų kiekis iš karto sumažėjo apie 50 kartų. „Žinoma, praradome dalį pajamų, tačiau išsaugojome klientų pasitikėjimą“, – teigia A.Baranauskas.

Tuo metu „Bitė Lietuva“ skelbia sutarties su minėta bendrove nenutraukusi.

„Sutarties nutraukimas su bendrovėmis – kraštutinė priemonė, kuri iš esmės neišsprendžia problemos. Tokias paslaugas teikiančių įmonių įsteigiama nuolat, jos gali atgimti su naujais pavadinimais ir toliau vilioti vartotojus. Tai žinodami, mes jau kurį laiką naujus tokių paslaugų tiekėjus prašome pasirašyti griežtesnes sutartis, jų laikymąsi atidžiai prižiūrime“, – teigia „Bitė Lietuvos“ Klientų aptarnavimo ir reguliavimo direktorė Aida Bičiūnienė.

Anot jos, „Bitė“ nėra gavusi klientų skundų dėl minėtos bendrovės veiklos ar teikiamų paslaugų.

„Mes vieninteliai iš operatorių turime galimybę klientui paprašius iš karto atjungti jam nereikalingą paslaugą – užtenka tik paskambinti į klientų aptarnavimo centrą. Taip pat papildomai informuojame klientus apie paslaugos užsisakymą, apie tai, kad ji pratęsiama. Ir pagaliau, jei klientas iš tiesų buvo suklaidintas ir patyrė nuostolių, jam grąžiname pinigus arba kompensuojame šią sumą paslaugomis“, – aiškino A.Bičiūnienė.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (5)