Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2010-06-02 21:59
Nieko nesuprantanciam zmogui galit kas nors pasakyt ka jie padare ? I gelezi (procesoriu) "idiege" HD grafikos atkurima ?
Wolfy 2010-06-02 22:04
Panasiai,jie i procesoriu idiege vaizdo posisteme ir taip leido tik procesoriaus pagalba zaisti,ziureti filmus ir t.t. be jokios isorines vaizdo plokstes.
Vaider 2010-06-02 22:07
O dar trumpiau: į procesorių sugrudo vaizdo plokštę.
Šį procesorių kurė net 4 metus, dabar aiškų kodel. AMD stipriai kirs per kepenys Inteliui, o jei dar 32nm įdiegtų?...
oboliukas 2010-06-02 22:17
siaip jau dabar yra i3 i5 i7 procesoriai (intelio) su integruotomis "vaizdo plokstemis"..
Sa 2010-06-02 22:18
Ten yra viskas kitaip ( į blogają pusę). Taip pat Intel GMA vaizdo spartintuvai yra atsiliekantys mažiausiai 5 metais nuo AMD.
Atavar 2010-06-02 22:30
Kaip supratau cia buvo pristatytas ne Bulldozer o Llano. Llano naudos PhenomII architektura, Bulldozer - jau nauja.
Beje Llano jau bus 32nm.
geduxk 2010-06-02 22:34
na as manau kad isiutas ar vientisas ten labai baisia nesiskirs bet kad snai padarys inteliui amd tai tikrai nes intelio gpu paskutinis she ir nekertu kodel kisa i laptopus turiu gera pc ir game tempu ir dar kazka bet va intelio klamas idetas na teks dar palaukti naujoviu dar pigiau pc iseis nes nereikes vga pirktis viskas 1 bus o gal dar geriau kaip dabartinis crosfire hibridas kazkas panasaus nusimatis pakinkiti dar papildoma gpu
sz520qm 2010-06-02 23:21
Palaukit Jūs Larrabee.... Tada amsėkit...
Atavar 2010-06-02 23:28
Nebus jokio Larrabee amsiuk tu. Apsisviesk pirma po to pats amsek Sufailino Inteliui tas reikalas...
sz520qm 2010-06-02 23:35
Nu nu. Žinau, kad pasišiko. Ir? Galvoji leis taip lengvai pasiimti AMD visą CPU+GPU integracijos rinką? Ni velnio. Jei ne Larrabee optimizuos, tai naujai perdarys visą architektūrą.
bahuriux 2010-06-03 00:25
Seniai sakiau, kad reikia i cpu ikisti gerasias gpu savybes. Idomu kaip tai atsilieps video perkodavimui, archyvavimui, skanavimams visokiems, turint raumeny, kad vidutinis gpu yra 100-1000 kartu spartesnis uz cpu, tam tikruose uzduotyse.
pinkiss 2010-06-03 00:44
ka hd be problemu galeja jau pries 3 metus pirkta motinine su integruota gafika rodyt be problemu aplamai nieks nesikeic vietoj integravima y motinine kis y pati proca,bet rimtam geiminimui netiks toks dalyks nes grafikas kortas tobulej menesiais,o cia jau keist tektu abudus.
Pumper 2010-06-03 08:12
Na, tokį procą tik laptopam ir HTPC galima panaudoti. Geimam nei pro kur, jau ir tam video aiškiai lagina vaizduškė, bet nėr ko norėt iš 5600 serijos.
Geriau jau greičiau Bulldozerį pradėtų gaminti.
zet 2010-06-03 09:51
bet jei neklystu, tai vga ne tik cipas, ten ir atitinkam spartinancioji atmintis, ir siaip savo atmintis, su kuria bendrauja vga daug greiciau negu su sistemos atmintimi. Tad kaip sitie dalykai, kai procas naudoja bendra atminti?
Nu nezinau nezinau, turiu pries 4 metus pirkta kompa su intelio procu ir zaidziu ant full grafikos visus naujausius zaidimus, tiesa, nenaudoju auksciausiu rezoliuciju, o tik vidutines, ko irgi sociai pakanka. Ir procas itakoja smarkiau tik labai maza dali zaidimu. Dauguma zaidimu laikosi beveik vien ant vaizduskes, o jei tau del proco nuo 70 freimu nukrito iki 65 freimu, tai tikrai nera problemos.
Kailis 2010-06-03 10:03
siaip mano nuomone sita tehcnologija bus populiari nesiojamuose irenginuose nes vartos maziau elektros.
enternald 2010-06-03 10:26
Intel gauna į kaulus i5 i7 tik kelių branduolių procesoriai, jie smarkiai atsilieka nuo vaizdo ploksčių. Net silpna pagal plokštes (naujas) Nvidia G102M (laptopinė taupanti energija) yra dvigubai greitesnė už Intel core 2 duo procesorių. Jei kas nežinote kaip vaizdo plokštė gali išstumti procesorių, paieškokite imformacijos apie NVIDIA TESLA įrenginius, kurie mažai ryja elektros, turi Intel Atom procą (tik tam kad būtų belekoks), o skaičiavimų procedūrų galia nenusileidžia galingiausiems kompiuteriams. Kas netikit kad plokštė nokunkuruoja procesorių pažiūrėkite OpenCL pristatymo dalį (kur visą rasti nepamenu):
http://www.youtube.com/watch?v=IEWGTpsFtt8
Ir paskaitykite informaciją:
http://images.apple.com/macosx/technolo ... 090903.pdf
apie patį openCL:
http://www.khronos.org/opencl/
Ji ne tik macos bus nes jis open standartas, be to nvidia sukūrė fork'ą pavadinimu CUDA .
Pumper 2010-06-03 10:39
Bla bla bla. Už penkių metų gal ir bus naudojamos VGA vietoj CPU, bet dabar tik koks procentas viso softo gali VGA naudoti vietoj CPU skaičiavimam, todėl tavo komentaras visai ne į temą.
Atavar 2010-06-03 12:21
GPU nenukonkuruos CPU, tai du visiskai skirtingi skaiciavimo modeliai. Vienoms uzduotims atlikti geriau GPU, kitoms CPU. Tiesiog iki siol nepakankamai buvo isnaudojama GPU. Dabar einama link subalancuoto vienas kito papildymo ir tiek.
Zaidimams artimiausiu metu tikrai neuzteks vien tik APU, kaip iki siol neuztekdavo vien IGP. Bet nesiojamieji, plansetai, ar low-endiniai desktopai - labai plati rinka. Juo labiau, kad pas Llano ten kiek supratau, ZENKLIAI mazesnes energijos sanaudos.
enternald 2010-06-03 13:10
Matai tu klysti ir smarkiai klysti, directx'as nuo 10 eina ta linkme, kad kuo maziau veiksmų permestų procesoriui. Bet Directx atsilieka smarkiai nuo OpenGL, kurio pavyzdžiu sukurtas OpenCL.
KeeperMustDie 2010-06-03 13:21
Is kur tokio informacija?
http://www.tomshardware.com/reviews/ope ... ,2019.html
As tikrai megau OpenGL, tikrai. Bet OpenGL siuo metu yra tokiam stovyje(kalbant apie naujausia aukstos kokybes grafika, OpenGL naudojama ne tik zaidimuose) tai net graudu ziureti
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
AMD pristatė naujos kartos procesorių (Video)