Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Smėlis 2010-05-21 19:42
o vat dabar tai bus...
loggo 2010-05-21 20:25
Ha... Po savo techninių pokštų, nemanau, kad Toyota bus labai populiari
Zarkell 2010-05-21 21:25
As jau seniai skaiciau, kad galima paciame automobilyje tiesiogiai gaminti vandenili is gryno vandens. Tik apie tai tylima, nes juk "degalines" ir valstybe turi atsiriekti savo mokescius. kas cia bus, jei pilsim vandeni ir vaziuosim.. Taip pat yra video youtube'j, parasykit "HHO generator in car". Turiu elektronines knygas "Hydrogen Generator" ir "Run a car on water". Ten viskas aprasyta, kaip pasigaminti pusiau vandeniu varoma masina. Is esmes tai ten yra elektrodai, ikisti i vandeni ir pajungti nuo masinos generatoriaus. elektrolizes budu gaminasi vandenilis ir slangais paduodamas i automobilio oro isiurbimo sistema. Kiek domejausi, tai visai realu, nes sunaudojant 100W energijos, per minute galima isgauti apie 100ml duju, tai per valanda 6L, kuriu kaip ir pusiau pakanka varyti automobiliui. Visiskai vandeniu varomos pagaminti nelabai iseis, bet sutaupyti nemazai galima. Jei gasdina, kad reiketu veziotis cisternas vandens, tai pasakysiu, kad is 1L vandens galima isgauti virs 20L H2 duju, taigi uztektu poros litru slojiko Ten rasoma, kad kuro sanaudos gali sumazeti iki 80%. Jei kam idomu, galiu atsiusti sias knygas, parasykit i privata, i valias konstruokit ir bandykit
M.Mantas 2010-05-21 21:33
Gaila kad taip lėtai šis sedanas vystomas. Kažin ar po dvejų metų vis dar atrodys taip gražiai. Priešingai nei kosminis laivas Priusas, šitas kūrinys vertas būti automobiliu.
kikilis 2010-05-21 21:37
http://www.technologijos.lt/diskusijos/ ... php?t=3078
feed73 2010-05-21 22:25
Puiki žinia, kad su inovatyviąja tesla bendradarbiaus didžiausia automobilių gamyntoja, tai tikrai turėtų paspartinti elektromobilių skverbimasį į rinką. Nuo tada kai pirmą kart paskaičiau apie Tesla Roadsterį laukiu nesulaukiu tos dienos kai ir Lietuvoj važinės elektomobiliai, tik va kad jie būtų tokie puikūs kaip teslos kurinys, o ne kaip dauguma elektromobilių, kurių dizainas atrodo toks lyg iš jų būtų kažkas išsišaipęs.
Nerijux 2010-05-22 01:45
Ka čia pezi, nežinau, ką ten prisiskaites, bet fizikos nepaneigsi- norint suskaidyti vandenį reikės kaip minimum tiek pat energijos, kiek jos gausi vandeniliui jungiantis su deguonimi, iš esmės net su energijos nuostoliais. Ar ne geriau iškart panaudot tą energiją? PVZ elektrovarikliuose?
P.S. Nors ir daug girdėjau, bet dar niekad nemačiau įrodymu, kad galima važiuoti vandeniu. Čia ne amžinasis variklis- energija iš niekur neatsiranda
Evaldas 2010-05-22 09:49
Na nesako zmogus, kad vaziuot imanoma tik vandeniu gi
Smėlis 2010-05-22 09:56
na, čia jau žiniasklaidos nuopelnas. tokių techninių pokštų pas visus yra, tik vat Toyotos nesklandumai buvo kažkaip labai išpūsti. tačiau tokio dydžio įmonės (Toyota Group) taip lengvai nepribaigsi. o finansiniai Toyotos ištekliai net ir jiems sėdint šiokioj tokioj duobėj yra tikrai nemenki. be to, aš įtariu, kad Toyota nusprendė rizikuoti būtent dėl dabartinės savo padėties. jiems reikia naujo šuolio ir galbūt būtent su Tesla jiems tai pasiseks.
nesu elektromobilių didelis gerbėjas, bet tik dėl jų riboto pritaikomumo. visgi Toyota + Tesla turi šansų visa tai pakeisti.
Atavar 2010-05-22 11:05
Na galima butu sakyti, kad tai buvo eilinis techninis nesusipratimas, jei tai butu vienetinis atvejis. Taciau atsauktos, beto labai nenoriai ir tik prispaudus viesumui (minimum 1nu atveju kompanija zinojo apie technines bedas, bet nieko nesieme), 3-4 dideles partijos auto per kelis metus - tikrai labai smargiai sugriove pasitikejima Toyota.
immortallt 2010-05-22 14:43
Zarkell, elektrolize gaminti vandenili yra labai neefektyvi. Taip pat reikia iranga irengti automobilyje, kuri gamins, surinks ir saugos vandenili. Toliau, tas vandenilis bus sunaudojamas (kazkoks variklis), kuris gamins elektra. Ta elektra varys tuos pacius elektros variklius. Taigi, taip iseina, kad VIS TIEK reikia akumuliatoriaus is kurio bent jau butu pradetas gaminti vandenilis (net jei efektyvumas butu 99% kai nesiekia ne puses tiek is tikruju). Beje, tavo aprasytasis variantas is fantastikos srities man rodos (net ne mokslines).
P.S. tikiuos pavyks pasivezinti su tesla roadster osle per ateinancias dvi savaites. Jei pavyks, butinai aprasysiu ispudzius
Zarkell 2010-05-23 09:42
Visu pirma, pagaminto vandenilio nereikia niekur saugoti (tame ir esme cia, kodel apie tai tylima. Kazkoki puslapiuka atsitiktinai buvau rades, kuriame net buvo kazkokie seni seni dokumentai nufotkinti, rasyti kai dar tik vystesi automobiliai. Tada jau buvo atrastas sitas budas, bet staigiai uzslaptintas, nes tai "per daug efektyvu" ir naftininkams neapsimoka) nes pagamintas jis iskart tiekiamas i oro isiurbimo sistema. Kiek pagamina, tiek paduoda, toliau jau susimaiso su benzinu/dyzeliu/dujom ir sudega, tokiu budu reikia maziau mokamo kuro Vienas niuansas, kad reikia sureguliuoti daviklius, kadangi su vandeniliu sumaisytas ir sudeges kuras isskiria daug maziau duju, pagal kurias kompai reguliuoja oro/kuro padavima. Del efektyvumo, tai kad ir 30% maziau kuro masina valgytu, argi neapsimoka? Nebutu tokios mases filmuku youtubej su pavykusiais bandymais, taigi siulyciau nesusidaryti isankstines negatyvios nuomones, o tiesiog bent pasidometi tuo is arciau, atsiusiu knygas, nebutina pult konstruot juk
Jei manai, jog ten siuloma nusipirkti vieno ar kito gamintojo neaiskios kilmes stebuklinga dezute, tai tikrai ne. Ten viskas detaliai aprasyta kokiu daliu reikia, ka kaip ir kur jungti, viska konstruoji pats
Smėlis 2010-05-23 09:52
sąmokslo teorijų praskalautos smegenys... vaikai, baikit šitas nesąmones.
Zarkell 2010-05-23 09:59
[post deleted]
Zarkell 2010-05-23 10:06
O, gera nuoroda, bent vienas nera toks "(mokslines) fantastikos" kritikas
immortallt 2010-05-23 14:41
Zarkell, pirma youtube nera irodymas. Ten ir ateiviu gali pasiziureti. Toliau o kas matavo nasuma, zala varikliui ir kiek tai atsieina padaryti ir pan.
Beje perskaityk tam link'e visus komentarus, o ne tik pati pirmaji. O naftos kompanijos siuo metu patys tokius dalykus butu linke uzpatentuoti ir pardavineti, nes vis tiek taupymo vajus uzejo, tai kodel gi jiems nepasipelnius is taupymo.
zahiraz 2010-05-23 17:35
na pats nenusimanau apie ta tehnologija visiskai.Taciau turiu klaipedoje drauga,kuris buvo pas save automobilije viska susimontaves kad vaziuotu vandeniu,viskas buvo puiku uzlinko motoras po 1000km,taciau jis sake kad ne del vandenilio,o pats kazko nepadare,tai dabar i kita automobili viska montuoja.. taigi tikrai zinau,kad tai nera fantastika.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Toyota“ gamins elektromobilius kartu su „Tesla“