Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Benediktas 2023-08-23 12:46
Sutinku ir beveik neabejoju, kad tie kurie komentavo prieš homoseksualus, ameriką, NATO, ES, kapitalizmą, Lansdbergį, konservatorius, Grybauskaitę, elektromobilius ir CO2 - dabar komentuos prieš DI. Kad sunaikins žmoniją ir t.t. Dar matyt nebuvo duota komanda, bet po metų, dviejų.
bahuriux 2023-08-23 15:50
Nesunaikins, bet kaip jausiesi, jei DI valdys absoliučiai viską, ir kiekvieną sekundę du kartus darysis galingesnis ir protingesnis už žmones. Galiausiai žmonės bus jam tik gyvunėliai kaip ir visi kiti, o DI skraidys po saulės sistemą, paskui gal net pradės ardyti saulės sistemos planetas ir konstruoti daisono sferą. O žmonės jam net nerūpės kaip mums dabar nerūpi skruzdėlės kai statomas namas, ar greitkelis.
Ir jei manot kad tai galima valdyti iš pradžių taip kol DI neturi saves suvokimo, bet paskui jau bus vėlu. Ir tas pražiopsotas laikas gali būti tik kelios sekundės, po to jaunesustabdomas procesas prasidės.
Ir taip aš už progresą ir evoliuciją, bet dėja mes laikinai čia suklestėjom. DI evoliucionuos kitaip nei natūrali atranka, jis evoliucionuoja geometrine progresija, o me milijonais metų, kaip tas vyksta biologiškai. Tai išvadas pasidarytkit patys.
Dar aš prieš konservus kurie daro gėdą sau ir Lietuvai, bet už ES, vakarų civilizaciją, demokratiją ir tt. Gėjai ir Gryvbauskaitė man nerūpi.
DI tyrimai turi būti vykdomi izoliuotoj aplinkoj, bet ir to gali nepakakti. Už tai pasisakė patys DI kūrėjai, kad tai neturi būti laisvai prieinama visiems ir betkas galėtu daryti betką.
Magnus 2023-08-23 16:38
Vienas geresnių straipsnių. Pilnai sutinku, jog kuo skūbiau reikia naudotis ir diegti DI teikiamus privalumus. Jau ir dabar "casual" naudojant tokį kaip chatgpt esi nepralenkiamai efektyvesnis nei tavo kolegos.
Magnus 2023-08-23 17:30
Suplaki truputį viską į vieną...
Yra kuriamos dvi atskiros grupės:
Pirma propaguoja/palaiko: Homoseksualizmą, socializmą (Lietuva atsilieka), feminizmą(Lietuva atsilieka), vakcinas (c*vid),kaukes, pilnai be jokių pamąstymų palaiko Ukrainą, yra "už" abortą (Lietuva atsilieka), nekenčia Trump'o , yra "už" Bideną, nemėgsta Elon'o Musk'o, bet yra už elektromobilius, ir pilnumoje tiki "klimato kaita", linkę į veganizmą (Lietuva atsilieka), yra Ateistai, nekenčia/bijo rusų, nėra prieš CBDC (Lietuva atsilieka),
tiki ateiviais ar neatmeta galimybės jog intelektuali gyvybė kažkur egzistuoja ir galbūt gali pasirodyti žemėje, Labai dažnai žiūri Netflix sukurtus serialus, tiki jog kiti yra tiesiog kvaili ir praplautomis smegenimis rusų dezinformacijos ir/arba dešiniūjų trump'istų ar plokščiažemininkų. Kas nepaskelbta per oficialią televiziją (TV3, LRT, CNN, BBC) nurašo propagandai arba konspiracijos teorijai.
Antra grupė: Kovoja prieš homoseksualizmo sklaidą bei vaikų tvirkinimą; yra už kapitalizmą bei mažų verslų išsaugojimą, yra už vyrų psichologinę gerovę bei tradicines šeimas, bei žmogaus natūralią prigimtį; yra prieš prievartą bei tiki į galimybę atsisakyti ilguoju laikotarpiu nepatikrintų preparatų leisti į savo kūną; Supranta jog Rusijos Agresija yra nepriimtina, bet drįsta klausti, "ar dar kažkas prisidėjo prie karo pradžios?"; Nemano, kad Trump'as yra toks blogas kokį jį piešia, taip pat supranta, kad Biden'as toli gražu nėra šventasis; Mėgsta Eloną Musk'ą nes jis išsaugojo žodžio laisvę internete nupirkdamas Twiterį; yra už elektromobilius, bet supranta jog nėra viskas su jais taip gerai ir paprasta; Tiki jog reikia mažinti gamtos teršimą, bet netiki jog gresia katastrofa artimiausiu metu ir dėl visko kalta žmogaus veikla, netikėjo Greta Thunberg "pranašystėmis"; Tiki jog mėsa yra svarbi žmoagus mitybos dalis; tiki į dievą (vienaip ar kitaip); supranta jog ne visi Rusai yra blogi žmonės, prievarta egzistuoja visur ir daug kas neturi pasirinkimo, kaip ir buvo su vakcinomis;
Žiūri Netflix ir mato propagandą, taip pat ir kituose naujienų protaluose bei televizijose; Klauso Joe Rogan podcast'ų; vertina informaciją atsargiai; tiki jog kiti yra praplautomis smegenimis; įtaria jog egzistuoja slapti susitarimai;
Kiekvienoje grupėje esti labai žemo intelekto žmonių kurie įpatingai stipriai išreiškią vieną ar kitą iš paminėtų aspektų.
bahuriux 2023-08-24 09:47
Tavo kolegos irgi netrukus naudosis chatGPT. Aukštuosius mokslus baiges chirurgas chatGPT pagalba operuos žmones. Ir šiaip tu ir straipsnis ko gero kalbat labiau apie machine learnigng, o ne apie realų DI.
Kol kas su machine learning algoritmu užkrautu į riboto dydžio neuroninio tinklo matricą (hardware ar software nelabais svarbu), su viso pasaulio offline duomenimis, grėsmė tik tokia, kad kiekvienas mokantis paprašyti chatGPT parašyti už jį visokius studijų ir darbe darbus, nukonkuruos žmones tikrai išmanančius savo darbą, arba besistengiančius išmokti, kol ir tie neteke kantrybės ims cheatinti.
Bet pagalvokit apie tokį scenarijų kuris tikrai bus netolimoje ateityje. Jūs sėdite self driving automobilyje kuris turi nesąmoningą neuroninį tinklą (sakykim tokį kaip teslose, ar kiek pažangesnį), kuris gauna duomenis iš labai didelio ir galingo DI kuris valdo viską visos šalies visą infrastruktūrą, nuo eismo keliuose iki elektros tinklų ir net kanalizacijos. Tas centras toks galingas, kad realiu laiku apdoroja realaus laiko duomenis ir priima sprendimus milijardais kartų sparčiau nei tą daro visos žemės žmonės kartu sudėjus. Geriausiu atveju vieną dieną super galinga saulės magnetinė audra ištrina pilnai ar dalinai to DI centro, ir visų self driving ir visų sistemų smegeninę, turim akmens amžiaus lygio civilizaciją rezultate. Blogiausiu atveju tobulinant tą centrą jis kažkiek tampa samoningu, o po kelių sekundžių tampa supersamone... Pabaigą susigalvokit patys, arba jei nėra fantazijos daug filmų ir knygų yra tatema.
Benediktas 2023-08-24 09:57
O jau prasideda
Dannas3 2023-08-24 09:58
Baxuriux kodel bijai AI? As i tai zvelgiu kaip i evoliucija. Jei mus pakeis, kazkas tobulesnio, tiksliau daug tobulesnio, tai butu blogai ar gerai? Cia aisku butu kaip ir blogiausias variantas zmoniu atzvilgiu, bet ar tai butu blogai progreso prasme?
Aisku yra yra ir daugiau scenariju. Man labiausiai patinka bendradarbiavimo scenarijus. Kur mes gyventume AI istubolintame pasaulyje. Gali vadint kaip nori toki pasauli. Zologijos sodu arba rojum.
bahuriux 2023-08-24 10:23
Ne aš nebijau dabartinio chatGPT visiškai man jis labaipatinka ir kartais pats pažaidžiu su tokio tipo "DI". IR net matau haipinę-burbulinę/krizinę galimybę pasipelnyti iš to, plačiaja tiesiogine ir netiesiogine prasme.
Visko paklausei ir atsakei dar geriau nei aš tą būčiau parašes. Mane taip pat jaudina nežabotas progresas. Matau vienintelį dalinai saugų kelią neatidaryti pandoros skrynios kolkas, nieko galingiau nei chatGPT4 kolkas paleisti negalima. Dabar yra pereinamasis laikotarpis su keliais scenarijais arba mes tapsim post žmonės tobulinsim save kaip kyborgai su implantais pagerinančiais žmogų, kol galiausiai bus simbiozė su galingu kaip dievas DI. Arba jei tai vyks nekontroliuojamai bus dar duscenarijai, zoologijos sodas (ne rojus nes aš nepakesčiau būti naminiu gyvunėliu), kitas variantas DI sunaikina viską konkuruojant dėl resursų, arba DI supranta kad žmonės naikina žemę ir išsprendžia problemą (filme singuliarity buvo tas scenarijus).
Magnus 2023-08-24 10:48
Na tu čia kalbi apie labai tolimą ateitį. Deep blue kuris įveikė Kasparovą šachmatų žaidime buvo pradėtas kurti 1985m, ir kur mes esame po beveik 40metų? Kalbamės su ChatGPT, kuris tėra įrankis. Nors ir tavo įžvalgos įmanomas, bet iki to dar labai labai toli ir labai daug kintamųjų..
Žinoma, tas kas dabar kuriama ir yra sukurta bet prieinama tik didelių kompanijų inžinieriams mes nežinom, galim spėti jog pavyzdžiui google'as 99,999% tikslumu gali nuspėti Eurovizijos nugalėtoją, nes turi kažką panašaus į ChatGPT (gemini berods jų varikliukas vadinasi) kuris priena prie LIVE informacijos visuose jų serveriuose, bet nėra čia kažkokia didelė grėsmė. Deepfake kažkiek pavojinga, nes jau dabar beveik neįmanoma žinoti ar video ar audio informacija yra tikra.
Aš labiau jaudinčiausi dėl CBDC link kurio sparčiai judama. Australijoje jau stipriai mažinamas grynųjų vartojimas, kaikuriuose bankuose negausi grynųjų tik bankomatuose kurie apmokestina jų išsiėmimą. Kai neliks grynųjų, o čia jau ne apie dešimtmečius kalbam. Kas sustabdys tokį kaip Putinas? nesvarbu kurioje šalyje toks veikėjas atsiras valdžioje?
Dabar kiek rusų pabėgo nuo karo kai buvo pašaukti? Nes turėjo grynųjų, be jų, nepaklusi valdžios norams, įšaldys tavo pinigus ir viskas. Kavos nebenusipirksi, degalų negausi, nieko, tau net niekas negalės padėti, kas padės valkatai kuris neturės galimybės gražinti skolos
Dannas3 2023-08-24 11:07
Baxuriux ar is life 3.0 knygos, viena kaip didesniu riziku atsimenu, kuris nutiktu greitesniu laikotarpiu, kad pirmoji salis sukurusi pazangu AI, labai smarkiai aplenktu kitas, del to pacio AI sugebejimo greitai tobuleti. Nemanau, kad noretume, jog tokia salis taptu Kinija.
Myslius nemanau, kad cia problema, nebent kaip tu minejai autoritarinese salyse, gal ir kiltu problemu. Skandinavijos salyse gryni pinigai yra neiprastas dalykas. Nzn kiek tai prisideda prie seselio mazinimo, bet speju, lad prisideda tikrai.
kestutisz 2023-08-24 11:22
https://www.reddit.com/media?url=https% ... cbjaa1.jpg
kestutisz 2023-08-24 11:32
Hm, o man kaip tik susidarė įspūdis, kad užingridai pagal komandą džiaugiasi valdžios ten ribojimais, mokesčiais etc :) O jei rimčiau - kaip tik čia matau to "DI" didžiausią bėdą - kad jį galima šerti tik "teisinga" informacija, filtruoti rezultatus grynai pagal palankumą valdžiai ir ne, žmonės keliantys nepatogius klausimus ir nešokantys pagal važdios dūdelę neišnyks - tiesiog properša tarp jų ir tie kurie įsivaizduos labai paprotingėję visko klausdami to paties chatgpt (nu ar kitam pasalio gale chatgpt-china, šalia chatgpt-ruzzia, sąrašą galima tęsti).
Benediktas 2023-08-24 11:36
Va va prasideda. Mldc. "Čia Amerikonų būdas užvaldyt pasaulį“ dar pridekim
UTF16 2023-08-24 13:02
Šitas labiausiai patiko Vyrų psichologinę gerovę tik konservatoriai palaiko, visi kiti prieš, visi kiti nori psichologiškai suluošintų vyrų? Ar kaip čia išeina?
Magnus 2023-08-24 13:39
Taigi, Konservatoriai yra tie patys Šimonytė su Landzbergiu, jie turi būti priskirti pirmai grupei, nes jie viską propaguoja kas buvo išvardinta.
kestutisz 2023-08-24 15:00
Prie ko čia dabar Amerika. Kaip anskčiau sakė istoriją rašo nugalėtojai, taip ir kontroliuonatys chatbot'us (amerikos ar kinų, dzin, čia net ne pagal projekto lokaciją, o pagal pinigų kilmę*) - švelniai kontroliuos ir ateitį, per mąstymą (arba tiksliau poreikio jam sumažėjimą :)
*dabar gal jau vėlu, o ir šiaip niekad neusprato technologijų, tik kopijavo, bet jei kremlius savo laiku būtų sugalvojęs finansuoti chatboto kūrimą (ir tuo pačių šėręs kokiasi lenino raštais) tai atsakymai apie tai kieno Krymas ir kas kaltas dėl karo Ukrainoje - nustebintų
immortallt 2023-08-24 15:46
Tavo grupės kaip reikalas suplaktos, pvz.: "Kovoja prieš homoseksualizmo sklaidą bei vaikų tvirkinimą", šiaip kovoja ne prieš sklaidą, o už šių žmonių teisių suvaržymą, o kai kuriais atvejais ir naikinimą. Vaikų tvirkinimas jiems rūpi tiek, kiek tai pateisina pažiūras. Bet tarkime. Toliau tingiu šitą mėšlą komentuoti, tiesiog gerai pažvengiau.
Tikėjausi rimtesnę diskusiją rasti, radau tik mėšlo krūvą apie tai kaip maskolių pinigų finansuojamų partijų demonstruojamos vertybės, kurių absoliučiai nesilaikoma, nu pvz. šeimų maršas, kur vadai visi išsiskyrę ar bent su viešai žinomomis meilužėmis.
Bahuriux, realiai apie tokį dirbtinį intelektą kaip tu kalbi, kiek bendraujant su toje srityje Lietuvoje dirbančiais žmonėmis su pasaulinio lygio projektais (raketų mokslą įskaitant), tai apie tokį galima tik paspangti ir galima tokio DI iliuziją sukurti, kuri 99% žmonių bus pakankama apgauti. Bet tikro DI nebus dar ilgai. Net tas pats ChatGPT turi didelių problemų, ir lengvai įtakojamas veikti į blogąją pusę. Pakeisti dalį darbuotojų užduočių gali, bet taip tik atlaisvindami darbo reikalą sudėtingesnėms ir įdomesnėms užduotims.
Kažkada projektavimą irgi darė viską ant popieriaus, ir kokio dangoraižio projektavimas buvo pain in the ass, kol viską suderini. Šiais laikais kelių žmonių komanda gali atlikti tai kam reikėjo dešimčių ar šimtų žmonių. Taip pat atlieki darbus kokybiškiau, suskaičiuoji medžiagas ir gali užsakymą formuoti automatiškai. Ar suprojektavus individualų namą gali paduoti į gamybą supjausti konstrukcinę medieną, kurią dar lazeriu išgraviruoja detalių numerius ir jungčių numerius, kad vietoje darbininkai per keliolika dienų surinktų. Viskas vyksta greičiau, santykinai atpinga projektavimo darbai, projektuotojai gauna didesnę algą, daugiau žmonių išgali individualius namus, daugiau reikia projektų.
Magnus 2023-08-24 16:18
Tuomet tu pasirenki, tą idiotą iš antros grupės kuris išreiškia perdaug ar neteisingai vieną iš aspektų ir kirtikuoji. Jautiesi teisus.
Tas pats kas kitas veikėjas iš antros grupės pasirenką vyrą trasnvestiną (iš pirmos grupės) kuris MMA muša moteris ir kritikuoja. Jaučiasi teisus.
bahuriux 2023-08-26 17:42
Prieš 20 val sukurtas video. Video rusų kalba,, bet yra automatinis vertimas, angliški titrai (yra ir Lietuviški bet netiksliai verčia), labai rekomenduoju peržiūrėti šitą ilgą video gal padės praregėti. Jei rasit kokį analogą angliškai nesvarbu už, ar prieš pasidalinkit. https://www.youtube.com/watch?v=fJOPGbbqMvw
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Marius Dubnikovas. Galiu lažintis, kad dirbtinio intelekto poveikis Lietuvos ekonomikai bus reikšmingas