Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
donatasv 2023-09-04 18:59
Benzinas kaina pigiausio 22k.
Elektra 48k ble užkariaus pasaulį elektra?
Man kažkaip beveik 50k už astrą mokėt nelabai ranka kiltų...
https://www.opel.lt/content/dam/opel/li ... 9.2023.pdf
bahuriux 2023-09-04 19:48
Pigiausia tesla model 3, Lietuvoje su pristatymu nuo €37,370 +21% (PVM) - 5000€ (apva parama)=40,217€. Jei neteisingai skaičiavau ar neteisingi duomenys, ar dar kažkokios sąlygos nusipirkti Lietuvoje su pristatymu, patikslinkit nes šitas modelis mane domnina.
211kW
513km Range
201km/h Top Speed
6.1s 0-100 km/h
Tikiuosi nepyks prižiūrėtojai, linkas į tesla model 3 Lietuvos rinkai
PS. turiu dvi senstelėjusias astras ir jos visai normalios.
PPS tik racionalus mastymas ir šaltas apskaičiavimas mane sulaikė nuo naujo model 3 pirkimo (kad su senais kibirais važiuoti 2 kartus pigiau net jei kuras 1,5€, o elektra už dyką).
Pumper 2023-09-04 20:14
Taip, kaina gerai skiriasi, bet kam lyginti su pigiausiu variantu? Bent jau žiūrėk į panašios komplikacijos benziną, tai gausis ~35k, nors benzininiam modeliam išvis kai kurių opcijų net negalima pasirinkti.
immortallt 2023-09-04 20:27
Dar palygink su žiguliu.
Kodėl lygini pilnos komplektacijos su pliku automobiliu kainas?
Kodėl lygini vos ne su per pus silpnesniu?
Tavo argumentas, kad dabar leidžia brangesnius automobilius, nes tiesiog neužtenka akumuliatorių, todėl visada taip bus. Nu maždaug, žmonės visada arkliais važinėjo, niekas niekada nevažinės automobiliais. Tik prieš 10 metų elektromobilių pagamindavo per metus mažiau, nei dabar per vieną dieną. Dar po dešimtmečio, elektromobilių bus pagaminama 2-3x daugiau nei VDV. Ir tada kainos ir ekonominės klasės variantų susilygins, jau nekalbant apie eksploatacijos kainų skirtumus.
kukulis4 2023-09-04 20:44
Ir vistiek, cia yra Astra. Nepaisant to, kokia ten komplektacija viduje, tai yra ekonomines klases automobilis. Salyginai gausi komplektacija yra viso labo nevykes bandymas maskuot (per)didele automobilio kaina. Elektrinis mazas family sedanas/hatchback'as yra gerai. Blogai yra elektrinis mazas family sedanas/hatchback'as uz 48k.
Okey, tesingumo delei apva parama galioja ir Astrai, tai gaunasi grubiai 43k astra vs 40k model 3. Esminis klausimas - ar is astros isemus visus ten sugrustus 'nice to have' dalykus, ja butu galima pardavinet gerokai pigiau negu model 3, kad nekiltu klaustuku kodel masina turinti blogesni performance'a kainuoja daugiau, ar bent jau tiek pat. Du pliusai, kurie galimai yra astros puseje - surinkimo kokybe, turbut, bus geresne, nei teslos, net jei tai ir opelis, bei kasko draudimo kaina, nors del sito seniai besidomejau, galbut kazkas jau keiciasi i gera (pigesne) puse...
kukulis4 2023-09-04 20:48
Kalbekim konkreciai apie sita Opel astra. Kuri, kainuoja per daug. Tie 48k yra Kia Niro kaina, kuri imho gerokai geriau negu sita astra. Elektromobilius zmones perka, ir pirks ju vis daugiau, tik turbut, ne sita astra...
donatasv 2023-09-04 22:14
Mano argumentas yra tik vienas baterijos kwh buvo virš 1k.
Dabar žemiau 100... auto kaina virš 10k 15k brangiau nei vdv. Kiek tavo nuomone pigs elektromobilis ateityje? Tipo priaugs baterijų po 10 eur kwh?
Paklausa baterijų ne tik auto auga augs visur tendencų kainai krist nėra. Ilgaamžiškumo nėra...
Perdirbt baterijas sugebam?
VDV kad ir 30 metų senumo jei prižiūri jis važiuos.
Kas pirks seną elektromobilį ir kiš po 6k 10k eurų vien tik į bateriją? Nes kitu atveju neturėsi atstumo visai...
kokia ateitis jų?
Baigsis green life style greitai. Nes co2 bus dar daugiau nes perdirbt reiks 2x dažniau. Įpirkt bus 2x brangiau nei vdv... senų kaina kris labai smarkiai be baterijos kurių niekam nereikia... atsikas žmonės su laiku...
Jei pažvelgsi rimčiau matysi elektromobilis gerai gamintojui. Nes dažniau pirks naujus. Senus kiš į laužynus. Dabar 15 metų vdv įkišai kelis šimtus ir važiuoja prie elektromobilio dėk tapatį + bateriją
immortallt 2023-09-05 08:13
kukulis4, ne, donato argumentas buvo ne kad Astra per brangi, o kad EV per brangūs. Ir tada paima Astra vdv pigiausią variantą ir lygina su EV, kuris yra iš esmės pilnos komplektacijos. Iš esmės lygina butą Naujojoje Akmenėje ir aiškina, kad Vilniuje niekas negyvens, nes Naujojoje Akmenėje pigiau.
Ne, tavo argumentas buvo "nemėgstu elektromobilių, negaliu pagrįsti, susigalvoju some bullshit".
Ne, auto kaina nėra brangiau 15k nei vdv. Palygink tokios pačios komplektacijos auto. Baterija nekainuoja 1k€/kWh. Automobilio kainą iš baterijos talpos padalini ir čia tipo baterijos kaina?
Em, apie masto ekonomiją turbūt nieko negirdėjai. Akumuliatorių gamyba kasmet auga ~70-100%. Tesla savo automobilių vidutinę kainą nurėžė per 10k €, ir vis tiek gamino pelningiausius masinės gamybos automobilius apskritai. Dar padidinus gamybą, pasivijus akumuliatorių pasiūlai paklausą, dar nurėš ~10k€ nuo vidutinio automobilio kainos.
Ilgaamžšikumas didesnis nei VDV, bet taip, susigalvok kas patinka.
Baterijos perdirbamos. Šimtą kartų kartota ir nuorodos mestos.
VDV 30 metų senumo JEI PRIŽIŪRI. O jei neprižiūri? Ir kiek kainuoja priežiūra ir išlaikymas?
Senas elektromobilis nuvažiavęs 600k km turės dar kažkur 85% originalaus akumuliatoriaus talpos. Problemos? Tuos 6k€ (o šiaip restauruoti bateriją pakeičiant perdegusias celes užtektų už kokį 1k€) atpirksi per porą metų, jei važinėji daug. Jei nevažinėji daug, nebus prasmės ir keisti baterijos. Kiek kainuoja pakeisti variklį į naują? Kiek kainuoja katalizatorių ir DPF filtrus pakeisti naujais, o ne išpjauti? Eksploatuojat netvarkingus auto arba su tokiais lyginat, tarsi tai normalu, o realiai tiesiog apsileidimas, kad tokius leidžiame eisme. Turėtų iškart eiti į presą.
Perdirbant ir gaminant akumuliatorių iš perdirbtų medžiagų CO2 ciklas mažės. Didėjant AEI elektros, CO2 išmetimai gaminant akumuliatorių dar mažės. Iš esmės 100% elektros pasiekus žalios ir gaminant ~50% akumuliatorių iš perdirbtų žaliavų, CO2 atsipirkimas su VDV lyginant bus pasiekiamas per 40-60k km. Tai kokie 10 EV reikės, kad sulyginti su 1 VDV tarša.
Dažniau pirks naujus VDV gal? EV atvažinėti be problemų galėsi 1kk km. Ką jau kalbėti, kad jei pasileis autopilotas, tai automobilius pirks tik fanatikai, normalūs žmonės tiesiog išsikvies auto kada reikia, kokio reikia ir bus pigiau nei savo išlaikyti.
15 metų VDV įkiši kelis šimtus - nu ne***k proto. Kiek kainuoja pakeisti katalizatorių į naują? Ir jį keisti būtina, kad veiktų tinkamai. Kiek kainuoja DPF? Kiek kainuoja dyzeliniame auto purkštukus pakeisti? Kelis šimtus į auto kiši kasmet. O kad dūmais apsipylęs važiuoji ir aiškini kaip pigu yra tik visuomenės apsileidimas, kad tokių su visu vairuotoju nekišame į presą. Dar gal numerių rėmelį užsidėjęs "dūmiju kiek noriu"?
Elektromobiliui nereikia beveik nieko, ko reikia VDV. Eksploatacija yra kartais pigesnė. Tavo šlapias sapnas "tą patį dėk".
lizunas 2023-09-05 08:59
Šiaip tai ir Hibridai per 10k € brango šiemet… Baterijos brango? Nelabai tikiu, jog an tiek…
immortallt 2023-09-05 09:17
Dauguma automobilių apskritai brango, vdv omeny. Ir ne, nepasididino pelno jie. Pelnas per auto kartais mažesnis nei padidėjimas kainos.
donatasv 2023-09-05 09:34
Tu visą šitą papasakok žmonėms kurie perka auto iki 10k pažiūrėsim kokį atsakymą gausi. Nieks nesako, kad visi išgyvena ir nereikia keist nieko bet su mūsų atlyginimais keitimai nėra tokie brangūs per laiką išsimėto ir žmonėms uždirbantiems nedaug tai būna sprendimas. Elektromobilis negendanti mašina atrodytų prikišta elektronikos ilgaamžės... nepjauk grybo.
Dėstai skaičius iš lempos ir visiems pateiki kaip faktus. Pažiūrėk kia eniro ir niro hev čia jau hibridas kuris yra brangesnis. Kaina 48k vs 30k pradžia. Kiek tu filtrų tepalų ir viso kito pakeisi už 18k? Kleidi nesąmones ir tiek masto ekonomikas... Tesla jau išvystė mastą ir kas iš to krenta akyse tiesiog kaina? 50kwh dabar užtenka, pirmi metai 5% batarkės nėra po 15 metų jei eksplotuosi gerai bus likutis kiek? Kaip metai taip 1%, tai 20% nėra talpos. Dabar imkime krauni auto nuo 20 iki 80% tai galima sakyti išnaudojame 60 % baterijos ilgoms kelionėms. 300km max šitos mašinos -40% lieka 180km atstumas tarp krovimų. Atimame dar 20 proc nusidėvėjimo ir turi kiek? 150km tarp krovimų... čia asfalto galiūnui kaip tu kuris kibirą garaže užrakino tai aišku užtenka...
Kai tavi elektromobilis po 15 metų bus vertas tiek pat kiek vdv tada galėsi pasakot koks gėris kai nuvertėja papildomus 15k labai sparčiai. Pažiūrėčiau kiek pats norėtai pirkt auto su keistom celėmis kurių disbalansas turėtų būt didelis...
immortallt 2023-09-05 10:02
O perkantys auto iki 10k eurų perka automobilius iš salono? Ateis iki jų elektromobiliai. O dabar skambi kaip tas, kuris sakė, kad automobiliai niekada nepakeis arklio, nes kuro sunku gauti (pradžioje tik vaistinėse ar pan.)
Ir jiems perkant EV už 5k€ ant kuro visą kainą sutaupys per 3-4 metus, kai kainų skirtumas pradžioje bus koks 1k€, kuris atsipirks per metus. Perkant didesnį už 10k€ atsipirks per 2 metus. O tada kai jau dominuos EV naudotų rinkoje, mokėsi kainos priedą už VDV, ir EV bus pigesnis dar perkant.
Tesla dar masto neišvystė. Mastas pasiekiamas ne per vieną įmonę. Mastas išvystomas per visą sektorių. "Kliedžiu" tokias pačias nesąmones, kurias praėjo vėjas ir saulė. Kai pradėjau "kliedėti" apie jas čia, kad bus pigiau, turbūt buvai vienas iš tų, kurie aiškino, kad nesąmonė. Dabar net Indijoje saulės elektrinės pigiau nei anglis. Niekas, kas planuoja investicijas ekonominiais pagrindais, net negalvoja apie anglinę ar dujinę elektrinę. Dujinės statomos politiniais motyvais ir dar stovėti rezerve. Tas pats laukia ir elektromobilių. Akumuliatorių žaliavų kainos astronominės, nes jų pasiūla nespėja vytis celių gamybos. Kaip ir patys elektromobiliai dar nėra pilnai optimizuoti būtent veikti kaip elektromobiliai pas daugumą gamintojų.
Filtrai, tepalai ir kitų mazgų priežiūra į metus ir 100€ atsieina. Čia einamieji. Pridėk dar katalizatorių ir DPF keitimą po 10-ties metų. Kiek sumoje gausi?
Nuo 20 iki 80% krausi tada, kai važinėsi kasdien ir trumpesniais atstumais. Tada tau krovimas neužims laiko iš viso. Priešingai, nei važinėjimas į degalinę. Kai važiuosi ilgą distanciją iš vakaro pakrausi iki 100% ir greitu krovimu krausi iki 80%, iškrausi iki 5-10% ir su vienu sustojimu 30 min. nuvažiuosi 500-900km priklausomai nuo elektromobilio. Į WC nueiti ir pavalgyti trunku ilgiau.
Atimame atimame - fantazuoji ir tiek. Taip ir sakyk, nekenti EV, nes dabar neįperki. Ateityje pirksi EV, nes neįpirksi VDV.
Juokinga verkimai visokie, kaip EV blogai, bet Norvegijoje įkraunami jau sudaro 90% naujų automobilių rinkos. 90% Karlai. Taip, dalis yra hibridai, bet didesnė dalis yra pilni EV. Įkraunami hibridai iš esmės populiarūs, nes visiems neužtenka EV. Taip, EV nėra tinkami absoliučiai visiems atvejams, kaip ir nėra nė vieno VDV, kuris tinka absoliučiai visiems atvejams. Tiesiog pilna gama dar nesukurta, dėl akumuliatorių trūkumo. EV plėtrą riboja išteklių gavybos ir gamybos įrangos diegimo greitis.
Kuris mano skaičius iš subinės? Nes tavo tai visi pievos, lyginami apelsinai su violetine spalva.
donatasv 2023-09-05 10:08
Kiek kainuos baterija per mastą? Jei sugebės numušt iki 10/20 eurų kwh tada gal jei ne tai taip ir liks svajonė. Dabar 70 eur / kwh gamintojui jau nebežino kur leist... tas tavo arklys jau prieš 100 metų buvo išrastas pabandė elektra varomus nusispjovė ir išmetė. Dabar kosmosą išras... matau tą kosmosą. Kai išbandysi elektromobilį žiemą tada galėsi rėkt koks tai super daigtas.
immortallt 2023-09-05 10:25
Iš kur ištraukei 10-20€/kWh? 60-70kWh akumuliatorius daugumai yra pakankamas Su savikaina 60€/kWh, tai bus ~4000€ akumuliatoriaus savikaina. Kiek kainuoja VDV su visa periferija, įskaitant katalizatorių ir DPF, ir kiek kainuoja elektrinis variklis su visa periferija? Ir ką lengviau sumontuoti? Nori, kad akumuliatorius kainuotų 600-1200€, t.y. mažiau nei kuro išlaidos per metus? Labai gerai šitas tavo argumentas pavaizduoja tavo neadekvatumą.
Akumuliatoriai normaliai pagaminti tarnaus 600k-1kk km. 600k km važiuojant po 20k km tarnaus iki 30-ties metų. Aišku, laikas turės įtakos, tai realiai gali tekti keisti ir po 400k km, jei tik tiek mažai važiuosi. Per 400k km tau ant kuro sutaupys bent 30k€, o įsirengus saulės elementus 40k€. Akumuliatorių pakeisti į visiškai naują originalų sumokėsi kokius 8k€, už seną atgausi kokius 2k€, t.y. 6k€ išleisi, o realiai keisi ne į naują, bet iš sudaužytos mašinos imsi už 4k€, savo atiduosi už 2k€, ir lyginant su VDV atsipirks toks keitimas tau per 1-2 metus, arba jei VDV techniškai tvarkingą laikysi, bus pigiau nei 2-3 kartus pasikeisti katalizatorių ir DPF bei bent kartą variklį. Ir tik ne***k proto apie VDV, kurie per 400k km katalizatorius ir DPF nesusidėvi, ir nepradedančius leisti tepalų variklius. Pasižiūri gatvėje ir matai, kad ne tas atvejis. Pas mane oro sklendė dažniau uždaryta, nei atidaryta.
Norvegai matyt žiemą dar neišbandė elektromobilio.
P.S. ar savo automobilio katalizatorių pasikeitei po 160k km? Ne? Kodėl?
kukulis4 2023-09-05 10:32
Jo, bet man atrdo, kad Opelis butent per 'pilna komplektacija' ir bando zaist, nes imho nesugeba pasiulyt EV uz konkurencinga kaina.
Ziurim i ta pacia tesla Model 3 - jis, principe yra tiek plikas kiek automobilis gali buti plikas. Net absoliuti dauguma mygtuku sukista i konsole, kas, kaip supranu, yra nepatogu absoliuciai visiems. Ir ziurim i sita e-astra - prikista absoliuciai visko. Mano nuomone, papildoma iranga, yra budas uzmaskuot didele EV kaina. Kaip pvz, ziurint i vdv astros papildomos irangos kainorasti - navigacijos paketas - 1390eur. Kai realiai, uz 300 eur gali gaut kinietiska 2DIN android multimedija, kuri turi absoliuciai viska. Bukim realistai - Opeliui, ar tiesiog GM'ui ta astros navigacija kainuoja tikrai maziau nei 300 eur. Bet idejus tokia i e-astra, galima sakyt, kad va, ziurekit, e-astra turi navigacija vos ne uz pusantros stukes by default, o plika astra ne. Ir tokiu dalyku yra daug, jau nekalbant apie papildomai parduodamus grynai software sprendimus, kurie nereikalauja jokio papildomo hardware'o. Kai perki kazkoki average app'sa kompui, uz ji daznai moki keliasdesimt euru. Kai perki ta pati appsa masinai, sumoki kelis ar keliolika simtu. Zinoma, taip elgiasi daugmaz visi auto gamintojai, taciau mano pointas tame, kad nelogiskai didele (lyginant su kitais ev) e-astros kaina patogu maskuot prikisant pigiai kainuojanciu papildomu funkciju.
Butu tikrai smagu pamatyt visiskai plika e-astra, ir tokios jos kaina. Turint omeny kad tas pats Model 3 siulo geresni performance'a uz ±40k, sakyciau, visiskai plika-eastra turetu kainuot kazkur apie 35k pries incentive'us.
ps. overall, ev ne per brangus.
Edit. pasitaisau - plika tesla pries incentivus bus ±45k. Taciau esmes tai nelabai keicia.
donatasv 2023-09-05 10:38
Kiek kainuoja auto su akumu ir be? Matai skirtumą? Akumas tik viena dalis visa to, kur dar elektronika? Aš neadekvatus
Aš kasdien važiuoju elektromobiliu nereik keisti filtrų, bet skaičiuojam tai, kad man papildomai reikėjo investuot į saulės elektrinę, turėjau plotą viską tam tai labai super, aš galiu skirt virš 30k eurų mašinai man super 10 metų ramus net nežinau kam jo reiks po 10 metų. Nes nuvertės daugiau nei vdv tai garantija. Pažiūrėsim kaip tu pirksi po 10 metų auto su akumu... Jei ne saulės elektrinė net nebūčiau planavęs pirkt. Kiauras minusas. Galėsi atsinaujint celes tik bus idomu kaip tu jas balansuosi. Dalis bus išsikrovus dalis ne bet važiuot toliau nelabai eis...
kestutisz 2023-09-05 10:51
Tai čia marketinginiai žaidimai kaip brangų* ir nereikalingą daiktą pritempinėti prie kainos - opcijos mol. Tai gaminkit tom pačiom opcijom. A, tiesa yra gi tokia - Dacia Spring, jo, pigi, bet galimybė riedėt ir tai turbūt nuo kalno tik 100km tai nu sorry, čia kokiam vingiaparkyje gal važinėt, ir tai dienai neužteks...
* jie tiesiog brangesni, plius elektra net po eurą (čia iš realių atsiliepimų bandžiusių kažkur pakeliauti ir sakančių daugiau niekada) kokiose greitoo krovimo stotelėse tai čia nė velnio ne ekonomija. Trečias šeimos automobilis, gaminant nuosavą elektrą - gal ok, bet tada kaina per didelė vistiek.
immortallt 2023-09-05 10:54
kukulis4, pilnos komplektacijos sukišimas yra pasiėmimas didesnės maržos. Pliki automobiliai yra ekonomų ekonomas, ten nieko neuždirbi. Į šitą sektorių ateini tada, kai jau užpildai aukščiau esančius. Tas galioja visuose sektoriuose ir visada. Pasižiūrėk išmanius telefonus, prasidėjo nuo labai brangių, dabar išmanų gali nusipirkti už ~120€ visai dar padorų. Gal iš karto negalėjo pasiūlyti už tiek, bet už 200€ galėjo, bet kam pardavinėti už 200€, kai parduosi daugiau nei galėsi pagaminti ir už 300€+ variantą?
Automobilio "plikumas" matuojamas ne per mygtukų skaičių. Model 3 kiek suprantu yra galingesnis, saugesnis, nuvažiuojantis toliau, o ir akumuliatoriaus valdymas kol kas tarp pažangiausių. Tik gerokai brangesnių automobilių akumuliatoriai palyginami ar geresni.
Plikas ekonominis EV ateis, kai bent 60-70% naujų automobilių rinkos bus EV. Iki tol, kam tau gaminti mažiausios maržos auto, kai premiją gauni už tai kad EV aukštesnių maržų segmente.
donatasv,
Saulės elektrinė - didesnė nauda, o ne būtina sąlyga. Ir čia į kainų skirtumą įskaičiuota elektrinės savikaina, palūkanos, pasaugojimo mokestis. Taip kad ne, nieko nereikia vertinti dar.
Jei VDV prispaustų, kad katalizatoriai ir DPF ne tik nebūtų išpjauti, bet ir būtų veikiantys, VDV kainelės senesnių nei 10 metų auto kristų iškart kokiais 3k€, t.y. kai kurių kaina būtų lygi metalo laužui. Bet nieko, savo sveikatos sąskaita subsidijuojame VDV ir didžioji dalis patenkinti.
Ir kokį EV vairuoji?
HardAxe 2023-09-05 11:03
EV kainuoja baterija, bet nėra kitų brangių dalkių (DPF, variklio, pavarų dėžės, aušinimo sistemos ir t.t.), negražu skaičiuojant EV kainą visą elektrinę posistemę krauti ant viršaus.
Nežinau kaip tai veikia, bet yra gi tų nuomuojamų baterijų (renault?). Jeigu ji nsubaigia nuomuotoas gal duos naują?
Kukulis šiuo atveju yra teisus. Yra labai daug norinčių įsigyti patį pigiausią normalų, bet mokėdamas 5k€ daugiau nei pigiausias pasiūlymas nori gauti kažkokią papildomą naudą iš gamintojo.
Ir jei sėdi į naują elektromobilį šiomis dienomis, tikėtina tavo sena mašina bent 5 metų,- tai mygtukai vis dar galvoje kaip prigimtinė mašinos teisė, ne kažkoks luxury pasiūlymas.
donatasv 2023-09-05 11:04
Tai tu spausk ubagą lipt į troleibusą, nes pinigų jis tam neturi. Labai norėtūsi žalio pasaulio, pats viską padariau, kad žaliai gyvenčiau bet žmogui su 1k atlyginimu mane pavyt tai jomajo... arba eik pėstute arba nesvajok važiuot nes didelei daugumai tai bus prabanga su tokiais planais.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje debiutuoja elektrinė „Opel Astra“ versija – paskelbta pirmųjų modelių kaina