Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
HardAxe 2023-08-17 09:54
keičiant ratą tokiai mašinai atsuki kiek, 8 varžtus?
Jei reikės dar 4 tuo pačiu raktu atsukti, kame bėda?
P69 2023-08-17 12:57
Dėl to šarvo nuėmimo nuo ratų arkos, neatrodo didelės bėdos. Labiau įdomu ar greičiu dėže tokia pati. Nes dažniausiai dėl papildomo svorio kenčia greičiu dėže ir važiuoklė. Jeigu pakankamai "rezervo" prieš tai padaryta, tada viskas ok, bet jeigu ne ir viskas kitkas identiška tai turės daugybė problemų su patikimumu.
HardAxe 2023-08-17 14:55
originali modifikacija buvo 5,3T + 1,5T krovinio, tai 7,8T tuščias modelis negali turėt tos pačios pakabos/transmisijos. gal užtektų galinį perdavimo mazgą padaryt keliais procentais lėtesnį ir transmisija nebyrės.
šiaip tai keistai atrodo. Kuo šitas geriau už paprstą BTR`ą?
P69 2023-08-17 22:52
BTR-80 gamina tik Arzamas Machine-Building Plant, kuomet Tigr gamina ne tik ta pati gamykla kaip BTR-80, bet dar daugybe kelių, į kuriuos įeina ir CARZ172. Spėju jog Arzamas Machine-Building Plant dirba maks. pajėgumu, todėl ieško papildomai kitų gamyklų kurios galėtų gaminti šarvuota technika.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
To dar nematėte. Rusija ginkluojasi naujausia savo pabaisa, praminta „Mad Max“ (Foto)