Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
NotStyle 2010-05-24 07:53
Rimtas zingsnins
Jusc 2010-05-24 08:06
"vartotojų duomenų srautas būtų siejamas būtent su šią korporacija"
Tai reiškia bus didžiulė kova tarp facebook ir gogle
Anzuolas 2010-05-24 08:21
Atia, Tele 2.
Sinner 2010-05-24 08:40
Google net nėra ko kovoti su facebook, ne ta svorio kategorija.
O google tampa baisiai dideliu milžinu, ir matosi tikrai nežada sustoti.
taskaz 2010-05-24 08:51
Turėtų susidomėt konkurencijos komisija
moo 2010-05-24 09:02
Taip, ima darytis baisu. Informacija ir tie kas ja valdo - valdo pasauli. Pratina prie nemokamu ir kokybisku paslaugu, taip kurdama teigiama ivaizdi. Jei seksis tai po 10 metu taps visa apimanti "Motulė Google"
Kita vertus, kodel sekmingai dirbanti kompanija turetu nesiplesti? Naturalus procesas.
wolas 2010-05-24 09:44
Dėl manęs togul plečiasi googl'as duoda viską nemokamai + skatina atviro kodo standartus štai nesenai paleido VP8 kodeką ant BSD licensijos( už kurį mokėjo 150mln) Dabar greitu laiku tubeyoube galėsim žiūrėti normaliai be flash. http://www.webmproject.org/
moo 2010-05-24 10:08
nieko nemokamo nebuna. Reikia tiketis, kad didziaja dali savo e-gyvenimo perkelus i google paslaugas, ateity neteks gailetis.
vp8 -150mln cia lasas. NEoficialiais duomenimis KASDIENA google isleidzia apie 2mln doleriu vien jutubo palaikymui.
o, kad skatina atvira koda tai irgi labai gerai paskaiciuota PR strategija, naudinga ir vartotojams ir paciam google
wolas 2010-05-24 11:22
O už ką tu moki googlui? Gal akys skauda nuo reklamos gmail'a naudojant ar kaip nors taip? Ar tau niežti už tai kad youtube GAL neoficialiais TAVO duomenimis yra nuostolinga? Kompanija moka uždirbt pinigus su "do no evil" moto ir kuom čia nepatenkintas? gerai jei tas VP8 lašas jūroje kas dar yra ką nors "ląšines"? Aišku googlas paskaičiuoja, kad jam gerai kai jis paleidžia opensourc'u VP8, bet kol panašaus dalyko sulauksi iš microsofto pražilsi.
>> e-gyvenimo perkelus i google paslaugas, ateity neteks gailetis.
Aišku sąmokslo teorijų galima prisigalvoti visokių, bet aš linkęs netikėti. + niekas nedraudžia nesinaudoti google paslaugomis
SuperHP 2010-05-24 11:40
Kazkaip ir man atrodo, kad nieko nemokamo nebuna. Jeigu jie uzimtu didziaja dali rinkos, tada tikrai turetu galimybes rinkti rinkliavas. Opensourso globalizacija irgi siek tiek nerima kelia. Jei visos programos bus nemokamos, tai is ko gyvens programuotojai? Nelabai zinau kaip dabar pragyvena opnsource programuotojai, gal kas galite papasakoti?
moo 2010-05-24 11:59
. O zodis monopolija ta ir reiskia - kai pasirinkimo nera. JEi salia vystytusi panasiais tempais dar bent 2 analogiskos kompanijos - kalbu nebutu.
wolas 2010-05-24 12:41
Na jei galvojai, kad tu man parodei "akiniuota specialista" ir aš jau tikiu, kad googl'as praranda pinigus nuo YouTube labai klysti. Aš manau priešingai, kad googlas nepraranda pinigu nuo YouTube (įsivaizduok interneto operatorių, pas kurį nerodo YouTube vartotojai bus patenkinti?) Taigi sumoi operatoriai drąsiai prastuminėja savo megabitinius planus, kad YouTube HD gerai rodytu. Gerai ir googlui ir operatoriui. + senas straipsnis pasiskaityk naujesnių yra ir kitaip mąstančiu/skaičiuojančių žmonų.
Kaip matau nežinai kas yra bloga monopolija. Trumpai pvz yra windows. Programa veikia tik ant windows ir ne kitaip microsoftas stengiasi visais galais pririšti, kad ne duok dieve neveiktu nei ant mac nei ant linux nei dar kitur. Jei googl'as būtų norėjas tai padaryti "evil way" jis būtų galėjas ant GPL VP8 paleisti tada gautumėm opensourco monopolija, nes closed source "rūkytu" realiai neaišku kas gautusi jei VP8 būtų ant GPL, bet esmėje nebūtų visiems gerai.
O, kad googl'as pelno siekia nu tai gerai tegul siekia kur čia blogumą matai? Svarbu kokiom priemonėm tai daro ir ar vartotojas nuo to kenčia ar ne. + liko ji viena ką ji gali apmokėstinti kai viskas ant opensource padaryta? Pasta apmokestins? Savo paiešką? Jie uždirba iš reklamos nėra prasmės jiems apmokestinti, pašto atveju tojau visi pereitu ant kito naujo nemokamo pasto.
Dabar Balmeris nusprendė, kad laikas pirkti windows 7 ir visi perka va čia tai evil. Turiu webcama geras vaizdas labai geras garsas su XP veikia su vista win7 ne... Tai ką dabar man dėl to dar ir naują webcamą pirkt, nors ir senas puikiai veikia? + Ką nors apie software patentus žinai? Ir kur jie visi suplaukę ir kam jie skirti?
O kad google microsofta ir apple į vieną krūvą sulyginai tai aš patyliu reiškia nieko nenusimanai apie apple. Už obuolį nieko blogiau negali būti, tingiu aiškint kodėl. Microsoftas per viduri stovi. Kas juokingiausia obuolys daro savo vartotojus per subine ir jie patenkinti :
SuperHP 2010-05-24 13:05
O i mano klausyma kas nors galit atsakyti? Kaip globalaus opensource atveju pragyventi programuotojams, kurie pvz nedirba google?
wolas 2010-05-24 13:20
Programuotojas kaip ir statybininkas gauna atlygį už padarytą darbą ir visiškai nesvarbu kokia licenzija nuspręs uždėti jam vadovaujanti kompanija. Kitas atvejas kai projektas yra iš idėjos ir rašai programą dėl savo malonumo.
immortallt 2010-05-24 13:25
SuperHP, buvo straipsnis kad didzioji opensource programu dalis padaroma kompaniju uzsakymu. Jei tai daroma kompaniju uzsakymu, tai jie ir gaun atlyginima is KOMPANIJOS. Toliau, kiti sukuria programa ir tiesiog leidzia zmonems paaukot. Kartais buna, kad suaukoja daugiau nei butu surinke pinigu pardavinejant.
O del google monopolijos, taigi ju visas pelnas eina is reklamos. Jei apmokestins koki pasta, search'a ar dar kuria paslauga - visi pereis pas kitus ir google praras savo pajamas.
Tik man kazkaip keista... Google konkurentai tuoj visas pasaulis bus... Kad nenusipjautu sakos ant kurios patys sedi
abcdjasd 2010-05-24 13:43
Šitie planai jau seniai žinomi buvo. O realiai tai velnias žino kur visa tai nuves, bet monopolija istoriškai niekad geruoju nesibaigia. Dabar jie nieko blogo nedaro, nes mes turim alternatyvų, kai neturėsim, jie galės daryt ką nori.
Google idėjos labai gražiai skamba, bet nereikia pamiršti fakto, jog google viena pelningiausių pasaulyje kompanijų. Gerai vartotojai nieko nemoka (neskaitant šlykščių addų žiūrėjimo), bet kuo arčiau monopolijos, tuo labiau didžiosios korporacijos pradės investuot į savo produktų pristatymą, ir tuo sunkiau bus smulkesnių svetainių ir paslaugų savininkams, ar atviro kodo programoms prasimušt pro google sieną, kuri susikurs tarp vartotojo ir interneto.
Na bet čia spėlionės. Realūs planai man asmeniškai neką labiau patinka. Pvz googlas ieško būdų kaip stebėti tavo visus naršomus puslapius, žiūrimas TV programas ir pan., jog galėtų tau kišti reklamas kurios "tave domintų". Man asmeniškai nepatinka, kad apie mane renkama tokia informacija, arba iš kitos pusės, jei jiems pavyks tai įgyvendint, tuoj galėsim spręst apie žmones jų addus pažiūrėję...
moo 2010-05-24 13:55
Apie IT rinka nusimanau pakankamai gerai. Nekomentuoju to apie ka negaliu diskutuoti. Del apple sutinku tik ziurek kad neuzmigdytu "geri ir sviesa nesancios" kompanijos marketinginiai ejimai. Atsidursi apple vartotoju pozicijoje. Arba ne - prielidos yra prielaidos
P.S. google servisus naudoju ir dziaugiuosi ju kokybe, bet mastau analitiskai. Yra toks rusiskas posakis, kuris lietuviskai skamba taip: "pasitikek bet patikrink"
faktas 2010-05-24 14:17
Esmė tokia - niekas to google nesirinktų, jei jie nebūtų geriausi.
moo 2010-05-24 14:42
100% sutinku. Tik, kad jie yra dabar geriausi, pastebi todel, kad turi is ko rinktis ir su kuo palyginti.
Ziurint is to tasko kad kiekvieno kapitalisto svajone yra monopolija (google ne isimtis matyt) tai atsitikus taip, kad imtu galioti lygybe "google=internetas" turetum tiketi tuo kad jie geriausi o palygint su kuo gali ir nebuti.
Pvz Lietuvoje yra (kolkas) su elektros gamyba ir paskirstymu privatiem vartotojam. Aisku gali pasistatyt voviere i rata su generatorium arba vejo maluna, bet siaip esi priverstas moket nustatyta kaina be pasirinkimo
Jusc 2010-05-24 15:38
Matomai dar neįsivaizduoji ant kiek facebook auga. Pagal Alexa, ji yra antra pagal lankomumą svetainė po google. Facebook'as lyginant su google yra tik kūdikis ir jeigu neištiks Myspace likimas, tai tikrai bus gigantas ateity. Taigi ir web search funkciją jau nori pritaikyti facebook, daugelis svetainių turi susikūrę fanpage'us bei naudoja kitus facebook siūlomus priedus. Artimoj ateityje tikrai nėra jis baisus googlui, bet jeigu aniem taip ir toliau seksis, tai visai gali būti, kad facebook bus vieni didžiausių googlės kokurentų
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Google“ naujos technologijos iš rinkos ketina išstumti "Skype" ir mobiliojo ryšio operatorius