Kodėl ribojama elektromobilių gamyba?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

buzas69 2010-06-15 14:30
Kiek kvailokos priezastys..tik bandymas atitraukti nuo emes, kad elektromobiliai kaikam lyg rakstis minkstoj vietoj
runce 2010-06-15 14:46
visos priežastys yra nesąmonė. kodėl? todėl, kad VISKAS remiasi į pinigus, o šios priežastys tik mažina pajamas. be sąmokslo teorijų dar galimas variantas, kad visų pirma laukiama kol atsipirks investicijos į paprastus automobilius, o tik tada pradėt investuot į elektrinius.
Jusc 2010-06-15 15:09
O man tai pati logiskiausia priezastis yra, kad mazas kiekis yra skirtas lyg bandymams. Sakykim gamintojas ideda naujos kartos baterija ir iskart pagamina 10mln modeliu ir visus parduoda, paaiskeja, kad si baterija nuvaziavus 1000km sprogsta. Taigi jiems teks atgal priimti visus automobilius, patys zmones prades paniskai bijoti elektromobiliu. Tai geriau yra daryti bandymus su mazais kiekiais pradzioj, o po to jau pradeti ir didziule serijine gamyba.
pinkiss 2010-06-15 15:31
jei lietuvoj pradetu juos pardavinet rytoj sarasas gal butu 5 zmoniu ilgia ir tai is valstybiniu pareigu
AirDog 2010-06-15 16:58
Geras straipsnis. Sąmokslo teorijų šalininkai paprastai yra menko išsilavinimo individai nesugebantys įžvelgti gilesnių reiškinio priežasčių, o sąmokslo teorijų kūrėjai tai sėkmingai naudoja savo populiarumui ir pinigų darymui. Ir tuo užsiima ne tik šarlatanai, bet ir žymūs politikai.
StN 2010-06-15 17:08
Jusc, čia tokia priežastis su kuria susiduria visi tie automobilių gamintojai kurie pradėjo leist savo elektromobilius į rinką. Štai čia yra elektromobilių gamintojų sąrašas: http://energy.sourceguides.com/business ... Name.shtml Negamina elektromobilių nė viena prestižiškesnė Europos automobilių gamintoja(pvz.: mercedes, volvo). Kodėl? O taigi kas draudžia testuoti automobilius prieš išleidžiant juos į gamybą? Jiem tiesiog nereikia greito pelno su pilnai nedabaigta technologija. Aš tikiu, kad ateityje jie tikrai išleis savo elektromobilius(galbūt ir paskelbė apie tai, nelabai domėjaus), bet jie išleis juos tokius kokie jie turi būti, o ne dabartinius šimtakilometrinius. Neskubėk ir būsi pirmas. Priežastys tikrai absurdiškos ir nevertos dėmesio. O šis elektromobilių bumas atrodo dirbtinai suregztas. Dabar žmonės pirks betką pažymėtą "eco friendly". O realiai tas pats elektromobilis naudoja elektrą, kuri gaunama tiek pat iš naftos. Tai who cares, really?
zahiraz 2010-06-15 20:54
Na pradžia tavo gero,bet pa babaigoje suvelei nesamone...ciut logiškai pamastyk,gal suprasi.
Pushius 2010-06-15 21:56
Zahiras: manau jis norėjo pasakyti , kad elektromobiliai naudoja elektrą kuriai pagaminti reikia naftos produktų t.y ar taip ar taip važiuoji su elektromobiliu - terši aplinką.
bahuriux 2010-06-15 22:09
Na jau cia labai nuvalkiota, kad elektra gaminama tik is naftos ir kad elektromobiliai labiau tersia, o kiek elektros yra pagaminama ne is naftos, ne is duju (nors dujos ir gana ekologiskos), ne is angliu. Net jei is iskastinio kuro, tai elektrine ta kura efektyviau pavercia i elektros energija nei VDV variklis su savo transmisijom. Ir palyginkit kiek yra atominiu, hidro, vejo ir tt elektriniu. Ir kas ateity trukdo visiskai atsisakyti iskastinio kuro elektros energijos gamybai?
pinkiss 2010-06-15 23:41
paziurejus y automobilius kurie buva gaminti pries 20 metu ir dabartinius,nebera ka lygint,senas amerikieciu japonu masinas buva neuzmusamas varikliai kaip tanku galejai kelis simtus tukstanciu myliu nuvaziuot jokiu tepalu nekeites,o kam nors sugedus laisvai knyga pasiemes ir rankas ykises y varikli pats susitaisyt.O dabar modeliai stampuojami kas metais varikliu rusiu pasirinkims didesnis nei masinu,elektronika valda kiekviena suduka varikliukai sukisti visur kur ymanoma,o prie varikliu vietas tepalikta tik tiek kad pasiseks pirstus prakist.ir tiesa yra ta kad keli zmones rek kokie jie butu geri auto bet rimti gamintojai turbut suprant kad po keliu metu tos kelias masinas kurios isredes y gatves ir bus visa buma pabaiga,nes bus ydomu pamatyt kas taves atvaziuos traukt nuo kelia kai batareikas nuses ar y medi ysiresi ? va tas pats atgyvenes benzininis/dyzelinis variklis tada pasijus zmonems Ironija
Belzebubas 2010-06-15 23:49
Atmetus visas hidro, vėjo, saules, atomines ir kitas jėgaines ir palikus tik elektrines naudojančias iškastinį kura, vistiek elektromobilis bus eco friendly nes automobiliu variklių naudingumo koeficientas apie 30% o elektriniu apie 90%, antra, tose elktrinėse daug lengviau įtaisyti filtrus sulaikančius daug didesnį procentą dalelių nei automobilis edit: nemačiau kad jau bahuriux labai panašiai parašė
vyckas 2010-06-16 00:13
Man kazkaip atrodo, kad jei nesukurs tobulesniu bateriju negu dabartines licio, tai elektrickos numirs dar net placiai nepaplitus. Mano nuomone kuro elementai yra visapusiskai pranasesni nei vaziuojant ant batareikes.
StN 2010-06-16 00:26
Duok man info nuorodą į tokią informaciją kuri sako, kad paprastų variklių naudingumo koeficientas 30%, o elektromobilių - 90%. Štai čia kas ir kiek sunaudojama, kad pagamint energiją kurią visi naudojam. http://www.eia.doe.gov/iea/overview.html O šiaip, jei jau galvojat apie elektromobilį, tai gal geriau pagalvokit apie dviratį. Dviračiui energijos daug nereikia(išskyrus kurią patys išskiriat), galit lėkt apie 30-40 km per valandą, jokių kamščių, greitas susisiekimas mieste.
vyckas 2010-06-16 00:41
O tai kam dviratis? Pesciom dar paprasciau
zet 2010-06-16 11:30
vau, tai jau skelei tai skelei pats speju busi nerealaus issilavinimo individas
zet 2010-06-16 11:32
taip, bet jei kelione kainuoja 3 kart pgiau, reiskias ir naftos kelionei sunaudojama tris kart maziau.
immortallt 2010-06-16 13:35
Priezastys geros, o kvailokos, kai ne tavo pinigai. Kiek Toyotai kainavo kazkokie susikti kilimeliai kurie jiems atsieina ne daugiau 10$ ? Masine gamyba yra gerai, nes sumazina gamybos kastus, bet kai tenka grizti prie broko taisymo - tai tampa baiiiisiai brangu
AirDog 2010-06-16 15:44
Turi ką nors prieš? Gal kiek netiksliai išsireiškiau, gal geriau tai vadinti siauromis pažiūromis ar akiračiu, bet vis tik mokslas kaip tik ir padeda tą akiratį plėsti bei keisti pažiūras.
enternald 2010-06-16 22:45
Sutinku su STN. Trumparegiškas požiūris, kad elektromobiliai panacėja. Vandenilio kuro elementai geresni visais požiūriais jei bus rasti būdai vandenilį pigiai išgauti. Tie 90 % tenka troleibusam, kurie ima energiją iš tinklo ir tik suka variklį. Bet tu paskaičiuok perdavimo nuostolius, krovimo nuostuolius dėl Baterijos poliarizacijos. Be to tie 30% irgi ne viską reiškia. Baterijos sunkios neaptakios, brangios, naudoja retus šarminius metalus ir negano to reikalauja mašinos perbalancavimo. 30% nelygu kokį variklį imsi. Gali būti nuo 19% senam karbiuratoriniam varikliui iki 45% turbintam dyzeliniui su turbocharger'iu ir net iki 60 % milžiniškiem laivam skirtu dvitakčiu dyzeliu. Kuro elemento naudingumo koeficientas prasideda nuo 50%. Bet ir naudingumo ne viską pasako. Naudingumo koeficientas priklauso nuo tada kam variklis naudojamas. Reaktyvinis variklis pavyzdžiui turi galios dideliame greityje, tačiau niekas nenaudoja automobiliuose, nes mieste sunku pasiekti sūkius. Dalinai benzininis variklis kompensuoja atsilikimą nuo dyzelio šiuo aspektu, taip pat tai yra priežastis, kodėl nenaudojamos transporte dujų ir garo turbinos (pastarosios ant mažų apsukų rydavo daug vandens veltui, nors buvo ant didesnių apsukų naudingos).
Nerkashis 2010-06-19 14:23
Ribotas kiekis automobilių = bandomasis automobilių parkas Vienintelė realesnė priežastis. Visa kita tik komercija.