Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Zarkell 2010-07-29 13:54
Jau seniai skaiciau apie modelius, kurie vienu ikrovimu gali nuvaziuoti ~300-400km...
ligonis 2010-07-29 14:06
istikro nenusimanau apei automobilius, bet prius kazkoks neteisingas sprendimas.
Zarkell 2010-07-29 14:22
[post deleted]
Tadas 2010-07-29 14:59
Gerai chebra rašo: "<..>Tikimasi kad per ateinančius metus elektromobiliuose naudojamų baterijų kaina sumažės<..>". Taigi sprendimas labai paprastas - išmeti iš mašinos benzininį (dyzelinį) variklį ir kaina sumažėja tiek, kad gali dviem mašinom akumuliatorius įstatyt.
Akivaizdu, kad Toyota arba: a) yra kokios nors naftos akcininkė, arba b) naftininkai Toyotos vadovybę laiko suspaudę kumštyje...
Dėl nuvažiuojamo atstumo: įveikti 100 km, vienas juokas.., o čia vos 20 , ką jau kalbėt apie ankstesnio modelio 2 km...
Nepykit žmonės, bet tik asilai gali pirkti tokią transporto priemonę...
Tie kas norės tikro elektromobilio, tokį ir pirks, o kam nesvarbi benzino kaina, pasirinks standartinį auto.
nuomonė 2010-07-29 15:44
O kas norės sumažinti išlaidas pirks Prius
Taigi viską pasakys jo kaina.
Skaičiavimai dėl dažniausiai nuvažiuojamų distancijų atrodo įtikinami. Taip kad aš sutikčiau per daug nepermokėt už baterijas dėl tų 500km velkantis 80km/h.
Nerkashis 2010-07-29 15:51
Bet tai kiek galios prarandama per visokias pavaras. Benzino galia 98AG, elektrinio 81AG, bendrai 136AG. Kažkokia nesąmonė.
nuomonė 2010-07-29 15:54
Šito neišmanau, bet spėju čia max galia kai elektrinis dirba kartu su benzinu "turbinos" principu.
Nerkashis 2010-07-29 16:09
Tai tą ir noriu pasakyt, kad hibridas tai kažkokia pornografija. Efektyvumo nulis. Jau geriau susimesčiau dujas, manau, būtų ekologiškiau.
punktyras 2010-07-29 16:45
, manau, galėtų pakelti elektromobilių mobilumą (sic) į naują lygmenį.
sz520qm 2010-07-29 20:55
punktyras, profesionalus komentaras, spaudžiu dešinę. Ir ačiū už info.
sufas 2010-08-02 21:55
Toks variantas hibridinio automobilio labai priimtinas. Norint, kad įsigalėtų elektromobiliai rinkoje, reikia labai ir net labai didelių investicijų į infrastruktūrą, sunku išvardinti, kiek reikia daug ką pakeisti, kad pritaikyti dabartinę transporto infrastruktūrą elektromobiliams. Toyota pasiūlytas variantas labai patrauklus, nes yra kaip ir perėjimas nuo degalų į elektrą. Paprastam vartotojui šis automobilis gali būti patrauklus, nes mieste gali pilnai pakakti tų 20 km. važinėti su elektra, o jau važiuoti toliau galima ir tradiciniais degalais.
Be to reiktų pamąstyti apie mūsų klimatines sąlygas. Kaip elektromobilio baterija reaguos į mūsų žiemos šalčius? Tai būtų dar vienas minusas neleisiantis sėkmingai plisti elektromobiliams Lietuvoje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tadas Markevičius. „Toyota Prius Plug-in Hybrid“: hibridas iš ateities (Video)