Pristatyta antrosios kartos automobilių "Stop-Start" sistema

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

M.Mantas 2010-06-12 20:55
Kol nepabandžiau, tai atrodo nepatikimai. Kas jeigu aš važiuoju 10 km/h zonoj?
nikis 2010-06-12 21:12
Čia matyt važiuojant mažu greičiu nieko nevyksta, kol nenuspaudi stabdžio pedalo. O šiaip čia nebloga žinia akumuliatorių gamintojams. Manau su tokia priežiūra kaip pas mus - Vilniuje per kamščius pravažiavus 5 sankryžas bent 4 automobilių akumai parsibaigs ir stovės sau, sudarydami dar didesnius kamščius.
bahuriux 2010-06-12 22:10
Vienas salto variklio uzvedimas lygus 300km greitkely, nu gerai silto variklio uzvedimas = 50km. Toks variklis tarnaus mazdaug per puse maziau. Akumu prireiks dvigubai daugiau nei iprastai. Bendra ekonomija = 0. Beto dyzelis stovedamas ryja tik 0,5-0,9 litro valandai.
Belzebubas 2010-06-12 22:25
Jau su tais 300 - 50 km/h susvaigai, arba pateik šaltini kuo remiesi. Turiu pasakyt kad is praktikos to nesijaučia nė iš tolo
mhm 2010-06-12 22:36
Šiaip ir tas 0.4 sekundės trunkantis užvedimas nėra labai jau "greitas". Man bendras vaizdas susidaro nekoks, nes tie resursai pereis nuo kuro sąnaudų ant kitų dalykų - akumuliatorius, starteris, etc.
bahuriux 2010-06-12 22:40
Skaiciau storoj knygoj "Degalai ir tepalai" nereklamine, o gana moksliska su aprasytais eksperimentais visokiais.
bla0 2010-06-12 23:12
pirmas naujienos sakinys nesiriša su antrašte. Kopijuojant jį reikėjo ištrinti. Tuos 50km/užvedimas iš oro paėmei, apie tai nerašo. Paprastose start/stop sistemose dažnai būna du starteriai apie tokius esminius dalykus tikrai būna pagalvota. Komentuotojų visiškais kvailiais nelaikau, bet esu linkęs labiau pasitikėti inžinierių projektavusių šią sistemą kompetencija, nei... ;]
Barthimej 2010-06-13 00:08
Na, bet svarbiausia,kad akumai turbut tarnaus ilgiau nei prancuziski automobiliai.
loggo 2010-06-13 01:10
Visokio lygio 'mokslo' knygų būna. Kaip suprast, 300km greitkely? Sudegina tiek degalų, kad nuvažiuotum 300km greitkeliu? Visiška nesąmonė, 300km greitkeliu sudegintų 15-20litrų kuro. 50km irgi visiška nesąmonė. Jeigu tu ten turėjai omeny greičius, t.y. 300km/h, tai irgi nelabai suprantu, kaip tu užvedimo kuro sąnaudas gali palyginti su GREIČIU? Kad variklio užvedimas pareikalauja sąlyginai daugiau degalų, dar nereiškia, kad nėra situacijų, kuriose jį išjungti neapsimokėtų. Juk palikdamas nakčiai mašiną kieme išjungi variklį, ir net nepagalvoji, kad gal ekonomiškiau būtų palikti jį įjungtą per naktį, nes užvedimas "labai daug kuro reikalauja". O ir tie 0.9 litro per valandą stovint susideda į nemažą sumą. Jei ryte PRASTOVI kamščiuose pusvalandį, vakare tiek pat, tai va tau ir beveik litras už nieką sudegintas. Per beveik 20 darbo dienų - 18litrų, kas kainuotų kiek... apie 90 litų? O dar jei įskaičiuosi kai šiaip kur, savaitgalį tarkim, važiuoji ir prie šviesoforo po kelias minutes laukti reikia?
vyckas 2010-06-13 01:56
Ar tik man vienam pasirode ar bahuriux turejo galvoje variklio devejimasi, variklio uzvedimas -300km is variklio gyvenimo. Nors nesu automechanikas, bet visai nenustebciau jei tai butu panasu i tiesa. Ir nors dar suprasciau variklio isjungima stovint, bet man sunkiai suvokiamas variklio isjunginejimas dar vaziuojant. Kaip stabdziai, vairo stiprintuvas ir t.t. Galu gale kiek tokiu variklio isjungimu/ijungimu bus tarkim parkuojant automobili?
loggo 2010-06-13 02:21
Net neabejoju, kad inžinierių komandos apgalvos, kaip susitvarkyti su tam tikromis situacijomis - statant mašiną, lėtai važiuojant ir panašiai. Kažkaip sunku patikėti, kad užvedimas variklį sudėvi panašiai kaip 300km nuvažiavimas - per užvedimą velenas apsisuka kiek? Nežinau, bet turbūt iki keliolikos kartų, variklyje nevyksta sprogimai (užvedimas vyksta el. motoro - starterio pagalba). Tuo tarpu, kad nuvažiuoti 300km, variklis turi dirbti apie 3 valandas, apsisukti dešimtis tūkstančių kartų, dar dvigubai daugiau sprogimų atlaikyti. Tiesiog nerealu, kad užvedimas už važiavima labiau nudėvi. O jau 2001 Volvo S80 taip padaryta (žinau, nes dažnai tenka vairuoti), jog išjungus variklį, stabdžiai puikiai veikia dar bent tris pilnus pedalo nuspaudimus. Per tuos dešimt metų net neabejoju, kad sistema dar labiau patobulinta buvo, kalbant apie bendrą mašinų pramonę. Iš tiesų, susidaro toks įspūdis, kad jūs manote, jog sukurs sistemą, kuri tiesiog išjungia variklį esant tam tikram greičiui, ir kad apie nieką daugiau nebus pagalvota - nei apie stabdžius, vairo stiprintuvą, variklio dėvėjimąsi.
buzas69 2010-06-13 08:23
Siaip uzvedant salta varikli prireikia laiko kol tepalai pasiekia visas darbines vietas,is to ir iseina tas stiprus devejimasis,varikliui tolygiai dirbant vidutinemis-zemomis apsukomis jis tikrai minimaliai devisi,is to ir iseina tie 300km..gal maziau,tas uzvedinejimas ir man kreivai atrodo..sakai kamsciuose prastovi pusvalandi rytais,bet ar ta pusvalandi vien tik stovi? pet ta stumdymasi varikli teks uzvedinet koki 20 kartu,tai kur cia ekonomija?
Nerkashis 2010-06-13 08:48
Ir be to, karštą dieną dar naudojamės kondicionieriais, šviesos privalomos, gal dar muzika..... Kažin ar akūmai ilgai laikytų kamštyje su įj. visais prietaisais..
Evaldas 2010-06-13 10:29
Darys kaip su kompais tada, des antra akuma : ))
bahuriux 2010-06-13 11:58
Taip butent susidevejima ir turejau galvoj, nes prasukti stovincius stumoklius/ziedus, kai besitrinantis metalas i metala yra beveik sausas be tepalo ir turi gera kontakta ir velenus indekluose, kai tepalo slegis = 0 patys suprantat, kad nieko gero. O jei ziema tik uzsivedes masina isvaziuoji tiesiai i kamscius, tai tokiom salygom nusigrauztum nagus, del to kad susaltum ir sudroztum varikli ir akumus. Ir tai galiu patvirtinti praktiskai, su bulka nuvaziavau jau netoli 400kkm beveik vien tik ilgais atstumais miestuose mazai, variklio kompresija vis dar 15bar cilindruose, tepalu needa, atrodo dar tiek pat nuvaziuociau, jei tik noro butu su ta sena lupena 21metu senumo, beje vaziavau vien tik su dujom Kuro ekonomija zinoma bus is tos stop-start sistemos, bet kaip Nerkashis rase sviesos, muzika, kondyske, o dar parkavimosi malonumai trukciojant, nebent butu mygtukas priverstinai isjungti toki taupyma. Taigi mano manymu bendroj sumoj nieko neis sutaupyti, nes akumai ir variklis devesis, o masina pabrangs del papildomu "privalumu".
Wolfy 2010-06-13 14:30
Visiska nesamone ta sistema prancuzu Stop/Start,kaip jau bahuriux minejo,tai variklis ir akumas daug greiciau devesis ir is to iseis,kad akumus keisti reiks dazniau,priedo pas mus ziemos saltos buna,o ir variklio kapitalini greiciau reikes daryti ar isvis keisti masina.Zodziu vazinesime,kaip vazineje ir nesuksime galvos.Pats vazineju su dyzeliu,tai man isjungineti varikli neapsimoka trumpam,nes kol ji vel uzvedi,o tai atsiliepia akumui stipriai.
Belzebubas 2010-06-13 16:04
Tada truputi ne taip supratau tave, dabar jau atrodo logiškai su tuo nusidėvėjimu. Bet sakyti, kad čia kažkokia nesamone ir t.t. irgi negalimu. Net neabejoju, kad ten bus "knopke on/ off" o, kad labai jau pabrangs tai irgi klausymas, vistiek viska kompas reguliuos kuri ir taip praktiskai visis turi. O susiklosčius tam tikroms aplynkybėms (šilta vasaros diena kamštyje) gal ir praverstu ta sistema, o šalta gudžia žiema juk niekas neliepia ta "knopke ant on" nustatyt
loggo 2010-06-13 16:44
Visiems jau turbūt atsibodau, bet pasikartosiu, Net keista, kiek daug inžinierių ir mechanikų čia susirinko. Paskaitę kelių pastraipų straipsnį apie būsimą įrangą iš karto ją nurašo, nes ji 'sugadins variklį'. Tikrai įdomu. Niekas dar normaliai, t.y., normaliais šaltiniais ir argumentais remdamiesi, nepaaiškino, kodėl kelių sekundžių užvedimas toks jau žalingas. Sausas variklis? Kažkaip sunku patikėti, kad visi tepalai per kelias minutes stovint su užgesintu varikliu prie sankryžos staigiai suteka žemyn ir stūmokliai IŠDŽIŪNA, bei variklis atvėsta. Kas ten tą variklį taip išdžiovina? Tamsioji materija gal? Kad ir per naktį paliktą. Vistiek lieka tepalo, juk stūmokliai nepadengti teflonu, prie kurio niekas nelimpa. Ir juo labiau, per maždaug sekundę viskas pradeda veikti, apsitaško tepalu viskas ir būna dar slidžiau, nei nepraėjus tai sekundei. Žodžiu... Sistema bus naudojama tokiose situacijos, kai variklis bus susitepęs tepalais ir sušilęs - t.y., nuvažiavus kažkokį atstumą iki artimiausios sankryžos. Neužvedinės/neužgesinės jum šalto variklio nei iš šio, nei iš to.
Nerkashis 2010-06-13 16:50
loggo, siūlau tau pirkt tokį auto. Tik nepamiršk įsimest bagažinėn keletą papildomų akumuliatorių.
Belzebubas 2010-06-13 17:21
Pats atsirado mat mechanikas! variklis taip greit nesukelia spaudimo, nesitepa voštuvai, ir t.t. ; Akumuliatorius irgi labiau apkraunamas,.... Tai dabar tu man pasakyk kaip ta super duper technologija neapkraus papildomai akumo ar variklio? Tokien minusai vakariečiams yra nusispjaut , nes jie naudos ta auto koki 5m po to ims kita, o mes lietuvaiciai ir domimės kas ta per technologija, nes ją gausim po 10metu, tiksliau 10 m senumo